بازدید 7229
۱
بازتاب

مخالفت رییس دفتر وزیر با جراحی بهداد دراروپا/ پارگی رباط صلیبی سلیمی از بهترین شکل است!

اصلا موافق این مسئله نیستم. ما خودمان در ایران گروه متخصصین زانو را داریم که در راس آنها دکتر رازی است. خارج از کشور دردی را دوا نمی‌کند.
کد خبر: ۵۴۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳ 28 October 2015

به گزارش تابناک ورزشی، در حالت عادی اظهارنظر مقامی مثل رییس حوزه وزارتی وزارت ورزش درباره نحوه بهبود یک ورزشکار بزرگ ملی در رشته وزنه برداری چندان طبیعی نیست اما وقتی این مقام بهرام افشارزاده یکی از قدیمی ترین مدیران ورزش کشور و رییس اسبق فدراسیون وزنه برداری باشد، خیلی چیزها فرق می کند.

افشارزاده که طی چندماه اخیر بیشتر مصاحبه هایش فوتبالی بوده امروز درباره آسیب دیدگی شدید سلیمی گفت و گو کرد.

مخالفت رییس دفتر وزیر با جراحی بهداد دراروپا !

*جناب افشارزاده، شما خبر مصدومیت سلیمی را چطور ارزیابی می کنید؟ آیا به المپیک می رسد؟

من با مرادی هم سر این موضوع صحبت کردم. فکر می‌کنم بهداد نیاز به استراحت و آرامش دارد و هیچ کسی بهتر از فدراسیون پزشکی برای تصمیم‌گیری نیست.

* اما ظاهرا گفته شده که آمادگی این وجود دارد که بهداد برای درمان به خارج از کشور اعزام شود.

اصلا موافق این مسئله نیستم. ما خودمان در ایران گروه متخصصین زانو را داریم که در راس آنها دکتر رازی است. خارج از کشور دردی را دوا نمی‌کند.

*فکر می‌کنید طول درمان سلیمی تا کی است؟

هیچ چیزی مشخص نیست. می‌گویند او رباط صلیبی پاره کرده است و با توجه به اینکه عضلات او بزرگ است و قوی شاید کارش سخت‌تر باشد. به هر حال خیلی حیف شد و امیدوارم آسیب‌دیدگی او زودتر برطرف شود. واقعا یکی از مدال‌های صد در صدی ما در ابهام است.

*بعضی ها معتقدند بهتر بود کوروش باقری سرمربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری حفظ می‌شد و وزنه‌برداران نسبت به او موضع‌گیری نمی‌کردند.

اصلا این حرف را قبول ندارم و این حرف را نزنید. حسین توکلی سرمربی فعلی خودش قهرمان المپیک بوده و کارش را بلد است و تجربه دارد. کوروش باقری هم خوب است. به هر حال وزنه‌برداری همین است و از این گونه اتفاقات در آن زیاد می‌افتد. اینقدر اگر اگر نکنید و فقط دعا کنیم زودتر سلیمی خوب شود.


توکلی: پارگی رباط سلیمی از بهترین شکل است

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری اما برخلاف افشارزاده تردیدی ندارد که بهداد به المپیک می رسد اما می‌گوید نرفتن او به مسابقات جهانی کار را برای رقبا راحت کرد.
حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری درباره آسیب‌دیدگی بهداد سلیمی گفت: این اتفاق یک حادثه بود و به خاطر فشار تمرینات نبود. درهمان روز سایر ورزشکاران مانند نصیرشلال، مرادی و بقیه تمرینات سنگین داشتند اما بهداد پایش به تخته گیر کرد و این اتفاق افتاد. پارگی رباط صلیبی بهداد از بهترین شکل است و خطرناک نیست. پیوند رباط صلیبی هم راحت است. خبر خوب این است که او به المپیک می‌رسد. امیدوارم با جراحی شرایط خوب شود و با بهترین شرایط در المپیک حضور پیدا کند.
برخلاف المپیک لندن که از یک سال قبل به شرایط ورزشکاران توجه ‌شد دراین دوره این موضوع را شاهد نبودیم به همین دلیل بهداد و یکی دیگر از ورزشکاران مصدوم شدند. ورزشکاری مانند مسی وقتی مصدوم می‌شود پزشکان تیمش پروسه پزشکی را طی می کنند اما اینجا ما باید به دنبال شرایط پزشکی ورزشکار باشیم. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پارگی را به صراحت نتوان فاش نمود
به کنایت سخن از طرز رفو باید گفت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس