بازدید 7975
۴
نشست خبری

برانکو: گل ثانیه آخر دستمزد حمله ما بود

کد خبر: ۵۴۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶ 30 October 2015
 سرمربی پرسپولیس گفت: زدن گل در ثانیه آخر دستمزد بازیکنان پرسپولیس بود که تا لحظه آخر جنگیدند.
 به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی یک بر یک مقابل استقلال در نشست خبری گفت: مستحق باخت نبودیم، این بازی نشان داد چرا دربی مهمترین مسابقه آسیا است. گل لحظات آخر دستمزد بازیکنان ما بود که تا لحظه آخر جنگیدند و به گل تساوی رسیدند.
 سرمربی پرسپولیس افزود: به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم. این یک بازی بزرگ است که 100 هزار هوادار از آن لذت بردند.
 وی در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای از دست ندادن موقعیت‌های گلزنی دارد، تصریح کرد: حق با شما است. غیر منطقی است که در یک بازی بزرگ انتظار 5-6 موقیعت صد در صد داشته باشیم. موقعیت نصفه نیمه را هم در این بازی‌ها باید گل کرد. باید همیشه تلاش کنیم. استقلال با یک شانس دروازه ما را باز کرد. اگر بازیکنان ما باید در محوطه جریمه به خوبی یارگیری کنند. باید به تمرینات ادامه دهیم.
 برانکو در مورد اینکه آیا کمبود بازیکن دارد، خاطرنشان کرد: ما دائم در حال آنالیز تیم و نیاز‌هایمان هستیم این نفرات جوان هستند. به بازیکنان‌مان نیاز داریم. این نفرات کیفیت خود را نشان دادند و روز به روز بهتر خواهند شد. زمان جذب بازیکن که رسید تصمیم می‌گیریم که آیا نسبت به جذب بازیکن اقدام کنیم یا نه. در این بازی احساسات و هیجان هم هست. حساسیت در هر تصمیمی اثر گذار بود. هر بازی مسائل خاص خودش را دارد. هر کسی در موقعیت خاص رفتارهای خوب خودش را انجام می‌دهد.
 برانکو در مورد تعویض‌های هجومی تیمش گفت: نوراللهی مصدوم بود. قصد داشتم بین دو نیمه او را تعویض کنم. یک مقدار بیشتر صبر کردیم. ما برنامه دوم خودمان را داشتیم که اگر نتیجه حاصل نشد تاکتیک را عوض کنیم. بنسون را به میدان آوردیم با همان وظایف نوراللهی اما او بیشتر میل به هجوم داشت.
 برانکو در مورد اینکه آیا بازیکنان جوان خوب بازی کردند، گفت: خوشبختانه نفرات تعویضی ما هم خوب کار می‌کنند. انصاری برای تست به تیم ما آمد او بعد از دو جلسه تمرین به تیم پیوست با او قرارداد بستیم چرا که کیفیت لازم را داشت. او خوب عمل کرده است. وحید حیدریه هم بهتر و بهتر خواهد شد. این برای ما یک امتیاز است که نفراتمان بهتر خواهند شد.
 سرمربی پرسپولیس در مورد اعتراض هواداران استقلال به وقت اضافه عنوان کرد: در وقت اضافه هم بازی متوقف شد. رحمتی به زمین افتاد و 2 دقیقه وقت تلف شد. به همین خاطر داور 2 دقیقه به چهار دقیقه وقت اضافی افزود. 4 دقیقه حداقل زمان بود و تعویض هم داشتیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴
برد حق پرسپولیس بود چون انصافا به مراتب خیلی بهتر از استقلال بازی کردند

گل پرسپولیس هم تقصیر حقیقی شد چون خودش رو به دروغ به زمین زد تا وقت تلف کنه و به ضرر پرسپولیس بشه غافل از اینکه این اتلاف وقت به نفع پرسپولیس تمام شد..
هدیه ترکی بود قبول کن
البته بیشتر شانسی بود
شانس واسه استقلالیا بود که باید چند تا میخوردن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل