بازدید 5590

شعار «مرگ بر آمریکا» بازهم طنین انداز خواهد شد

تنها چیزی که امروز مردم ما را در مقابل زورگویی ها و خودکامگی های استکبار جهانی حفظ کرده، وحدت بین مردم و گروه های مختلف است؛ وحدتی که از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت و تا به امروز ادامه دارد. نمونه این وحدت جهانیان را در راهپیمایی های مختلفی که به مناسبت های 13 آبان و 22 بهمن برگزار می شود، می بینند.
کد خبر: ۵۴۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 03 November 2015
 «مرگ بر آمریکا» تا زمانی که منافع ما تأمین نشود ادامه داردمردم ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و روی کار آمدن جمهوری اسلامی، همواره روحیه استکبارستیزی خود را حفظ کرده و این نکته را به دفعات در راهپیمایی هایی مهمی که از زمان پیروزی انقلاب تا کنون برگزار شده، نشان داده اند.

به گزارش «تابناک»، یکی از راه هایی که ایرانیان با آن انزجار خود را نشان می دهند، سر دادن شعار علیه کشورهای متخاصم بوده است؛ البته شاید در گذر زمان و همچنین شرایط زمانی موجود، در برخی از این شعارها تغییراتی داده شود، به گونه ای که بعد از پایان جنگ تحمیلی و بهبود نسبی رابطه ایران با عراق، شاهد از بین رفتن شعار «مرگ بر صدام بودیم» و همچنین بعد از فروپاشی شوروی سابق، دیگر شعاری در خصوص این کشور از سوی مردم ایران داده نشد.

اما هنوز دو شعار وجود دارد که گویی با زبان ملت ایران عجین شده است؛ «شعار مرگ بر اسرائیل » که به نظر می رسد تا زمان از بین رفتن کامل این رژیم ادامه داشته باشد و شعار دیگر شعار «مرگ بر آمریکا»ست، که تا زمان تغییر مواضع این کشور علیه مردم بی دفاع ادامه خواهد داشت.

اکنون با نزدیک شدن به 13 آبان ـ که نماد استکبار ستیزی در ایران است ـ بار دیگر مردم خود را آماده کرده تا خشم و انزجارشان را از دولت های خودکامه و زورگو نشان دهند و گویا امسال نیز همچون سال های گذشته، شعارها تکرار خواهد شد.

سید هادی حسینی، نماینده مردم قائم شهر در گفت و گو با تابناک در خصوص این موضوع اظهار داشت، در آستانه روز استکبار ستیزی، مردم ایران بار دیگر یکپارچه شعار مرگ بر آمریکا را فریاد خواهند زد، امریکا و اسرائیل دشمنان استراتژیک این ملت هستند و ما همچنان به این شعار ادامه خواهیم داد.

این نماینده مجلس گفت: تا زمانی که روحیه آمریکا و قصد آنها استثمار ملل مظلوم باشد و به تروریسم جهانی و اسرائیل کمک کند، این شعار در بین مردم ما خوهد ماند، امریکا امروز با کمک کردن به گروه های سلفی در کشورهای عراق و سوریه عملا نظم خاورمیانه را بر هم زده است.

وی گفت: ما تا زمانی که این کشور دست از حمایت های بی چون و چرای رژیم غاصب صهیونیست برنداشته است و همچنان به شیطنت های خود در سطح جهان ادامه می دهد، ارتباط چندانی با آمریکا نخواهیم داشت و این کشور همچنان از دشمنان ما خواهد بود.

این نماینده مجلس حفظ اقتدار نظام را در پایبندی به اصول اساسی نظام دانست و گفت: تا زمانی که ایران بر مدار ولایت مداری باشد و سخنان رهبر کبیر انقلاب را سرلوحه تمام کارهای خود قرار دهد، نه تنها در موضع ضعف نخواهد بود، بلکه همیشه با نگاه از بالا و حفظ کامل اقتدار نظام، سرمشق دیگر کشورهای دنیا خواهد بود.

وی گفت: ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با رهنمودهای هوشمند رهبر انقلاب به درستی لانه فتنه را کشف کردند و با تسخیر سفارت آمریکا، خط بطلانی بر همه نقشه های شوم این رژیم که برای مردم ایران داشتند، کشیدند.

وی گفت: تنها چیزی که امروز مردم ما را در مقابل زورگویی ها و خودکامگی های استکبار جهانی حفظ کرده، وحدت بین مردم و گروه های مختلف است؛ وحدتی که از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت و تا به امروز ادامه دارد. نمونه این وحدت جهانیان را در راهپیمایی های مختلفی که به مناسبت های 13 آبان و 22 بهمن برگزار می شود، می بینند.

این نماینده مجلس گفت: ما تا زمانی شعار مرگ بر آمریکا را خواهیم گفت که آمریکا دست از خصومتش با ملت های دیگر بردارد، هر گاه این اتفاق روی دهد، طبیعی است که شعار نیز کارکرد خود را از دست خواهد داد.

این نماینده مجلس گفت: زمانی کشورهای دیگری هم بودند که چنین روحیه ای داشتند. کشور شوروی سابق، نمونه ای از این کشورها بود، اما این کشورها دیگر سال هاست که دردسری برای کشورهای دیگر ایجاد نمی کنند و اتفاقا این مثال خوبی است که دیگران باید از آن آگاه شوند.

حسینی گفت: ما زمانی علیه روسیه هم شعار می دادیم اما امروز این شعار از بین رفته و دلیل آن هم این است که این کشور دیگر فضای گذشته را ندارد، یا حداقل نقش بسیار اندکی در این گونه مناسبت ها دارد؛ بنابراین، مردم ما نیز به خوبی به این موضوع پی برده اند و به همین دلیل است که دیگر کسی علیه این کشور شعار نمی دهد.

این نماینده مجلس گفت: آمریکا دشمن ماست و خواهد بود، مادام که دست از اقدامات گذشته خود بردارد و منافع کشورها را فدای منافع خود نکند. امریکا باید به حقوق حقه تمام ملل جهان احترام بگذارد و چنانکه این کار را انجام داد و این برای مردم اثبات شد، دیگر این خود مردم خواهند بود که علیه آمریکا شعار ندهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس