بازدید 6339

شکست رئال مادرید پیش از ال کلاسیکو

رئال مادرید با شکست 3 بر 2 برابر سویا صدر جدول لیگا را از دست داد و در رده دوم قرار گرفت.
کد خبر: ۵۴۵۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۴ 09 November 2015
رئال مادرید با شکست 3 بر 2 برابر سویا صدر جدول لیگا را از دست داد و در رده دوم قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، هفته یازدهم رقابت های لیگای اسپانیا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در حساس ترین بازی و در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان دو تیم سویا و رئال مادرید در حالی برابر هم قرار گرفتند که بارسلونا ساعاتی قبل توانسته بود با برتری برابر ویارئال موقتا به صدر جدول برسد و منتظر بود تا رئال با از دست دادن امتیاز در این دیدار صدر را در اختیار خود بگیرد.

بازی با حملات رئال آغاز شد و این تیم با میدان داری هافبک های خلاق خود توانست خودش را در زمین حریف پیدا کند. رئالی ها سرانجام مزد بازی خود خود را با گل قیچی برگردان زیبای سرخیو راموس در دقیقه 22 گرفتند و توانستند در خانه حریف پیش بیفتند تا مدافع سابق سویا دروازه تیم قبلی خود را باز کند. بازیکنان سویا پس از آنکه دروازه خود را باز شده دیدند سراپا حمله شدند و توانستند در دقیقه 36 با گلزنی چیرو ایموبیله مهاجم ایتالیایی خود که این فصل از دورتموند خریداری شد دروازه رئال را باز کند تا سویا بازنده به رختکن نرود و بازی در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم باز هم بازیکنان سویا بودند که دست از تلاش خود برنداشتند و موفق شدند دو بار دیگر دروازه رئال مادرید را باز کنند تا سنگین ترین شکست این فصل رئال مادرید به این تیم تحمیل شود. در این دیدار کوپئلونکا عملکرد خوبی در زمین مسابقه داشت و بارها مدافعان رئال را اذیت کرد از طرفی غیبت مارسلو مصدوم نیز دست بنیتس را بسته بود تا اینکه در دقیقه 61 اور بانگا توانست دروازه رئال را برای بار دوم باز کند. این پایان کار نبود و این بار نوبت به فرناندو یورنته مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه بیلبائو رسید تا تیر خلاص را شلیک کند.

بعد از این گل نیز سویا فشار خود روی دروازه رئال را نگه داشت ولی حملات آن ها با بی دقتی بازیکنان این تیم در مقابل دروازه کاسیاس از دست می رفت تا اختلاف بیشتر از دو گل نشود. در دقایق پایانی بازی خامس رودریگس کلمبیایی یکی از گل های خورده را جبران کرد تا این دیدار با برتری 3 بر 2 سویا به پایان برسد و سویا که این فصل عملکرد چندان خوبی در لیگا و لیگ قهرمانان نداشت با هدایت امری 3 امتیاز این دیدار حساس را به نام خود ثبت کند.

در دیگر دیدار آتلتیکومادرید با گلزنی در دقیقه 93 توانست اسپورتینگ خیخون را شکست دهد. گریزمان موفق شد پیروزی شیرینی را برای تیمش کسب کند و در ثانیه های پایانی آتلتیکو را به برد برساند.

به این ترتیب بارسلونا از شکست رئال مادرید استفاده کرد و به صدر جدول لیگا صعود کرد تا دیدار ال کلاسیکوی پیش رو حساس تر از قبل شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل