بازدید 1620

اظهارات وزیر خارجه بحرین مبنایی ندارد

کد خبر: ۵۴۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱ 01 November 2015
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارحی مجلس شورای اسلامی گفت: مطرح کردن اینگونه اتهامات از سوی بحرین و چندی پیش از سوی امارات درمورد جزایر سه گانه و مداخله در امور داخلی کشورها، از سوی کشورهای خارج از منطقه مدیریت می شود.

حسین سبحانی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به اتهامات وزیر خارجه بحرین علیه ایران گفت: اینگونه اتهامات در راستای همان اتهامات قبلی این کشور است که هیچ مبنایی ندارد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس ادامه داد: این کشور برای ارایه تصویر نادرست از ایران اینگونه اتهامات را علیه کشورمان مطرح می کند و در ادامه همان برنامه ایران هراسی اقدام می کنند این در حالی است که بدون دلیل ادعا کردن کار آسانی است.

سبحانی نیا با تاکید بر اینکه موضع جمهوری اسلامی ایران عدم مداخله در امورداخلی کشورهای دیگر و تلاش برای ایجاد آرامش در منطقه است تصریح کرد: مطرح کردن اینگونه اتهامات از سوی بحرین و چندی پیش از سوی امارات درمورد جزایر سه گانه و مداخله در امور داخلی کشورها، از سوی کشورهای خارج از منطقه مدیریت می شود.

این نماینده مجلس اتهام زنی برخی کشورهای عربی علیه ایران را جدید ندانست و افزود: سلسله اظهارات علیه ایران  موضوعی است که برخی کشورهای خارج از منطقه در برنامه خود دارند و در این زمینه گاهی از امارات،بحرین و عربستان در راستای ایران هراسی استفاده می کنند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اراده جمهوری اسلامی ایران بر پیگیری سیاست اعتماد آفرین مبنی بر همکاری مشترک منطقه ای و مبارزه با تروریسم است و مطرح کرن اتهام علیه ایران در تصمیم قاطع ایران خللی ایجاد نخواهد کرد.

وزیر خارجه بحرین در اظهاراتی خصمانه علیه ایران مدعی آن‌چه «حمایت ایران از براندازی در کشورهای عربی» خواند، شد. شیخ خالد بن احمد الخلیفه وزیر خارجه بحرین امروز شنبه در کنفرانسی امنیتی در منامه با متهم کردن ایران به قاچاق اسلحه از ایران به عنوان تهدید یاد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها