بازدید 2958
گزارش

استعفای یک خزانه دار و شوک مدیریتی در وزارت ورزش/اختلاف علنی دو معاون وزیر

شجاعی برای تعویق انتخابات وارد مذاکره با وزیر ورزش سجادی و افشارزاده شد اما همه آنها دست رد به سینه او زدند و اعلام کردند به هیچ عنوان تاریخ انتخابات عقب نمی‌افتد تا بالاخره امروز وی ناگهان از خزانه داری کمیته المپیک استعفا دهد و همه را شوکه کند
کد خبر: ۵۴۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰ 28 October 2015

محمدعلی شجاعی در حالی از خزانه‌داری کمیته ملی المپیک انصراف داده که هنوز این استعفا مورد بررسی قرار نگرفته و سجادی نیز واکنشی نشان نداده است.

بعد از انتخاب محمدعلی شجاعی به عنوان خزانه‌دار کمیته ملی المپیک درسال 92 سازمان بازرسی اعلام کرد وی باید از ریاست فدراسیون تیروکمان استعفا دهد اما فعالیت وی دراین فدراسیون به صورت غیرقانونی 2سال ادامه پیدا کرد تا اینکه حدود یک ماه پیش اعلام شد انتخابات این فدراسیون برای تعیین رییس جدید بالاخره برگزار خواهد شد.

استعفای یک خزانه دار و  شوک مدیریتی در وزارت ورزش

به گزارش تابناک ورزشی، نصرالله سجادی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش هفته گذشته از برگزاری انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان در تاریخ 18 آبان ماه خبر داد. با وجود اینکه اساسنامه این فدراسیون ابهاماتی دارد و هنوز به تصویب هیأت وزیران نرسیده اما وزارت ورزش اعلام کرد با اساسنامه موجود این انتخابات در تاریخ مقرر برگزار می‌شود.

شجاعی برای تعویق انتخابات وارد مذاکره با وزیر ورزش سجادی و افشارزاده شد اما همه آنها دست رد به سینه او زدند و اعلام کردند به هیچ عنوان تاریخ انتخابات عقب نمی‌افتد.

شجاعی برای تعویق انتخابات اعلام کرد وی در تاریخ 18 آبان در تایلند حضور دارد اما نامه فدراسیون جهانی نشان می‌داد که از او دعوت شده در تاریخ 10 آبان در این کشور حضور داشته باشد. بنابراین بهانه‌ای برای تعویق انتخابات وجود ندارد اما خبری که امروز وزارتی ها را در شوک فرو برد استعفای شجاعی از خزانه‌داری کمیته ملی المپیک بود تا وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک آچمز شوند.

شاهرخ شهنازی در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون پزشکی دراین باره اظهار داشت: من شوکه شدم و تا زمانی که با شجاعی صحبت نکنم، نمی‌توانم اظهارنظری کنم. این اتفاقات در حالی رخ داده که هنوز مشخص نیست آیا انتخاباتی برگزار خواهد شد یا خیر چرا که شجاعی در صورت استعفا از خزانه‌داری می‌تواند به فعالیت خود در فدراسیون تیراندازی با کمان ادامه دهد اما استعفای وی باید به تایید کمیته ملی المپیک برسد و هنوز در هیات رئیسه بررسی نشده و تا آن زمان باید شجاعی را همچنان دوشغله دانست.

احمدی معاون فرهنگی وزارت از حل مشکل شجاعی برای ادامه ریاست در فدراسیون خبر داده اما موضع رسمی نصرالله سجادی در این زمینه نشان داد که نفر دوم وزارت ورزش مایل به انتخاب رییس جدید برای فدراسیون تیروکمان است وتمایل دارد استعفای شجاعی رد شود. سجادی رفتار شجاعی را خارج از عرف مدیریت دانسته است و می گوید او باید همان دو سال پیش از کمیته استعفا می داد. سجادی وقتی متوجه موضع احمدی شد گفت که نباید به صورت شخصی و برای منافع فردی در این زمینه رفتار کرد و اینجا بحث منافع ملی مطرح است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار