بازدید 1999

دوست عزيز لطفا بيدار شويد

فيليپ تروسيه، پروزوويچ، تاپ مولر، فلورس وهنري ميشل نام هاي آشنايي بودند كه آقاي مديرعامل و دوستانش در هيات مديره هر روز مطرح كرده و يكي از آنان را سرمربي تيم خود مي دانستند، ولي در نهايت تيم پيروزي به عنوان يكي از آخرين تيم ها تمرين خود را آغاز مي كند، آن هم با 6 بازيكن و با هدايت احمدرضا عابدزاده!
کد خبر: ۵۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۸۸ - ۱۱:۱۱ 07 July 2009
دهمين دوره از رقابت هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي كشور از روز 15 مرداد ماه آغاز خواهد شد و تمامي تيم ها با جذب بازيكنان مورد نظر و تعيين كادر فني در حال آماده سازي مطلوب خود هستند.

به گزارش ایپنا؛ در اين ميان پرطرفدارترين تيم ايران در بلاتكليفي كامل بسر مي برد و مديران اين باشگاه با خونسردي كامل با نام هاي مختلف بازي كرده و هنوز به دنبال سرمربي هستند.

عباس انصاري فرد كه از اواسط فصل گذشته بر صندلي مديريت باشگاه پيروزي تهران نشست تا شايد بتواند اين تيم را با شرايط ايده آل برساند، هيچ كمكي به بهبودي اوضاع فعلي اين باشگاه پرطرفدار نكرده است و سرخ پوشان تهراني را در بلاتكليفي كامل قرار داده است.

پس از پايان ليگ برتر در فصل گذشته كه با ناكامي مطلق سرخ پوشان تهراني همراه بود و كناررفتن از جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا به آن اضافه شد، اين مدير قديمي فوتبال هنوزبه دنبال سرمربي خارجي مطرح براي تيم خود است كه البته از همان روز اول نيز مشخص بود كه وي توانايي آوردن مربي سرشناس به ايران را ندارد و تنها با نام هاي مطرح بازي مي كند تا نشان دهد در اين مدت بي كارنمانده است.

فيليپ تروسيه، پروزوويچ، تاپ مولر، فلورس وهنري ميشل نام هاي آشنايي بودند كه آقاي مديرعامل و دوستانش در هيات مديره هر روز مطرح كرده و يكي از آنان را سرمربي تيم خود مي دانستند، ولي در نهايت تيم پيروزي به عنوان يكي از آخرين تيم ها تمرين خود را آغاز مي كند، آن هم با 6 بازيكن و با هدايت احمدرضا عابدزاده!

هرچند نمي توان منكر توانايي هاي عابدزاده در زمان بازيگري وي باشيم، اما اين مربي سال گذشته زماني كه مسئوليت آماده سازي دروازه بانان پيروزي را داشت هنر خود را در راه آماده سازي نفرات نشان داد، چراكه به دليل تمرينات فشرده و غيراصولي وي دروازه بانان پيروزي يكي پس از ديگري دچار مصدوميت هاي طولاني شدند و با اين اوصاف بايد ديد در اين فصل چه بلايي بر سر بازيكنان اين تيم خواهد آمد.

از سوي ديگر مسئولان پيروزي حسين عبدي را كه هيچ سابقه درخشاني در مربيگري ندارد را به عنوان يكي ديگر از اعضاي كادر فني خود معرفي كردند و به نظر مي رسد كه آقايان از حضور مربيان بي تجربه در تيم خود درس عبرت نگرفته اند.

اما اوج هنرنمايي مديران باشگاه و شخص انصاري فر در بازار نقل و انتقالات است وبا نگاهي گذار به خوبي مي توان دريافت كه اين تيم پرطرفدارپايتخت در فصل پيش‌روي با چه مشكلاتي روبرو خواهد بود.

مهدي واعظي از اين تيم جدا شده و به صبا مي رود و معمارزاده ديگر دروازه بان نيز در آستانه جدا شدن قرار دارد، پژمان نوري تيم را ترك كرده و به زادگاه خود برمي گردد و مازيار زارع نيز از هواداران عذرخواهي كرده و به تيم ديگري فكر مي كند، نيكبخت واحدي راهي تراكتور مي شود، محسن خليلي به هيچ توافقي با مسوولان پيروزي نرسيده و علي كريمي نيز بلاتكليف است.

پس از آن مديران باشگاه كه به نظر مي رسد در خواب زمستاني هستند 3 بازيكن از شموشك و پتروشيمي تبريز جذب مي كنند، مهدي شيري كه يك نيم فصل هم در برق شيراز بازي نكرده به تهران مي آيد و جلال اكبري كه طي 2 سال اخير در سپاهان فروغي نداشته نيز جذب مي شود و در آخرين شاهكار مديران محمد رضا ماماني كه بيشتر به دليل مشكلات انضباطي مطرح شده است تا از لحاظ فني ،به تمرين مي آيد تا به عنوان هافبك دفاعي جديد تيم در فصل آينده كاركند! ماماني كه 2 فصل قبل از تيم اخراج شده بود و حتي در پاس همدان نيز ذخيره كامل بود حالا با اعتماد به نفس كامل در سر تمرينات حاضر مي شود و خود را داراي جايگاه ويژه مي داند.

در واقع مديران پيروزي براي جذب بازيكن نيز تنها با نام ها بازي كرده و پس از مطرح كردن جلال حسيني، مهدي رحمتي، هادي عقيلي، معدنچي و خلعتبري نفراتي را جذب كردند كه به هيچ عنوان در حد نام اين بازيكنان نيستند.

انصاري فر حتي نتوانسته با بازيكنان خود تسويه حساب سال قبل را داشته باشد و حل آن را منوط به برطرف شدن مشكلات مالي دانسته و البته براي برطرف ساختن اين ماجرا به كمك سازمان دلبسته است. اما بايد بگوييم آقاي انصاري فر وظيفه يك مدير عامل چيست؟ برطرف ساختن مسائل مالي، بستن تيم قدرتمند، جذب مربي خوب، تهيه امكانات و زمين تمرين مناسب كه از اين ميان شما هيچكدام را انجام نداده ي و اين براي علاقه مندان سوال است، چرا به عنوان مدير عامل باشگاه اول كشور فعاليت مي كنيد، اما نفرات شايسته بايد بيرون بمانند و شاهد هنرنمايي شما باشند، "دوست عزيز لطفا از خواب زمستاني بيدار شده و شرايط تيم را از اين بدتر نكنيد".

با اين اوصاف بايد در انتظار فصل سخت و طاقت فرسا براي سرخ پوشان پايتخت باشيم و بازهم هواداران اين تيم چوب ندانم كاري مسئولان باشگاه و البته مسئولان بالاتر از آنان را بخورند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار