بازدید 3849

اوضاع سه لژیونر بسکتبال ایران درلیگ چین

ژی جیانک با در اختیار داشتن صمد نیکخواه بهرامی مقابل تیم قدرتمند شانگهای 95 بر88 نتیجه را واگذار کرد. یاران صمد در این بازی کوارتر اول را باختند، اما سه کوارتر بعدی را پیروزی شدند و در نهایت بازنده زمین را ترک کردند!
کد خبر: ۵۴۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳ 01 November 2015

هفته اول لیگ بسکتبال چین با حضور ملی‌پوشان ایرانی پیگیری شد که درآن صمد نیکخواه و حامد حدادی برای تیم‌شان به میدان رفتند و کامرانی بازی نکرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه هفته اول لیگ چین امروز تیم‌های بیجینگ، ژیجیانیگ و سیچوآن با در اختیار داشتن ستاره های ایرانی خود مقابل حریفان به میدان رفتند.

سیچوآن در حضور حامد حدادی به میدان رفت که این بازی را 131 بر 99 از حریفش برد.حدادی در این مسابقه 23 دقیقه در زمین حضور داشت که در این مدت 8 امتیاز، 10 ریباند، 5 پاس منجر به گل و یک توپ ربایی داشت.

اوضاع سه لژیونر بسکتبال ایران درلیگ چین

ژی جیانک با در اختیار داشتن صمد نیکخواه بهرامی مقابل تیم قدرتمند شانگهای 95 بر88 نتیجه را واگذار کرد. یاران صمد در این بازی کوارتر اول را باختند، اما سه کوارتر بعدی را پیروزی شدند و در نهایت بازنده زمین را ترک کردند! کاپیتان تیم ملی بسکتبال در این مسابقه 31 دقیقه در ترکیب تیمش قرار گرفت و در این مدت 14 امتیاز، 7 ریباند، 2 توپ ربایی و سه پاس منجر به گل داشت.

تیم بیجینگ یا همان پکن هم درغیاب مهدی کامرانی 105 بر 88 نتیجه را به جیلین واگذار کرد. کامرانی و دو بازیکن خارجی دیگراین تیم به دلیل اینکه کارت بازی‌شان در فدراسیون چین تایید نشده بود، حق بازی پیدا نکردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل