بازدید 4664

برزگر در پی آشتی حیدری و خادم

منصور برزگر برای حل مشکل به وجود آمده پیرامون عدم ابلاغ حکم نایب رییسی علیرضا حیدری پا پیش می‌گذارد و قرار است با خادم و حیدری جلسه مشترکی را برگزار کند.
کد خبر: ۵۴۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱ 25 October 2015
به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد درباره اختلافات به وجود آمده بر سر عدم ابلاغ حکم نایب رییسی علیرضا حیدری در فدراسیون کشتی، گفت: متاسفانه برخی‌ها این حاشیه‌ها را به وجود آورده‌اند. اگر یکسری از افراد در مصاحبه‌های خود حرف‌های خلاف واقع بر زبان می‌آورند، نباید جراید و رسانه‌ها آنها را چاپ کنند. مگر هر کسی هر چه گفت یک خبرنگار باید آنها را روی کاغذ بیاورد؟ متاسفانه برخی از خبرنگاران در این گونه موارد ناحق می‌نویسند و باعث اختلاف بین اهالی کشتی می‌شوند. در سالی که به اسم "همدلی و همزبانی" نام گرفته است نباید برخی اهالی رسانه باعث عمیق‌تر شدن اختلافات در کشتی شوند،‌ بلکه بایستی در سال منتهی به المپیک به همدلی هر‌ چه‌ بیشتر جامعه کشتی کمک کنند.

برزگر: حیدری به صورت افتخاری با کشتی همکاری دارد/ برزگر در پی آشتی حیدری و خادم

 منصور برزگر افزود: این که چرا چنین مشکلاتی بر سر عدم ابلاغ حکم نایب رییسی علیرضا حیدری به وجود آمده است باید به صورت دقیق ریشه یابی شود، اما من می دانم که حیدری به صورت افتخاری و فقط به خاطر عشق به کشتی کار می‌کند. امثال او در کشتی صاحب جایگاه هستند و باید به کمک کشتی بیایند.

عضو شورای فنی کشتی آزاد با بیان این که حیدری به طور کامل می‌داند که چرا حکم نایب رییسی‌اش ابلاغ نشده است، افزود: امیدوارم به زودی این مشکلات حل شود و جامعه کشتی با هم یک دل شوند تا به سمت موفقیت هر‌ چه‌ بیشتر در المپیک گام برداریم.
برزگر خاطر‌ نشان کرد: در اولین فرصت ابتدا جلسه‌ای را با رسول خادم برگزار خواهم کرد تا علت به وجود آمدن مشکلات را جویا شوم و پس از آن ان‌شا‌ء‌الله جلسه‌ای مشترک با خادم و حیدری تشکیل خواهیم داد تا این موضوع را ختم به خیر کنیم.
وی در پایان گفت: دوست دارم اهالی کشتی دست یا علی به هم دهند و مثل دو دوست در کنار هم باشند تا کشتی به سر منزل مقصود برسد و باعث افتخارآفرینی دوباره برای ایران شوند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر