بازدید 4841
۱

همسرم به المپیک نمی رود!

طرح این گلایه ها در حالی که از شروع به کار رییس جدید فدراسیون هنوز دوهفته هم نمی گذرد، شائبه خطی و ابزاری بودن آن را بیشتر کرده است. این شکواییه در حالی منتشر شده که این زوج ورزشکار در دوره طولانی اداره فدراسیون با سرپرست هیچگاه با این لحن مشکلات خود را مطرح نکرده بودند و حالا طی دو هفته توقع حل و رفع کاستی های خود را با چنین متن گستاخانه ای از رییس جدید دارند.
کد خبر: ۵۴۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸ 09 November 2015
همسر و مربی لیلا رجبی پرتابگر تبعه ایران، با انتشار مطلبی در فضای مجازی از عدم حمایت‌ها نسبت به همسر خود به شدت گلایه کرد. طرح این گلایه ها در حالی که از شروع به کار رییس جدید فدراسیون هنوز دوهفته هم نمی گذرد، شائبه خطی بودن آن را بیشتر کرده است. این شکواییه در حالی منتشر شده که این زوج ورزشکار در دوره طولانی اداره فدراسیون با سرپرست هیچگاه با این لحن مشکلات خود را مطرح نکرده بودند و حالا طی دو هفته توقع حل و رفع کاستی های خود را با چنین متن گستاخانه ای دارند.
به گزارش تابناک ورزشی، پیمان رجبی همسر و مربی بدنساز لیلا رجبی قهرمان پرتاب وزنه بانوان ایران با انتشار مطلبی در اینستاگرام نوشت: ایرانیان عزیزم ما هرچقدر در ورزش زورمان رسیده برای مردم کشورمان و پرچمش انجام داده‌ایم. خدا را شکر همسر بنده بارها از بدو ورودش به ایران و در 8 سالی که در کشورمان حضور داشته افتخار کسب کرده و من به عینه دیدم که چه سختی‌هایی را تحمل کرده و چه زحمت‌هایی در این رشته مظلوم دو و میدانی کشیده است.
کسب ورودی مسابقات جهانی برای اولین‌بار، ورودی المپیک برای اولین‌بار، ورودی مسابقات جهانی داخل سالن برای اولین‌بار، اولین مدال بازی‌های آسیایی و... که همه شاهدیم حالا برای دومین بار سهمیه المپیک ریو را بدون هیچ حمایتی به دست آورده است و الان هم هیچ حمایتی از او نمی‌شود که برای المپیک آماده شود.
رجبی در ادامه مطلب خود نوشته است: فدراسیون که به خواب زمستانی رفته و همه‌اش وعده و وعید می‌دهد. رئیس جدید فدراسیون بدتر از آن مسئولین سازمان ورزش و کمیته المپیک که واقعاً برای‌شان متأسفم پیگیری نمی‌کنند که در فدراسیون چه می‌گذرد و لیلا رجبی ورزشکار المپیکی‌شان برای‌شان مهم نیست.

رجبی: حال ورزش کشور خیلی خراب است

ورزش کشور ما حالش خیلی خراب است و دو و میدانی روبه به میدانی بوده و در لبه پرتگاه قرار گرفت با وجود رئیس جدیدی که روز انتخابش آن همه وعده و قول داد هیچ کدام را هم عملی نکرد. دو و میدانی در دره افتاده و کارش تمام شد.
رجبی با عذرخواهی از همسرش که چنین شرایطی در اینجا برایش پیش آمده است، گفت: از مسئولین می‌خواهم که چشم‌های‌شان را بیشتر باز کنند و ببینند چه بلایی دارد سر ورزش ما می‌آید. من برنامه‌های آمادگی همسرم را 5 بار به فدراسیون دادم بار آخر 3 هفته پیش بود و هنوز هیچ خبری نشده است. مسئولین ورزش یاد گرفته‌اند که پشت یک مدال قایم شده و همه در فدراسیون‌ها به شخص خاصی رسیدگی می‌کنند که او فقط مدال بگیرد ایران 80 میلیون جمعیت دارد و آن وقت در المپیک می‌رویم و به زور 8 مدال می‌گیریم که خیلی خنده‌دار است ورزش‌مان حالش بد است.
رجبی در پایان گفته است همسرم تصمیمش را گرفته است که به المپیک نرود تا شرمنده مردم و پرچم کشورش نشود.
این جملات تند در حالی مطرح می شود که در گذشته ستاره های رشته های مختلف دوومیدانی با مصاحبه و انتشار اعتراضات خود در رسانه ها به خواسته های خود می رسیدند و نمونه آن در آرشیو سایت ها وخبرگزاری های مختلف هم موجود است. متاسفانه قهرمانان ارزنده ایران در رشته پرزحمت و پرهزینه دوومیدانی به انجام مصاحبه و صدور بیانیه برای نیل به خواسته های شان عادت کرده اند و تصور می کنند از این راه به هدف خود زودتر می رسند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ادبیات ایشاون کجاش تنده؟ صراحت چیز خوب و کمیابیه تو این مملکت.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل