بازدید 4393
خبر روز

افشاگری جنجالی بلاتر/روسیه قبل از رأی گیری میزبان جام جهانی شد

بلاتر تاکید کرد که این حرف هایش نمی تواند میزبانی را از روس ها بگیرد اما چه کسی است که نداند سپ بلاتر دیگر در زوریخ مقر فیفا کاره ای نیست؟انگلیس رقیب جدی روسیه برای میزبانی جام جهانی 2018 بود و همین مسئله می تواند اعتراضی بریتانیایی ها به این واقعیت افشاشده را به دنبال داشته باشد.
کد خبر: ۵۴۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۰ 29 October 2015

 سپ بلاتر، ریاست معلق شده فیفا که دوران سه ماهه تعلیق خود را پشت سرمی گذارد، در مصاحبه ای عجیب فاش کرد که میزبانی 2018 جام جهانی روسیه قبل از رأی گیری به این کشور، سرنوشتش مشخص شده است!

به گزارش تابناک ورزشی، سپ بلاتر که دوران تعلیق 90 روزه خود از ریاست فیفا را پشت سرمی گذارد، در گفتگو با نشریه Tass روسیه، در این باره گفت: پیش از آغاز رأی گیری در میان گروه تصمیم گیرنده ها، تصمیم گرفته شد که میزبانی جام جهانی 2018 به روسیه برسد. چراکه تاکنون میزبانی به یک کشور اروپای شرقی نرسیده بود و می خواستیم جام جهانی 2022 هم درآمریکا برگزارشود به همین خاطر بود که تصمیم گرفتیم، این دو جام جهانی را دردوکشور صاحب قدرت سیاسی دنیا برگزار کنیم امّا چهار رأی هنگام رأی گیری جام جهانی2022 به سود عرب ها تغییر کرد و میزبانی جام جهانی به قطر رسید. 

افشاگری جنجالی بلاتر/روسیه قبل از رأی گیری میزبان جام جهانی شد

هفته گذشته نیز در خصوص اعطای میزبانی جام جهانی 2006 به کشورآلمان نیز بحث هایی به وجود آمده بود و گفته می شود که کشور آلمان برای دریافت میزبانی این رقابت ها به فیفا رشوه هنگفتی پرداخت کرده است.

انگلیس رقیب جدی روسیه برای میزبانی جام جهانی 2018 بود و همین مسئله می تواند اعتراضی بریتانیایی ها به این واقعیت افشاشده را به دنبال داشته باشد.

البته بلاتر در پایان تاکید کرد که این حرف هایش نمی تواند میزبانی را از روس ها بگیرد اما چه کسی است که نداند سپ بلاتر دیگر در زوریخ مقر فیفا کاره ای نیست؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر