بازدید 3359

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

کد خبر: ۵۴۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰ 27 October 2015
عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز را قرائت کرد.

به گزارش خانه ملت، محمد دهقان در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 5 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- دامادی نماینده ساری و میاندرود به وزارت راه و شهرسازی در خصوص توضیح علت واگذاری زمین های بندر امیرآباد به فردی خاص تذکر داد.

- عمرانی نماینده سمیرم به وزیر راه و شهرسازی در خصوص وضعیت استخدامی و قرارداری کارمندان این وزارتخانه تذکر داد.

- شریعت نژاد نماینده تنکابن به رئیس جمهور در خصوص توضیح علت عدم ارائه لایحه مدیریت خدمات کشوری به مجلس برای اصلاح تذکر داد همچنین به وزیر بهداشت در خصوص توضیح علت کمبود شدید داروی مورد نیاز بیماران تالاسمی در استان مازندران تذکر داد.

- ندیمی نماینده لاهیجان و سیاهکل به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تسریع در اتمام تکمیل مجتمع فرهنگی هنری قیام لاهیجان و به وزیر ورزش و جوانان در خصوص تسریع در تکمیل مجموعه ورزشی تختی لاهیجان و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در آسفالت راه های روستایی این منطقه و تسریع در تکمیل محور سراوان-سنگر و سیاهکل تذکر داد.

- مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر ارتباطات در خصوص توضیح علت ورود پست جمهوری اسلامی ایران به ارائه خدمات به دستگاه های دولتی و برهم زدن موازنه رقابتی و به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص لزوم برنامه ریزی دقیق ارائه قطعات در بازار و وجود کالاهای تقلبی و واسطه های سودجو تذکر داد.

- جدگال نماینده چابهار به وزیر آموزش و پرورش در خصوص توضیح علت درخواست تمدید ادامه کار روسای بازنشسته استان سیستان و به وزیر کشاورزی در خصوص کاهش سهمیه سوخت کشاورزان تذکر داد.

- کوچکی نژاد نماینده رشت به رئیس جمهور در خصوص توضیح علت ممنوع کردن فرهنگیان در افزایش سطح تحصیلات برای افزایش حقوق آنها تذکر داد.

- خجسته نماینده همدان به وزیر صنعت در خصوص توضیح علت اخراج و تعلیق 10 هزار کارگر قطعه ساز طی هفته های گذشته و به وزیر فرهنگ در خصوص توضیح علت عدم وجود سینما در حدود هزار شهر در کشور تذکر داد.

- جلیلی نماینده مسجدسلیمان به وزیر نفت در خصوص تسریع اجرای راه مواصلاتی مسجد سلیمان به ایذه و راه خروجی هفت گل و تکمیل ساختمان های نیمه تمام مسجدسلیمان تذکر داد.

- قاضی پور،‌ دهدشتی و محجوب نمایندگان ارومیه،‌ آبادان و تهران به وزیر نفت در خصوص تسریع اجرای طرح توسعه و تثبیت پالایشگاه آبادان تذکر دادند.

- عثمانی نماینده بوکان وزیر کشاورزی در خصوص لزوم برنامه ریز دولت برای پرداخت مطالبات کشاورزان چغندرکار تذکر داد.

- دامادی نماینده ساری و میاندرود به وزیر راه و شهرسازی در خصوص توضیح علت عدم بهسازی جاده گهرباران علیرغم تذکرات دو ساله تذکر داد.

- خجسته نماینده همدان به وزیر راه و شهرسازی در خصوص لزوم برنامه ریزی دقیق برای عدم سرگردانی مسافران در فرودگاه ها و همچنین به وزیر آموزش و پرورش در خصوص لزوم توجه استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد در مدارس تذکر داد.

- زمانیان دهکردی نماینده شهرکرد به وزیر کشور در خصوص لزوم بررسی دقیق مسائل استخدام در استانداری و به وزیر ورزش و جوانان در خصوص علت طرح های نیمه تمام و به وزیر آموزش در خصوص علت عدم پرداخت مطالبات بازنشستگان همچنین وی به همراه بیرانوند نماینده بروجرد به وزیر آموزش در خصوص علت مسأله معلمان در امارات متحده عربی تذکر دادند.

- دهدشتی نماینده آبادان به وزیر راه و شهرسازی در خصوص توضیح علت برنامه ریزی در چارتر کردن پروازهای مسیر خوزستان که باعث عدم دسترسی مسافران به بلیط هواپیما شده است، تذکر داد.

- بهمنی نماینده سراب به وزیر راه در خصوص لزوم بهسازی راه های روستاهای حوزه انتخابیه و تسریع در تکمیل پل برخی روستاها و به وزیر تعاون در خصوص تسریع در حل مشکلات درمانی تأمین اجتماعی تذکر داد.

- اسدی نماینده مشگین شهر به وزیر بهداشت در خصوص لزوم رسیدگی به وضعیت نابسامان بیمارستان این شهر تذکر داد.

- رضایی نماینده خمین به وزیر آموزش در خصوص توضیح علت عدم اجرای قانون در به کارگیری مربیان پیش دبستانی و اهانت به آنها و توضیح علت عدم پرداخت پاداش پایان خدمت آموزش و پرورش تذکر داد.

- دامادی نماینده ساری و میاندرود به وزیر کشاورزی در خصوص توضیح علت عدم توجه به بلایای طبیعی در این شهر تذکر داد.

- فیاضی، احمدی لاشکی، حسینی، مقیمی، علیپور خنکداری، شریعت نژاد، شجاعی کیاسری، نمایندگان استان مازندران به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص توضیح علت مدیریت نامناسب رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران در اداره امور مربوطه که منجر به نابودی منابع طبیعی و کشاورزی شده است تذکر دادند.

- مددی نماینده میانه به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص لزوم بررسی حادثه بارش تگرگ و جبران خسارت منطقه کندوان و توضیح علت عدم توجه به تذکرات قبلی در خصوص تجهیز این منطقه به سامانه ضد تگرگ تذکر داد.

- ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر راه در خصوص لزوم تأمین روشنایی و نصب علائم هشدار دهنده در محور لاهیجان و رشت تذکر داد.

- قاضی پور نماینده ارومیه به وزیر آموزش و پرورش در خصوص لزوم تسریع جذب معلمان پیش دبستانی و همچنین به همراه محجوب نماینده تهران به وزیر صنعت در خصوص تسریع در ابلاغ تعرفه پایه خرید سیب زمینی به پیمانکاران خرید ارومیه و به وزرای صنعت و کار در خصوص رسیدگی به مالیات کشور و به وزیر اقتصاد برای لزوم رسیدگی جدی به مشکلات کارخانجات واگذار شده از جمله مخابرات و دخانیات و لزوم کاهش مقررات دست و پاگیر راجع به کنترل عبور مرور ریلی در مبادی صادراتی تذکر دادند.

- حسینی نماینده قائمشهر به وزیر صنعت در خصوص لزوم حفاظت از غار تاریخی سپهبد خورشید به علت معدن کاوی مورد تهدید جدی قرار گرفته است

- احمدی لاشکی نماینده نوشهر و چالوس به وزیر ارتباطات در خصوص علت عدم پوشش ارتباطی موبایل در جاده کلاردشت- عباس آباد تذکر داد.

- چاردولی نماینده ملایر به وزیر آموزش در خصوص علت عدم به کارگیری و حل مشکلات معلمان پیش دبستانی این حوزه انتخابیه تذکر داد.

- بذرپاش نماینده تهران به وزیر آموزش در خصوص علت اجرای نامناسب طرح رتبه بندی معلمان همچنین به رئیس جمهور در خصوص عملکرد نامناسب بانک ها که باعث رکود اقتصادی شده است که نیازمند حرکت جدی در این خصوص است تذکر داد.

- خسروی سهل آبادی نماینده تربت حیدریه به وزرای جهاد، صنعت و کار در خصوص ضرورت تدبیر و حمایت موثر از زعفران و جلوگیری از کاهش قیمت زعفران در فصل برداشت تذکر داد.

- خضری نماینده سردشت به وزیر جهاد در خصوص تسریع در اجرای کانال کشی و زهکشی و آبیاری نوین در روستاهای اطراف سد این حوزه انتخابیه تذکر داد.

- منظری توکلی نماینده بافق به وزیر صنعت در خصوص علت عدم تعطیلی و بیکاری کارگران پروژه فولاد و وزیر نفت علت عدم اقدام برای گازرسانی به روستاهای این شهرستان تذکر داد.

منوچهری نماینده پاوه به وزیر کشور در خصوص علت عدم مسدود شدن مرزهای این حوزه بدون برنامه و طرح جایگزین و عدم ساماندهی مرزهای اورامانت و علت توقف تردد مسافر از پاوه تذکر داد.

- جلیلی نماینده مسجدسلیمان به وزیر نیرو در خصوص علت عدم تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی در نیروگاه ها و شرکت انتقال و اقدامات ناعادلانه و عدم پرداخت دستمزد تذکر داد.

- بهمنی به وزیر اقتصاد در خصوص علت عدم شفافیت بانک کشاورزی تذکر داد.

- حسینی نماینده میانه به وزیر جهاد در خصوص لزوم جبران خسارت سنگین باغات سیب در اثر بارش تگرگ تذکر داد.

- اسماعیلی نماینده زنجان به وزیر نیرو در خصوص علت عدم واگذاری اعتبارات سد این حوزه تذکر داد.

- خجسته نماینده همدان به وزیر دادگستری در خصوص لزوم توجه به نظارت جدی قیمت کالا و خدمات توسط سازمان تعزیرات تذکر داد.

- قاضی پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر صنعت در خصوص لزوم صدور دستور حمایت ویژه از کارخانجات دخانیات با توجه به وضع بحرانی موجود و به رئیس جمهور در خصوص لزوم گنجاندن معوقات تأمین اجتماعی همچنین این نمایندگان به همراه سبحانی فر نماینده سبزوار به رئیس جمهور در خصوص لزوم لغو آیین نامه خلاف ماده 10 قانون نوسازی صنایع در مورد بازنشستگی کارگران با 25 سال و به کارگیری بیکاران تذکر دادند.

- خضری نماینده سردشت به وزیر نیرو در خصوص رعایت کامل و جامع توجه ویژه به حقوق روستاهای این حوزه انتخابیه تذکر داد.

- حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ضرورت عدم افزایش نرخ سود وام های کشاورزی تذکر داد.

- برومند داشقاپو نماینده بیله سوار به وزیر ورزش در خصوص ضرورت اصلاح مدیریت ورزش استان اردبیل تذکر داد.

- مفتح نماینده تویسرکان به وزیر نفت و رئیس جمهور در خصوص توجه به تذکر امام جمعه این شهر مبنی بر افزایش ماه های فصل سرد و کاهش تعرفه مصرف گاز تذکر داد.

- جعفرپور نماینده لارستان به وزیر خارجه در خصوص دفاع از حقوق معلمان شاغل در امارات تذکر داد.

- برومند داشقاپو نماینده پارس آباد و بیله سوار به وزیر کشور در خصوص عدم اجرای دستور معاون اول رئیس جمهور برای کمک به کشاورزان خسارت دیده از آتش سوزی در این شهرستان همچنین در خصوص توضیح علت بی اعتنایی به مکاتبات قانونی نمایندگان تذکر داد.

- قاضی پور نماینده ارومیه به وزیر راه در خصوص تسریع واگذاری فرودگاه بین المللی ارومیه به فرودگاه شهید مهدی باکری تذکر داد.

- موسوی نماینده اهواز به وزیر کشور در خصوص توضیح علت عدم تکمیل فاز یک متروی کلان شهر اهواز تذکر داد.

- جوکار نماینده یزد به وزیر کار در خصوص عدم پرداخت حقوق مستمری بگیران و کارگران بازنشسته در موعد مقرر و به رئیس جمهور لزوم پرداخت به موقع پاداش پایان خدمت به خانواده شهدا تذکر داد.

- ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر نیرو درباره توضیح علت عدم پرداخت بدهی 2 میلیاردی یک اداره در سیاهکل و به وزیر کشور در خصوص تسریع تأمین مواد زباله سوز و به وزیر راه در خصوص اجرای طرح بام سبز بام آبی تذکر داد.

- جلیلی نماینده مسجدسلیمان به وزیر راه در خصوص توضیح علت تأخیر در احداث جاده در این حوزه انتخابیه تذکر داد.

- عبدی نماینده خرم آباد به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص توضیح علت عدم پرداخت مطالبات کارگران سد بختیاری توسط موسسه جهاد توسعه تذکر داد.

- بهمنی نماینده سراب به وزیر راه در خصوص لزوم آماده سازی جاده سراب  و به وزیر کشاورزی در خصوص توضیح علت عدم خرید تضمینی محصولات کشاورزی و به وزیر صنعت در خصوص توضیح علت عدم پیشرفت مناسب در طرح آلومینیا در شهر سراب و به وزیر تعاون در خصوص توضیح علت عدم رفع مشکلات حوزه درمان تأمین اجتماعی تذکر داد.

- سبحانی نیا نماینده نیشابور به رییس جمهور توضیح علت عدم اجرای جزء دال بند 5 تبصره 20 قانون بودجه 94 بعد از گذشت 7 ماه تذکر داد.

- محجوب نماینده تهران به وزیر کشور در خصوص لزوم احداث پاسگاه های پلیس در دو طرف جاده ها همچنین به وزرای جهاد و نیرو در خصوص تسریع در فناوری فاضلاب برای جلوگیری از آبیاری اراضی تذک رداد.

- خجسته نماینده همدان به وزیر اقتصاد در خصوص لزوم تبیین سریع و شفاف عملکرد اقتصادی دولت و به وزیر جهاد در خصوص تسریع در اعلام نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی به ویژه گندم و سیب زمینی تذکر داد.

- عبدالله زاده نماینده فردوس به وزیر تعاون در خصوص توضیح علت عدم پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد تذکر داد.

- عارفی، حاجی دلیگانی، هاشم زهی، رجبی، زاهدی، فیاضی، صابری، غضنفرآبادی، امیری کهنوج نمایندگان جیرفت، شاهین شهر، مینودشت، کرمان، نور، رامیان و کهنوج به وزیر آموزش در خصوص لزوم اجرای دقیق به کار گیری حق التدریسی ها تذکر دادند.

- عارفی، زاهدی، حاجی دلیگانی، هاشم زهی، طباطبایی نایینی، فیاضی و غضنفرآبادی به وزیر جهاد در خصوص تسریع در قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی تذکر دادند.

- علیپور خنکداری نماینده قائمشهر به رییس جمهور در خصوص لزوم اتخاذ تمهید برای پرداخت معوقات بازنشستگان صنعت فولاد در استان البرز مرکزی تذکر داد.

- احمدی لاشکی نماینده نوشهر و چالوس به وزیر نفت در خصوص کاهش تعرفه بهای گاز برای منطقه سردسیر کلاردشت تذکر داد.

- بذرپاش نماینده تهران به رئیس جمهور در خصوص رسیدگی به وضعیت سازمان محیط زیست که اعتراضات فراوان پرسنل خدوم آن را در پی داشته است و اینکه ریاست آن به جای پرداختن به حواشی باید به مأموریت های اصلی سازمان بپردازد، همچنین به وزیر آموزش در خصوص توجه به وضعیت معلمان پیش دبستانی تذکر داد.

- حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر آموزش در خصوص لزوم بازنگری در اجرای طرح بسته های حمایتی آموزش و پرورش و نظارت بر آن و به رییس جمهور در خصوص لزوم توسعه خدمات دولت الکترونیک و واگذاری به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و به وزیر دفاع  در خصوص لزوم توجه به وضعیت کارکنان شرکتی تذکر داد.

- حسینی نمایند زابل به وزیر کشور در خصوص توضیح علت عدم توجه جدی دولت به بازگشایی بازارچه های مرزی سیستان

- احمدی لاشکی نماینده نوشهر به وزیر راه در خصوص لزوم جلوگیری از دریافت عوارض جاده ای محور مرزن آباد و چالوس برای بومیان تذکر داد.

- فرهنگی نماینده تبریز به وزیر نیرو در خصوص ضرورت رعایت حقوق کشاورزان روستاهای حوزه انتخابیه در استفاده از چاه های کشاورزی قدیمی همچنین به رئیس جمهور در خصوص ضرورت وحدت رویه اعمال ماده 20 قانون رفع موانع فعالیت های رقابت پذیر و دریافت تسهیلات از بانک صنعت و معدن تذکر داد.

- طاهری نماینده گرگان به رئیس جمهور در خصوص دستور لغو قراردادهایی که با شرکت های آمریکایی وارد کننده کالاهای مصرفی بسته شده و منع اکید از عقد قراردادهای جدید با شرکت های مذکور تذکر داد که آشتیانی عراقی، آقاتهرانی، افضلی فرد، نبویان، مرتضی حسینی، آذین، دهقان و کوثری نمایندگان قم، تهران، اردبیل، تهران، قزوین، رفسنجان، چناران و تهران امضا کردند.

- آصفری نماینده اراک به وزیر آموزش در خصوص پرداخت حق بازنشستگی فرهنگیان 1393 تذکر داد.

- قاضی پور، محجوب، سبحانی فر و دهقان نمایندگان ارومیه، تهران، سبزوار و چناران به وزرای دادگستری، راه و جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در حل مشکل مسائل مربوط به شرکت پدیده شاندیز در مشهد مقدس تذکر دادند.

- قاضی پور، محجوب و سبحانی فر نمایندگان ارومیه، تهران و سبزوار به رئیس جمهور در خصوص جلوگیری از کشتار هزاران پرنده مهاجر نایاب در ارومیه همچنین به وزیر نفت در خصوص جلوگیری از خرید لوله گاز خارج از کشور که تولید داخلی دارد، تذکر دادند.

- آلیا نماینده تهران به رئیس جمهور در خصوص دستور تسریع در رسیدگی به وضعیت نابسامان سازمان محیط زیست و عملکرد ریاست آن به ویژه در تهران، سیستان و بلوچستان و خوزستان تذکر داد که طبیب زاده، میرگلوبیات، عالی و کارخانه ای کائیدی، طلا آشتیانی آقاتهرانی، جوکار، زمانیان، کریمی قدوسی و دهقان نمایندگان تهران، ساوه، زابل، همدان، پلدختر، تهران، قم، تهران، یزد، شهرکرد، مشهد و چناران نیز آن را امضا کردند.

- فیاضی نماینده نور به وزیر راه در خصوص تسریع در احداث روگذر در سه تقاطع خطرناک حوزه انتخابیه تذکر داد.

- بهمنی نماینده سراب به وزیر اقتصاد در خصوص تعطیلی اکثر اصناف به دلیل اخذ مالیات های نامناسب تذکر داد.

- لاهوتی نماینده لنگرود به وزیر راه در خصوص تسریع در عملیات اجرایی بندر چمخاله همچنین به وزیر کشور در خصوص تبدیل شهر شلمان به بخش تذکر داد.

- جعفری نماینده خلخال به وزیر راه در خصوص توجه جدی به وضعیت جاده های بین شهری و روستایی این حوزه انتخابیه تذکر داد.

- طبیب زاده نوری نماینده تهران به وزیر خارجه در خصوص حضور آزادانه جک استراو در شهرهای مختلف ایران که از علائم نفوذ در دوران پسابرجام است، تذکر داد.

- جدگال نماینده چابهار به وزیر راه در خصوص رسیدگی به عدم بهره برداری و استفاده از پلی که هنوز تکمیل نشده است تذکر داد.

- بذرپاش نماینده تهران به رئیس جمهور در خصوص عملکرد وزارت اقتصاد که در حوزه مالیاتی قابل قبول نبوده و به اصناف و شرکت های دانش بنیان فشار می آورد و باعث تعطیلی تعدادی از واحدهای تولیدی و کسب و کار شده است، تذکر داد.

- فیاضی نماینده نور به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص خرید تضمینی برنج مازندران تذکر داد.

- اخوان نماینده اصفهان به وزرای تعاون و صنعت در خصوص عدم پرداخت مستمری بازنشستگان فولاد علیرغم گذشت چند ماه تذکر داد.

- بشیری نماینده پاکدشت و سعیدی نماینده تبریز به وزیر صنعت در خصوص اقدامات فوری و اساسی برای حمایت از صنایع تولیدی کشور به ویژه قطعه سازان خودرو تذکر دادند.

- نادران نماینده تهران، دهقان نماینده چناران، سلطانی صبور نماینده رزن و صادقی نماینده شیراز به وزیر راه در خصوص تجدید نظر در به کار گیری هواپیماهای فرسوده از سوی شرکت هواپیمایی دولتی ایران ایر در پروازهای خارجی برای انتقال زائران عتبات عالیات و تأخیرهای مکرر چند ساعته آنها تذکر دادند.

- سلطانی صبور، دهقان و صادقی نمایندگان رزن، چناران و شیراز به رییس جمهور برای عدم همکاری سازمان های بیمه گر در تمدید بیمه تکمیلی جانبازان تذکر دادند.

- اربابی نماینده ایرانشهر به رییس جمهور در خصوص نصیحت به ترکان برای ممانعت از نابودی بیشتر منطقه آزاد چابهار برای تأمین منافع شخصی تذکر داد.

- حسینی صدر نماینده خوی به وزیر کشور در خصوص توزیع عادلانه کالاهای این وزارتخانه به شهرداری ها و به وزیر بهداشت در خصوص تجهیز بیمارستان های خوی و چایپاره و به وزیر علوم در خصوص تسریع در فعالسازی پروژه ساخت دانشگاه خوی تذکر داد.

- دهقان نماینده طرقبه به وزیر نیرو در خصوص جلوگیری از تضییع حق مردم روستاهای دشت مشهد و چناران در خصوص انسداد آب شرب آنها از سد مربوطه تذکر داد.

- رستمیان نماینده دامغان به وزیر تعاون در خصوص عدم رسیدگی به درخواست به حق و عقب افتادگی در پرداخت حقوق بازنشستگان زغال سنگ تذکر داد.

- حسن نژاد نماینده مرند به رییس جمهور در خصوص ایجاد جو یأس میان مردم و سرمایه گذاران منطقه ارس پیرو تصمیمات برای تغییر مدیرعامل ساعی و فساد گریز منطقه تذکر داد.

- قادری نماینده شیراز به وزیر نیرو در خصوص تسریع در آگهی آبرسانی به روستاهای بخش زرقان برای جذب سرمایه گذار همچنین به وزیر آموزش در خصوص تسریع در پرداخت پایان خدمت بازنشستگان تذکر داد.

- بیگی ئیلانلو نماینده تکاب به وزیر نیرو در خصوص آبرسانی به روستاهای میاندوآب، شاهین دژ و تکاب تذکر داد.

- خجسته به وزیر آموزش در خصوص وضعیت مربیان پیش دبستانی در استان همدان علیرغم اینکه هنوز چندین کلاس در دوره ابتدای فاقد معلم هستند، تذکر داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی