بازدید 5489
۲

مطمئن‌ترین کشتی گیرایران برای طلای المپیک از نگاه بنا

اگر مشکلی برای قاسم پیش نیاید مطمئنا وی بیشترین شانس را بین شاگردانم برای رسیدن به طلای المپیک دارد و امیدوارم که این اتفاق برای او بیفتد.
کد خبر: ۵۴۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 28 October 2015

سرمربی تیم ‌ملی کشتی فرنگی می گوید به طلای کشتی گیر مازندرانی اش در ریو2016 خیلی امید بسته است.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد بنا که تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی را در دو هفته اخیر زیر نظر گرفته از نظم و جدیت قاسم رضایی راضی است و می گوید رضایی مطمئن‌ترین فرنگی کار تیم ‌ملی برای رسیدن به مدال طلای المپیک است. این کشتی گیر آملی در المپیک لندن هم در عین ناباوری مدال طلا گرفت تا در میان مدعیان جهانی یک چهره جدید محسوب شود.

مطمئن‌ترین کشتی گیرایران برای طلای المپیک از نگاه بنا

بنا به خبرنگاران گفت: اگر مشکلی برای قاسم پیش نیاید مطمئنا وی بیشترین شانس را بین شاگردانم برای رسیدن به طلای المپیک دارد و امیدوارم که این اتفاق برای او بیفتد.

بنا درباره وضعیت اردوی دوم تیم ‌ملی کشتی فرنگی نیز، بیا‌ن‌ کرد:خو‌شبختا‌نه شرایط اردو خوب است و بدون چاپلوسی و تملق این موضوع را اعلام می‌کنم. اگر کمبودی هم باشد مطمئنا آن را اعلام خواهم کرد. به عنوان مثال میله‌های وزنه‌ای که استفاده می‌کنیم استاندارد نیستند و این را به مسئولان و از جمله کیومرث هاشمی نیز گفتم البته فدراسیون کشتی با وجود همه مشکلات هر گونه امکاناتی را در اختیار ما قرار داده است.

وی درباره این که آیا تیم ‌ملی کشتی فرنگی شانس تکرار نتایج درخشان المپیک لندن را دارد یا خیر گفت:تا آخر جان مان برای رسیدن به موفقیت می‌جنگیم. امیدوارم که این تلاش‌ها به نتیجه‌ عالی در برزیل منتهی شود. قول نمی‌دهم سه طلا در المپیک بگیریم، چرا که کار بسیارسختی است، اما در مورد قاسم رضایی مطمئنم اگر اتفاقی رخ ندهد به مدال طلا می‌رسد. یکی، دو ماه به ما فرصت دهید تا با ارزیابی از شرایط کشتی‌گیر‌ان بتوانم اظهار نظر بهتری داشته باشم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سلام انشالله قاسم و دیگر کشتیگیران با مربیگری استاد بنا بهترین مدالها را برایمان به ارمغان بیارن
خداوند مهربان پشت و پناهش باشه ....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل