بازدید 18507

شکایت آمریکا از نیروی دریایی سپاه

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکا از سپاه به دادگاه لاهه شکایت کرده است.
کد خبر: ۵۴۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ 03 November 2015
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکا از سپاه به دادگاه لاهه شکایت کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در پایان مراسم یادبود 13 آبان در جمع خبرنگاران گفت: آمریکا غلط می کند که از سلاح هسته‌ای استفاده نماید. آمریکا یکبار از سلاح هسته‌ای استفاده کرد و به سختی پشیمان شد. شرایط استفاده از سلاح هسته‌ای به هیچ وجه وجود ندارد، امروز آمریکا در شرایط کاملا انفعالی است.

دریادار فدوی در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت امنیت مرزهای آبی کشور گفت: هیچ قدرتی ما را ناامن نکرده است ما براساس حکم یک دادگاه محلی شناور آمریکایی را توقیف کردیم و این تنها به خاطر انقلابی بودن ما است، همراه کشتی توقیف شده هواپیماها و ناوهای آمریکایی نیز حضور داشتند که کاری از پیش نبردند. آمریکا زبان زور را بهتر از هر چیزی می فهمد و معتقد است که دنیا باید پیرو ما باشد ، ما نیز با آنها با زبان زور و قدرت سخن گفتیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در مورد هشدار مقام معظم رهبری مبنی بر نفوذ دشمن در کشور گفت: شیطان قسم خورده است که در یک لحظه انسان را گمراه کند، رهبری یک هشدار در مورد نفوذ دادند که این هشدار بسیار صریح و قاطعانه است و سپاه پاسداران نیز با دل و جان از آن پاسداری می‌کند.

دریادار فدوی در مورد حذف شعار مرگ بر آمریکا توسط عده‌ای پاسخ داد: این افراد غلط می کنند که این کار را انجام دهند، چون مبنای ما خدا است پس راه حق را ادامه می دهیم در هیچ جای دنیا نمی‌توان اینگونه رفتار بر حق را ملاحظه کرد که ما در ایران می‌بینم. آمریکا حیات خود را در منافع خود می‌بیند و این منافع هر کجا که به خطر بیافتد وارد عمل می‌شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هر کجا که نفس انقلاب اسلامی در آنجا وجود داشته باشد باعث قبراق شدن افراد می‌شود. ملت یمن نیز این بود را استشمام کرده‌اند. سپاه پاسداران هیچگونه کمکی به یمن نکرده است و یمنی‌ها خود قاطعانه در مقابل آمریکا ایستاده‌اند. آنها 2 ناو سعودی و یک ناو اماراتی را هدف قرار داده‌اند و نابود کرده‌اند که قیمت یکی از آنها 800 میلیون دلار بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار