بازدید 2491

تصویب کلیات «دائمی شدن بیمه اجباری شخص ثالث»

کد خبر: ۵۴۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸ 06 November 2015
عضو کمیسیون اقتصادی از تصویب کلیات طرح «دائمی شدن بیمه اجباری شخص ثالث» در مجلس خبر داد.
خبرگزاری فارس: تصویب کلیات طرح «دائمی شدن بیمه اجباری شخص ثالث»

محمد علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس با اعلام این خبر گفت:‌ روز دوشنبه 11 آبان‌ماه با پیشنهاد اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، بررسی طرح دائمی شدن بیمه اجباری شخص ثالث با 136 رأی موافق، 14 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از جمع  196 نماینده حاضر، در اولویت کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

وی افزود: اما 10 نفر از وکلای ملت همچون محمدرضا باهنر، عبدالرضا مصری و حجت‌الاسلام موسوی لارگانی پس از ارائه توضیحاتی تغییر این دستور را به موافقت دیگر نمایندگان رسانند که بدین ترتیب طرح «دائمی شدن بیمه اجباری شخص ثالث» روز سه‌شنبه در دستورکار قرار گرفت و کلیات آن به تصویب رسید.

علیپور تصریح کرد: با تصویب قانون بیمه اجباری شخص ثالث در سال 87 ورودی زندانیان راننده به‌طور میانگین از 60 نفر به 2 یا 3 نفر در روز کاهش یافت که امیدواریم با دائمی شدن این قانون از ورود مجدد محکومان دیه ناشی از تصادفات رانندگی در سطح زندان‌های کشور تا این میزان پیشگیری شود.

عضو کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: در هفته آتی بررسی طرح «دائمی شدن بیمه اجباری شخص ثالث» به عنوان اولویت اصلی در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر