بازدید 3450

لیگ والیبال/ ارومیه بی رقیب می تازد

شهرداری ارومیه یکی از سخت ترین رقبایش برای فتح لیگ امسال را در تهران مغلوب کرد تا سومین بازی پیاپی را هم با برد پشت سر بگذارد.
کد خبر: ۵۴۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲ 01 November 2015

سومین هفته از فصل جدید لیگ برتر والیبال باشگاه‌های ایران با پیروزی شهرداری ارومیه مقابل سایپا آغاز شد و تیم‌های کاله ، شهرداری تبریز و بانک سرمایه هم موفق شدند حریفان خود را شکست دهند.

به گزارش تابناک ورزشی، در دیگر بازی این هفته کاله مازندران با نتیجه 3 برصفر آلومینوم المهدی هرمزگان را شکست داد.شهرداری تبریز در خانه موفق شد با حساب 3 بر صفر متین صالحین ورامین را مغلوب کند تا دومین شکست شاگردان ترکاشوند در هفته سوم رقم بخورد.همچنین بازرگانی جواهری گنبد توانست با نتیجه 3 برصفر گوهر کویر زاهدان را از پیش رو بردارد.

همچنین دیدار تیم های سایپا و شهرداری ارومیه در خانه والیبال تهران با نتیجه ٣ بر یک به سود ارومیه خاتمه پیدا کرد.در این مسابقه شاگردان سیدعباسی در تیم شهرداری ارومیه ست اول را با نتیجه ٢٥ بر ٢٣ به سود خود رقم زدند. در ست دوم هم این تیم شهرداری ارومیه بود که توانست با حساب ٢٥ بر ٢٢ میزبان خود را شکست دهد.در ست سوم شرایط عوض شد و شاگردان شهنازی توانستند با حساب ٢٥ بر ٢١ از سد میهمان خود عبور کنند تا بازی به ست چهارم کشیده شود؛ در چهارمین ست قرمزپوشان ارومیه با نتیجه ٢٧ بر ٢٥ میزبان خود را شکست دادند تا در مجموع ٣ بر یک پیروز شوند.

نتایج کامل بازی‌های هفته سوم

بانک سرمایه 3- ثامن‌الحجج خراسان صفر

کاله مازندران 3 - آلومینیوم المهدی هرمزگان صفر

شهرداری تبریز 3- متین صالحین ورامین صفر

بازرگانی جواهری گنبد 3- گوهرکویر زاهدان صفر

سایپا یک - شهردار ارومیه 3

لیگ والیبال/ ارومیه بی رقیب می تازد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی