بازدید 17416
گزارش بازی

وداع تلخ پرسپولیس از جام حذفی با داوری مشکوک

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یکچهارم نهایی جام حذفی مقابل ذوب آهن شکست خورد تا از راهیابی به مرحله نیمه نهایی باز بماند. پرسپولیس در حالی مقابل حریفش تن به شکست داد که از اواسط نیمه نخست در تصمیمی بحث برانگیز از سوی جهانبازی داور مسابقه ۱۰ نفره شده بود.
کد خبر: ۵۴۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸ 04 November 2015
 در یکی از مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن از ساعت ۱۴:۳۰ امروز چهارشنبه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود ذوب آهن به اتمام رسید تا سرخپوشان در مرحله یک چهارم نهایی از این مسابقات کنار بروند. مرتضی تبریزی در دقیقه ۱۰۷ و رضا شکاری در دقیقه ۱۱۵ برای ذوب آهن گلزنی کردند. این بازی در طول ۹۰ دقیقه و در حالی که پرسپولیس ۱۰ نفره بود، با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسیده بود.

وداع تلخ پرسپولیس از جام حذفی با داوری مشکوک

به گزارش تابناک ورزشی،پرسپولیس در حالی که سوشا مکانی و مهدی طارمی را به خاطر محرومیت در اختیار نداشت، این بازی را با ترکیب ایمان صادقی، محسن بنگر، رضا نور محمدی، محمد انصاری، وحید حیدریه، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان (مرتضی قدیمی پور)، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده (لوکا ماریچ) و جری بنگستون (علی علیپور) آغاز کرد ولی طولی نکشید که بازی با تصمیم یدالله جهانبازی برای دقایقی به جنجال کشیده شد.

جهانبازی در دقیقه ۲۲ در تصمیمی مشکوک، ایمان صادقی دروازه‌بان پرسپولیس را از زمین اخراج کرد تا پرسپولیس ۱۰ نفره شود. این اخراج در حالی صورت گرفت که کاوه رضایی در حالتی تک به تک با صادقی قرار داشت و دروازه‌بان پرسپولیس شوت رضایی را خارج از محوطه جریمه با سینه خود دفع کرد ولی تشخیص داور این بود که دروازه‌بان پرسپولیس توپ را با دست دفع کرده است.

بعد از ۱۰ نفره شدن پرسپولیس، بازی دقایقی متوقف شد. برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس مرتضی قدیمی‌پور دروازه‌بان سوم تیمش را به جای محسن مسلمان وارد زمین کرد. البته سرخپوشان بعد از اخراج صادقی بازی هجومی‌تری را به نمایش گذاشتند و حملات ذوب آهن را بی پاسخ نگذاشتند ولی در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نیمه دوم هم دو تیم بازی هجومی را در دستور کار داشتند ولی این شاگردان برانکو ایوانکوویچ بودند که روی ضد حملات و در دقیقه ۵۰ صاحب چند فرصت نصفه و نیمه شدند.

هیجان بازی از دقیقه ۶۳ چندبرابر شد و دو تیم به اندازه کل بازی روی دروازه همدیگر فشار آوردند. ابتدا فرشاد احمدزاده در دقیقه ۶۳ با جا گذاشتن دو مدافع ذوب آهن در محوطه جریمه این تیم ضربه‌ای را به سمت دروازه زد که رشید مظاهری آنرا دفع کرد. دو دقیقه بعد مرتضی تبریزی مهاجم ذوب آهن تا آستانه باز کردن دروازه پرسپولیس پیش رفت که محمد انصاری مدافع سرخپوشان مانع گل خوردن تیمش شد.

سرمربی پرسپولیس در دقیقه ۶۹ فرشاد احمدزاده را از زمین خارج کرد و لوکا ماریچ را به جای وی به زمین فرستاد تا سرخپوشان عملا با پنج مدافع بازی کنند. عقب نشینی پرسپولیس بارها به ذوب آهن امکان داد تا بارها از دو طرف چپ و راست روی دروازه پرسپولیس توپ بریزند ولی بازی تدافعی سرخپوشان تمام راه‌های گلزنی را بسته بود.

البته این بازی کاملا یکطرفه هم نبود. پرسپولیس که روی ضد حملات برنامه داشت، در دقیقه ۷۸ با امید عالیشاه صاحب یک موقعیت تک به تک شد که دروازه بان ذوب آهن آنرا دفع کرد. کمال کامیابی نیا هافبک پرسپولیس در بازگشت همان توپ و زمانی که رشید مظاهری از دروازه بیرون آمده بود، از فاصله دور قصد داشت توپ را وارد دروازه حریف کند که توپ وی به تیرک دروازه خورد.در نهایت تلاش دو تیم در ۹۰ دقیقه ثمری نداشت تا این بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه برتری با تیم ذوب آهن بود و این تیم بارها دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که در نهایت مرتضی تبریزی در دقیقه ۱۰۷ موفق شد روی اشتباه دروازه‌بان و مدافعان پرسپولیس گل برتری را به ثمر برساند.

درحالی که پرسپولیس برای به تساوی کشیدن بازی تلاش می کرد این ذوب آهن بود که در دقیقه 115 به گل دوم رسید. در این صحنه قاسم حدادی فر روی خط محوطه جریمه پرسپولیس چند بازیکن را مشغول به خود کرد و رضا شکاری از تعلل رضا نورمحمدی استفاده کرد و با ربودن توپ و ضربه ای آرام دروازه پرسپولیس را باز کرد تا تیر خلاص را به تیم خسته برانکو شلیک کند.

با این نتیجه تیم ذوب آهن راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شد تا سرخپوشان با این جام وداع کنند.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۴۱
برای شماتلخ بودوداع پرسپولیس برای ماخیلی هم شیرین بود
باند اصفهانی کار خودشو کرد.اقای وزیر این باند فوتبالو نابود کرد
سکوت بالاترین فریادهاست...............واقعا برای داوری ایران متاسفم
پرسپوليسيا و استقلاليا سرشون به لحبازي بازهم گرمه و باند اصفهانيا به رهبري تاج هر كاري دلش ميخواد داره توي فوتبال اين مملكت ميكنه. گند زدن به فوتبال با اين وضعيت داوري.
ترکی هم تا حالا از ارباباش ده بار عذر خواهی کرده که چرا از دسش در رفت و وقت و قانونی گرفته. در صورتی که ی پنالتی مسلم روی طارمی زمانی که بلند شد هد بزنه و مدافع استقلال دست گذاشت رو شونه هاش و مانع از گلزنسش شد رو نگرفت و متاسفانه برنامه 90 هم با اون مجری معرف حضور همه صحنه رو پخش نکرد.
اینا یعنی حق خوری برنامه ریزی شده.
به هم دیگه پاس کاری می کنن
پاسخ ها
sara
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
الان اینو از کجات دراوردی؟؟؟ پنالتی!!!
عجیبه این داوریها چرا همیشه به ضرر پرسپولیس اشتباه میکنند بعد از بازی هم نهایتا معذرت خواهی وتمام چرا با این ناداوریها برخورد نمیشه چرا با احساسات میلیونها طرفدار مثل اب خوردن بازی میشه اب هم از اب تکون نمیخوره دقت کردین ناداوریها بالای نود درصد به نفع تیمهای اصفهانیه اونوقت میگن جزیی از داوریه خسته نباشید کمیته عزیز داوران خدا قوت
تابناک پرسپولیسی ! چرا هر بار تیم محبوبت می بازه ، داوری مشکوک میشه ؟!
تبانی تبانی ، به نفع اصفهانی!
حالا دیگه ارزش باشگاه کم شد
خریداران صف بکشن که قرار زیر قیمت بفروش برسه
چرا وقتي پرسپوليس يا استقلال برنده نميشن، هميشه داوري را مشكوك ميدونن و نق ميزان؟؟؟!!!!!
شکست دراماتیک
واقعا متاسفم که دلشان برا هواداری پرسپولیس نمی سوزه و به ناحق حذفش میکن خدایی همه اینها به پای دولت تدبیر نوشته میشه
تا شما باشید با کمک داوری تو دقیقه 96 گل نزنید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
دقیقا. البته شکی نیست که اونموقع فدراسیون میخواست پرسپولیس قهرمان بشه ولی تو این بازی داور اشتباه کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
مرد باش مستند ثابت کن حرفتو...احساسی حرف نزن
اشتاباهات داوری و بازی کردن با احساسات میلیون ها هوادار جز بازی..امیدوارم امشت جهانبازی راحت بخوابد
از ترکی چه خبر؟
آره بابا داوری مشکوک

موندم شما کی بدون داوری به جایی رسیدید.

یه بهونه جدید بیارید اونم فقط محض تنوع
به جای ایراد گرفتن از داوری به مهاجمانتون گل زدن یاد بدید
باز هم تیم های اصفهان قهرمانند حالا حالاها
به لطف پدرخوانده ها
لطفا بر علیه داوران تبلیغ نکنید بر اساس قوانین فیفا تصمیم داور از آنچه می بیند درست است نه اینکه در صدا و سیما فیلمها چه نشان می دهند.
این ها یک را به جای سی و سه و چهل را بجای بیست جا می زنند. می خواهید بازی را نبرند؟
مرگ بر این فوتبال کثیف و ...
بازی با احساسات سی میلیون نفر به چه قیمت...
آقای کفاشیان خنده تحویل ملت بده حق هم داری خوب بر اسب قدرت سوارین و می تازونین...
پس کمک داور کجا بود یا قبلا هماهنگ شده بودند
چون پرسپولیس نبرده داوری بحث بر انگیزه؟
داور و كمك داور با هم پرسپوليس را حذف كردند . واقعا به جامعه داوري تسليت بايد گفت كه باين راحتي تيم خوب پرسپوليس را قرباني كردند.
پاسخ ها
sara
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
تیم خوب رو خوب اومدی!!!
وقت آن رسیده که پرسپولیسی ها خودشان تکلیفشان را با این باند باز و مافیایی خنده رو که فقط می خندد ، روشن کنند . کسی به داد 40 میلیون پرسپولیسی نخواهد رسید
بازهم شما آقای داور!!!
خواهشن بسه دیگه!!!
متاسفم هرچی فکر می کنم نمیدانم چرا اشتباهات داوری درمراحل حساس همیشه بسود تیم های اصفهانیست
همون بلایی که سر تراکتور اومد همه می دونند در فدراسیون چه کسانی پشت تیمهای اضفهانی هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
تاج
بازی خوبی بود پرسپولیس 10 نفره دفاع می کرد بازم خیلی شانس آورد ;معلوم بود حریف ذوب آهن نمی شوند
نمی دونم خود داوران خجالت نمی کشن.....
فوتبال هدیه استکبار و استعمار
فوتبال یعنی فساد
یعنی لغو و بیهوده
باور کنید نود هزار انسان میتوانند بجای حضور در ورزشگاه در یک عمل خیر شرکت کنند
یا کاری و کمکی به محتاجین کنند
این عمر کوتاه نباید صرف افعال بیهوده شود
ما باید تابع اوامر خااق باشیم
آنکس که بسویش باز میگردیم
درسته که داور اشتباه کرد اما خداییش پرسپولیس هم زورش به ذوب نمی رسید!
از تيم فوتسال زنان خبري نداريد شما ؟
تیمتون عرضه داشته باشه دقیقه 96 گل نخوره
من در تعجبم كل 45 دقيقه 4 دقيقه وقت اضافه داشت ولي تركي توي 4 دقيقه اضافه دودقيقه اضافه گرفت ئر ضمن خزاي مهاجم شما روي پاي رحمتي رو هم نود نشون نداد
تا اقاي تاج در فوتبال هست اصفهان قهرمان ميشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار