بازدید 5341

شعار «مرگ بر آمریکا» شعاری ملی است‌

دخالت مستقیم آمریکا در جنگ ایران و عراق و همچنین آموزش و تعلیم نیروهای تروریست و اپوزیسیون های داخلی، نمونه هایی از اقداماتی است که این کشور علیه مردم مبارز ایران روا داشته؛ اما خوشبختانه راهنمایی های رهبر کبیر انقلاب و اتحاد عمیقی که بین مردم ایران وجود دارد، مانع از ایجاد هر گونه آسیب به کشور شده است.
کد خبر: ۵۴۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ 04 November 2015

  «مرگ بر آمریکا» تا زمانی که منافع ما تأمین نشود ادامه داردمردم ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و روی کار آمدن جمهوری اسلامی، همواره روحیه استکبارستیزی خود را حفظ کرده و این نکته را به دفعات در راهپیمایی هایی مهمی که از زمان پیروزی انقلاب تا کنون برگزار شده، نشان داده اند.

به گزارش «تابناک»، یکی از راه هایی که ایرانیان با آن انزجار خود را نشان می دهند، سر دادن شعار علیه کشورهای متخاصم بوده است؛ البته شاید در گذر زمان و همچنین شرایط زمانی موجود، در برخی از این شعارها تغییراتی داده شود، به گونه ای که بعد از پایان جنگ تحمیلی و بهبود نسبی رابطه ایران با عراق، شاهد از بین رفتن شعار «مرگ بر صدام بودیم» و همچنین بعد از فروپاشی شوروی سابق، دیگر شعاری در خصوص این کشور از سوی مردم ایران داده نشد.

اما هنوز دو شعار وجود دارد که گویی با زبان ملت ایران عجین شده است؛ «شعار مرگ بر اسرائیل » که به نظر می رسد تا زمان از بین رفتن کامل این رژیم ادامه داشته باشد و شعار دیگر شعار «مرگ بر آمریکا»ست، که تا زمان تغییر مواضع این کشور علیه مردم بی دفاع ادامه خواهد داشت.

اکنون با نزدیک شدن به 13 آبان ـ که نماد استکبار ستیزی در ایران است ـ بار دیگر مردم خود را آماده کرده تا خشم و انزجارشان را از دولت های خودکامه و زورگو نشان دهند و گویا امسال نیز همچون سال های گذشته، شعارها تکرار خواهد شد.

کمال الدین پیرموذن در خصوص این موضوع به تابناک گفت: آمریکا کشوری است که از ابتدای تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره نسبت به آن از خود مواضع خصمانه نشان داده است. آمریکا در سالیان گذشته با شکل ها و راهکارهای گوناگون، قصد آسیب زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته است.

این نماینده مجلس افزود: در اوایل انقلاب، تا تشخیص داهیانه رهبر انقلاب، دست آمریکا از دخالت های مستقیم در امور کشور با تسخیر لانه جاسوسی قطع شد؛اما این دولت همواره از هر فرصتی برای صدمه زدن به جمهوری اسلامی استفاده کرده است.

وی گفت: دخالت مستقیم آمریکا در جنگ ایران و عراق و همچنین آموزش و تعلیم نیروهای تروریست و اپوزیسیون های داخلی نمونه هایی از اقداماتی است که این کشور علیه مردم مبارز ایران روا داشته؛ اما خوشبختانه راهنماییهای رهبر کبیر انقلاب و اتحاد عمیق میان مردم ایران، مانع از ایجاد هر گونه آسیبی به کشور شده است.

پیرموذن گفت: تخاصم و روحیه استکباری امریکا باعث شده تا مردم در سالیان گذشته، همواره از این دولت کینه به دل داشته باشند، و این کینه را با شعار مرگ بر آمریکا در راهپیمایی های مختلف فریاد بزند و تا زمانی که روحیه آمریکا و قصد آنها استثمار ملل مظلوم باشد و به تروریسم جهانی و اسرائیل کمک کند، این شعار در بین مردم ما خواهد ماند.

وی افزود: ما تا زمانی شعار مرگ بر آمریکا را خواهیم گفت که آمریکا دست از خصومت خود با ملت های دیگر بردارد. هر گاه این اتفاق روی دهد ما نیز دست از شعار دادن برخواهیم داشت.

شعار مرگ بر آمریکا، نمادی از استکبار ستیزی مردم ایران است، منظور از شعار مرگ بر آمریکا آرزوی مرگ کردن برای مردم یک کشور نیست، این شعار نمادی است که حکومت این کشور را هدف قرار می دهد.

پیر مؤذن با بیان اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» شعاری ملی است،‌ گفت: برای حذف این شعار باید دید که ما تغییر کرده‌ایم یا آمریکایی‌ها؟ این شعار، خطاب به دولت‌هاست و از زبان ملت ایران صادر می‌شود و کاری به تعاملات میان دولت‌ها ندارد.

وی با اشاره به اینکه عده ای بر این باور هستند که زمان شعار مرگ بر آمریکا به پایان رسیده است، برای اینکه این شعار سر داده نشود نیز گفت: باید دید چه تغییراتی در سیستم حکومتی این کشور عوض شده است، واضح است که آمریکا هنوز بر مواضع خود ایستادگی می کند و و همچنان روحیه استکباری خود را حفظ کرده است، بنابراین شعار ما هم تغییر پیدا نخواهد کرد.

وی در پایان تأکید کرد: آمریکا دشمن ما بوده و خواهد بود، مگر اینکه تفکرات خود را تغییر دهد، و دست از شرارت های گذشته بردارد و منافع کشورهای دیگر را فدای منافع خود نکند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس