بازدید 2844
نماینده مردم شیراز در مجلس مطرح کرد

سفر جک استراو به فارس مورد تایید نبود

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه سفر جک استراو به فارس مورد تایید نبود، گفت: مقامات ارشد فارس در مورد اهداف سفر جک استراو به شیراز به مردم، دانشجویان و رسانه‌ها توضیح دهند.
کد خبر: ۵۴۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱ 25 October 2015
نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه سفر جک استراو به فارس مورد تایید نبود، گفت: مقامات ارشد فارس در مورد اهداف سفر جک استراو به شیراز به مردم، دانشجویان و رسانه‌ها توضیح دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدحسین ذوالانوار با اشاره به سفر وزیر پیشین امور خارجه انگلیس به شیراز اظهار داشت: حضور جک استراو همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در شیراز مایه تعجب و نگرانی است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: شیرازی‌ها مردمانی خونگرم و مهمان‌نواز هستند و شهروندان کشورهای دیگر نیز همواره از سفر به شیراز خاطرات خوب و به‌یادماندنی داشته‌اند اما سفری که برای تأمین برخی اهداف خاص صورت گرفته باشد، مورد تایید نبوده و انتقاد از این سفر را نباید به‌حساب عدم استقبال مناسب از میهمانان خارجی گذاشت.

ذوالانوار همچنین تصریح کرد: در حالی‌ که هنوز در حافظه تاریخی ملت ایران، وقایع تلخ سال 88 و نقش دولت انگلیس در این حوادث به یاد مانده است، حضور استراو در روز تاسوعا و عاشورا در شیراز آن‌هم با عنوان گردشگری و با تبلیغات فراوان رسانه‌ای چه وجهی دارد؟

وی ادامه داد: انتشار برخی اخبار در مورد احتمال دیدار وی با برخی جریانات سیاسی اصلاح‌طلب این استان نیز بر حجم این نگرانی‌ها افزوده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به خطر نفوذ دشمن گفت: یکی از مواردی که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تأکید داشته‌اند، مراقبت در مورد احتمال نفوذ و اثرگذاری منفی توسط دشمن است.

ذوالانوار در ادامه سخنان خود تصریح کرد: این خطر همواره وجود دارد که در لوای برنامه‌هایی که جنبه گردشگری و توریستی دارد، حرکت‌هایی توسط دشمنان انجام شود که درنهایت به منافع ملی و مصالح عمومی کشور لطمه بزند.

نماینده مردم شیراز در پایان سخنان خود مسئولان ارشد فارس را مخاطب قرار داد و افزود: بنا بر آنچه گفته شد، از مقامات ارشد سیاسی این استان می‌خواهیم به مردم، دانشجویان و رسانه‌ها در مورد اهداف سفر جک استراو توضیح دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار