بازدید 7930

برای امنیت زائران اربعین یک لشکر آماده شده است

تامين امنيت زائران به عهده عراقي هاست و از يک لشگر نيروهاي مردمي که ساماندهي شده و آموزش ديده اند نیز براي کمک به نيروهاي سازماني عراقي در راستاي تأمين امنيت استفاده شده است.
کد خبر: ۵۴۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵ 27 October 2015
رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات گفت: تامين امنيت زائران به عهده عراقي هاست و از يک لشگر نيروهاي مردمي که ساماندهي شده و آموزش ديده اند نیز براي کمک به نيروهاي سازماني عراقي در راستاي تأمين امنيت استفاده شده است.

به گزارش آریا، مهندس حسن پلارک رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات و رئيس ستاد اربعين با اشاره به اينکه امسال براي کنگره عظيم اربعين پيش بيني اعزام دو ميليون نفر زائر ايراني را داريم اظهار داشت: در اين ايام نيازمند مراقبت هاي امنيتي بيشتري هستيم و اقدامات لازم در اين زمينه انجام شده است.

وي با اشاره به تأمين امنيت زائران که با پاب پياده براي تجمع ميليوني و مراسم اربعين به کربلاي معلي سفر مي کنند، گفت: تامين امنيت زائران به عهده عراقي هاست.البته ما مشاوره هاي لازم را ارائه کرده ايم و عراقي‌ها نيز با تجهيزات امنيتي و گشت‌هاي هوايي و زميني و نامحسوس ، امنيت اين ايام را برقرار مي‌کنند .

رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات افزود:بر اين اساس مسيرهاي اصلي از امنيت کامل برخوردارند و از طرفي  از نيروهاي مردمي نيز براي تامين امنيت بيشتر استفاده شده است.

پلارک اظهار کرد:از يک لشگر نيروهاي مردمي  که ساماندهي شده و آموزش ديده اند براي کمک به نيروهاي سازماني عراقي نيز در راستاي تأمين امنيت استفاده شده است.

رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات همچنين درباره رفع مشکلات ترافيکي و تصادفات احتمالي در مسيرها نيز تصريح کرد:واحد تصادفات با داشتن بيش از 10 اکيپ با مسئوليت سپاه در اين زمينه فعال خواهد بود و با استقرار در محل هاي تعيين شده تلاش خواهند کرد تا مشکلي در مسيرها پيش نيايد .

پلارک افزود: همچنين کميته‌اي نيز تحت عنوان بهداشت و درمان در ستاد اربعين 94 با مسئوليت وزارت بهداشت و هلال‌احمر داريم که اکيپ‌هايي در مسير راهپيمايي و نقاط مرزي دارند که وظيفه امدادرساني به زائران دارند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان