بازدید 5092

سابقه20 ساله داوران در عذرخواهی از پرسپولیس

مرحوم علیرضا صادقی‌جو که به خاطر اشتباهش در آفساید اعلام کردن گل سالم فرشاد پیوس در یکی از دربی‌های 20 سال پیش- در بازی پرسپولیس و استقلال در روز 6 مرداد سال 74 که استقلال 3- یک برنده شد- بارها معذرت خواست اما چه فایده؟
کد خبر: ۵۴۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ 09 November 2015

حتی تاریخ هم به یاد ندارد که داوران از تیمی به اندازه پرسپولیس عذرخواهی کرده باشند. این عذرخواهی‌ها خود بازگو کننده همه سوت‌هایی است که به اشتباه علیه پرسپولیس به صدا درآمده و صدای پرسپولیسی‌ها را درآورده است.

به گزارش تابناک ورزشی، اشتباه جهانبازی در اخراج ایمان صادقی در بازی حذفی پرسپولیس و ذوب‌آهن هم تنها یکی از آن همه اشتباه بود اما نه اولین اشتباه و نه آخرین‌شان. همین امسال علیرضا فغانی بعد از بازی لیگ برتری پرسپولیس و ذوب‌آهن به خاطر تصمیم‌های اشتباهش از قرمزپوشان پوزش خواست و بابت اشتباه احمد صالحی در بازی پرسپولیس و سایپا هم خود کمیته داوران از پرسپولیسی‌ها عذر‌خواهی کرد. حال آن که پیش‌تر و بعد از آن بازی معروف با سپاهان که داستان کارت به کارت را رو کرد، محسن قهرمانی از پرسپولیسی‌ها معذرت خواسته بود؛ آن هم در حالی که با تصمیم اشتباهش، عملا یک قهرمانی را از آنها گرفت. حتی خیلی پیش از این سعید مظفری‌زاده هم بابت سوت‌های اشتباه خود علیه پرسپولیس از قرمزها عذرخواهی کرده بود.

سابقه20 ساله داوران در عذرخواهی از پرسپولیس

حال آن که غیر از این چند داور، کمک داوران هم ید طولایی در اشتباه کردن علیه پرسپولیس و البته عذرخواهی بابت این اشتباه‌ها را دارند! ایران ورزشی، نوشت علی میرزابیگی نخستین خط نگه‌داری نیست که مجبور ‌شد به خاطر اشتباهش از قرمزها عذر بخواهد. در یک نمونه بسیار معروف، مرتضی کریمی که گل سالم محمد نوری را در دربی 69 آفساید اعلام کرده بود، سال‌هاست عذرخواهی‌اش را تکرار می‌کند.

درست مثل علیرضا صادقی‌جو که به خاطر اشتباهش در آفساید اعلام کردن گل سالم فرشاد پیوس در یکی از دربی‌های 20 سال پیش- در بازی پرسپولیس و استقلال در روز 6 مرداد سال 74 که استقلال 3- یک برنده شد- بارها معذرت خواست اما چه فایده؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر