بازدید 6601
۲

استقلالی ها بعداز هت تریک تساوی چه گفتند؟

بازیکنان استقلال تهران بعد از ثبت سومین تساوی متوالی و حفظ صدر جدول مقابل همنام خوزستانی در میکسدزون با خبرنگاران صحبت کردند که خلاصه این مصاحبه ها را می خوانید.
کد خبر: ۵۴۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷ 21 October 2015

ابراهیمی: رحمتی خودش درباره کارش نظر بدهد

استقلال در حد نام خودش بازی نکرد. ما باید خیلی بهتر باشیم. صدر جدول هستیم اما خوب بازی نمی‌کنیم اصلاً خوب نیستیم.استقلال تیم بزرگی است با این حال در حد نام این تیم نیستیم و باید حداقل در خانه سه امتیازها را کسب کنیم و نباید این طور بازی کنیم. تماشاگران کمتری به ورزشگاه می‌آیند، چون ما باید با نشاط‌ تر بازی کنیم. هر چند که فرصت‌های گل زیادی هم نداشتیم البته خود من دو، سه روز مریض بودم و به کادرفنی گفته بودم که سرما خورده‌ام و توانایی بازی ندارم اما با تشخیص آنها بازی کردم. هواداران انتظار دارند که ما بازی‌هایمان را ببریم.دربی شرایط خاص خودش را دارد اما در حال حاضر دیداربا سپاهان از دربی مهمتر است. در مورد گل خورده استقلال هم من نظر نمی‌دهم و بهتراست دراین خصوص از خود رحمتی بپرسیم.

برهانی: توپی‌ که پله می‌شود گل کردنش سخت است

بعد از بازی با راه‌آهن دیگر بازی نکردم و پس از مدت‌ها مقابل استقلال خوزستان بازی کردم و فشار زیادی به من وارد شد. در این میان از ناحیه همسترینگ احساس درد داشتم و به مظلومی گفتم تا مرا تعویض کند البته محسن کریمی نیز کمی طول کشید تا آماده شود و مشکل خاصی نبود. یک توپ خوب هم آمد اما پله شد و دو نفرهم درون دروازه استقلال خوزستان بودند البته توپ‌هایی که پله می‌شود گل کردن شان سخت است.ما موقعیت‌های بیشتری داشتیم که باید گل می‌شد اما فوتبال است و نمی‌شود کاری کرد با این حال سعی می‌کنم از این پس توپ‌هایی که پله می‌شود را گل کنم.

حنیف:کی روش لیگ را 20 روز تعطیل کرد اما درعاشورا باید تمرین کنیم

بازی سختی بود و چون هردو تیم در صدر جدول حضور داشتند، رقابت نزدیکی را شاهد بودیم؛ هرچند که ما چند موقعیت گل‌زنی خوب داشتیم اما از آن استفاده نکردیم و درنهایت روز ضربه کاشته گل خوردیم.استقلال اهواز تیم جوان و خوبی است و ویسی تیم دونده‌ای را ساخته  اما ما نتوانستیم کارهایی را که کادرفنی از ما خواسته بود انجام دهیم. حق ما در این دیدار هم مساوی نبود و اگر توپ‌های پروپیچ و شهباززاده وارد دروازه حریف شده بود، برنده مسابقه بودیم.

دو بازی سخت و حساس با سپاهان و پرسپولیس پیش رو داریم . نحوه برگزاری لیگ فقط باعث می‌شود ما مصدوم زیاد بدهیم، به خاطر تیم ملی20 روز لیگ را تعطیل کردند، اما باید در تاسوعا و عاشورا به بازی فکر کنیم، مگر ما مسلمان و شیعه نیستیم و تاسوعا و عاشورا نداریم، درحالی که باید برای دیدار با سپاهان به اصفهان پرواز کنیم. شرایط با این برنامه‌ریزی هم از نظر معنوی و هم از نظر بدنی برای ما سخت می‌شود.

پروپیچ: در استقلال منتظر خودنمایی بودم

پیش از این درتیم‌های اروپایی بازی می کردم و گل‌های زیادی هم زده بودم اما در استقلال منتظر خودنمایی و اثبات خودم بودم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و توانستم سرانجام گلزنی کنم. کاش با گل من می توانستیم برنده باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آقای حنیف خان میبینم که شما خم خوب یاد گرفتی درساتو،به همون اندازه فوتبال یاد میگرفتید اینجوری گند نمیزدید تو حال ما،شما معنویتت و راست میگی موقع دور دور زدن پشت فرمون ماشینت داشته باش داداش
فقط بهانه و بهانه، بابا تیم برنامه ای برای حمله و دفاع نداره من موندم چطور صدر جدوله
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها