بازدید 14750
۹
خبر روز

بهداد سلیمی مسابقات2015 آمریکا را ازدست داد

بهداد سلیمی عصر دیروز و در حالی که با آمادگی بالایی تمرینات خود را دنبال می کرد، در حرکت دوضرب و پس از درخواست مجوز قرار گرفتن پشت وزنه 262کیلوگرمی از سوی سرمربی تیم ملی ، دچار آسیب دیدگی شدید در ناحیه زانو شد.
کد خبر: ۵۴۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 27 October 2015

بهداد سلیمی قویترین مرد وزنه برداری جهان در فاصله کمتر از دوهفته به اعزام رقابت های جهانی 2015آمریکا، زیر وزنه 262کیلوگرمی از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدید شد و این دوئل جهانی را از دست داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، بهداد سلیمی عصر دیروز و در حالی که با آمادگی بالایی تمرینات خود را دنبال می کرد، در حرکت دوضرب و پس از درخواست مجوز قرار گرفتن پشت وزنه 262کیلوگرمی از سوی سرمربی تیم ملی ، دچار آسیب دیدگی شدید در ناحیه زانو شد.

بهداد سلیمی مسابقات2015 آمریکا را ازدست داد

رییس فدراسیون وزنه برداری و سرپرست تیم ملی به همراه رییس کمیته پزشکی بلافاصله وی را به بیمارستان منتقل و پس از انجام معاینات اولیه مراحل درمان وی را بلافاصله آغاز کردند. این حادثه اتفاقی در حالی برای جامعه وزنه برداری و ورزش ایران روی داد که همه چشم به راه طلایی شدن قویترین مردجهان در رقابتهای جهانی آمریکا و همچنین پس گرفتن عنوان قهرمانی دسته فوق سنگین جهان از روس ها بودند.بهداد سلیمی قرار بود در دسته به اضافه 105 کیلوگرم به رقابتهای قهرمانی جهان اعزام شود.

همچنین پیش از سلیمی ، سعید محمدپور دیگر وزنه بردار پرامید کشورمان در دسته 105کیلوگرم نیز در هفته دوم لیگ از ناحیه آرنج دست به شدت آسیب دید تا یکی دیگر از ستاره های وزنه برداری ایران به همین منوال از گردونه رقابت های جهانی به اجبار کنار برود. رقابتهای قهرمانی وزنه برداری سال 2015 جهان از 29 آبان تا هفتم آذرماه در آمریکا برگزار می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۹
اگر آمادگی کامل دارند!!! چرا باید بی احتیاطی کنند تا آسیب ببینند؟؟؟و این همه زحمت به باد برود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به نظر باید سرمربی تیم عوض شود تمرینات و فشارها کمی بیشتر از حد است و لزومی هم ندارد برای زدن رکورد رضا زاده در تمرینات بیش از حد توان شخص به او فشار آورد قطعا سلیمی اگر بخواهد میتواند در حرکت چهارم به رکورد رضا زاده حمله نماید اما نه در تمرینها که اگر هم بزند اصلا رسمی نیست و فایده ای هم ندارد
چقدر خوبه پهلوانان ما با مردم کشورشون شفاف باشند و اگر نمیتونن و دیگه توان گذشته را ندارند اعلام کنن و دست به این رفتار و کردار نزنن ، و از همه مهمتر هم مسئولین کمک کنند بار روانی را از دوش این قهرمانان برداند قرار نیست تا ابد بهداد و یا سایر قهرمانان ما خوش بدرخشند .
چرا با این وضعیت مثل ایشون و یا حمید سوریان ها را گرفتار میکنیم .
جالا چرا انقده خوشحالن همه؟!!!
پا قدم روحانی رفتیم جام جهانی
پس چرا داره میخنده
الان رقبای ایشان چقدر خوشحال شدند... امیدواریم هر چه زودتر بهبود پیدا کنند...
بار سنگین بلند کردن را فقط رضا زاده بلده
این آقا و دار و دستش به کورش باقری بی حرمتی کردند. ادب مرد به ز دولت اوست قهرمانی مقطعیه پهلوانی ماندگاره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل