بازدید 49742
بسته ویژه خبری تابناک؛

توصیه یارانه ای هاشمی/ جذابیت زنان عربستانی برای داعش/ گاف عجیب نتانیاهو/ انتخابات به سبک سعودی ها/ جگر هم سیاسی شد!

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند،«طلاق در شمال تهران، دو برابر جنوب»،«کمک میلیاردی به خانواده آسیب‌دیدگان منا»،«قبض آب وزیر نیرو چقدر افزایش یافت؟»،«مسئول حراست معاونت هنری ارشاد برکنار شد»و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۴۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵ 21 October 2015

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

انتخابات به سبک عربستان سعودی!

نامزدهای زن در انتخابات عربستان درصورت سخن گفتن با مردان جريمه می‌شوند. «رای الیوم» نوشت در شرایطی که نامزدهای زن در انتخابات شهرداری های عربستان در صورت سخن گفتن با رای دهندگان مرد با جریمه مالی سنگین مواجه خواهند شد، چگونه می توان تصور کرد که این زنان در انتخابات پیروز شوند؟


طلاق در شمال تهران، دو برابر جنوب

معاون سابق ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت:طلاق فقط به سبب مشکلات اقتصادی رخ نمی‌دهد و برای نمونه میزان طلاق در شمال تهران حدود دو برابر جنوب تهران است و علل وقوع طلاق باید به طور دقیق بررسی شود.


سیامک انصاری: اصغر آقا هم کانال زده است

سیامک انصاری در توئیتر درباره ترویج کانال‌های تلگرامی نوشت.به تازگی استفاده از کانال‌های تلگرامی در جامعه رواج زیادی پیدا کرده و بسیاری از این وسیله ارتباطی بهره می‌برند.البته بازیگر «در حاشیه» به موضوع فراگیر شدن استفاده از کانال‌های تلگرامی از دریچه طنز نگاه می‌کند. او درباره این موضوع در توئیتر نوشته است: «اصغر آقا، مدیر سوپرمارکت محله ما هم کانال تلگرام زده. الان کانال تلگرام مٌده» این بازیگر در یکی دیگر از توئیت‌های قدیمی خود اشاره‌ای هم به کوچ کاربران از نرم‌افزار وایبر به تلگرام دارد. انصاری توئیت کرد : «وایبر خیلی ترسناک شده، عین این خونه قدیمیا.»


گاف عجیب نخست وزیر اسرائیل

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حالی که با دوربینی درپوش‌دار در حال رصد مرز سرزمین‌ اشغالی با نوار غزه بود، گفت: اوضاع تحت کنترل است.در دیدار اخیر نتانیاهو از مرز با غزه، گاف عجیبی از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سر زد و وی با دوربینی که درپوش داشت به بررسی اوضاع پرداخت و سپس گفت: همه‌چیز تحت کنترل است. روزنامه یدیعوت احارانوت اسرائیل، تصویری را منتشر کرده است که نتانیاهو را در حال رصد اوضاع مرز نوار غزه با دوربین درپوش‌دار نشان می‌دهد.موضوع عجیب‌تر این‌که وی پس از رصد اوضاع غزه به سبک خود، گفت که اوضاع تحت کنترل است.

چهارشنبه


نظر رهبری درباره شرکت زنان در دسته‌جات عزاداری

سوال: منظور مقام معظم رهبری در خصوص عدم شرکت زنان در دسته‌جات عزاداری چیست؟ لطفا نظر مبارک ایشان را تبیین فرمایید. چرا که در ایام شهادت ائمه بسیاری از هیئات مذهبی اقدام به راه‌اندازی دسته‌جات مذهبی می‌نمایند و زنان نیز پشت سر مردان حضور دارند. آیا این حضور زنان در پشت سر مردان در دسته‌جات اشکال دارد؟

پاسخ دفتر استفتائات رهبر انقلاب: اولا اگر مصداق اختلاط محرم و نامحرم باشد حرام است و حدودی برای این مسئله مشخص شده است و همین جا توصیه میکنیم در هیئت ها و در مجالس عزا، همه جا باید این رعایت شود و خانم ها حجاب شان را مراعات کنند و همه نگاه شان را نگه دارند؛ نگاه به نامحرم. اما در خصوص اینکه خانم ها هم دنبال دسته عزا راه بیافتند و دسته عزاداری راه بیاندازند گفتند این شایسته نیست که خانم ها دسته عزاداری داشته باشند؛ حتی دنبال دسته های عزاداری راه بیافتند. شیوه عزاداری از قدیم الایام مرسوم بوده و خانم ها هم در مجلس عزا شرکت می کردند با مراعات حدود شرعی و حجاب و عفاف.


جذابیت زنان عربستانی برای داعش

گروه های تروریستی و تکفیری القاعده و داعش تلاش می کنند که زنان عربستانی را بیش از پیش جذب کنند.به گزارش العالم به نقل از روزنامه سعودی "الوطن"، شستشوی مغزی زن عربستانی باعث شده است که وی افراط گری را در خانه و محل زندگی اش گسترش دهد.خانم " میرفت عبدالرحمن " دانشجوی دانشگاه نایف عربستان در رساله فوق لیسانس خود می گوید: بر اساس دین اسلام، جرایم تروریستی معاصر که با خونریزی و غارت اموال همراه است، نسخۀ جدیدی از محاربه به شمار می آید.عبدالرحمن گفت : یکی از اهداف استراتژیک گروه های افراطی فریب و جذب زنان عربستانی است و نهادهای امنیتی عربستان با این وجود اقدامی لازم برای مبارزه با پدیده پیوستن زنان به گروه های تروریستی و افراطی انجام نمی دهند.برخی از زنان عربستانی در چند سال گذشته به القاعده و داعش پیوستند که " هیله القصیر ، اروی بغدادی ، ریما الجریش ، می الطلق ، امینه الراشد ، ندا القحطانی و مطلقه شهر ساجر (شمال ریاض پایتخت عربستان) " از همین زنان هستند.


زاکاني به سمت احمدي نژاد مي رود

عبدالرضا داوري،چهره نزديک به محمود احمدي نژاد در گفتگو با آريا،گفت:ريشه هاي جريان ايثاگران را بايد در سازمان مجاهدين انقلاب و جناح راست اين سازمان جستجو کرد . باتوجه به سوابق آقاي حسين فدايي و ارتباطاتي که ايشان با اين جناح داشته است طبيعتا ممکن است در برخي موضوعات با نوع مواضع آقاي زاکاني متفاوت باشد .وي افزود:آقاي زاکاني برآمده از شبکه بسيج دانشجويي است بنابراين محافظه کاري جريان ايثارگران بيشتر از رهپويان است لذا تفکيک اين دو از سالهاي گذشته از همينجا صورت گرفته است.درواقع اينکه آقاي زاکاني احساس کرده بر اساس ضرورتي يک جمعيت مستقل از ايثارگران تحت عنوان رهپويان ايجاد کند برمي گردد به محافظه کاري ايثارگران در برخي موضوعات .محافظه کاريي که مي تواند موجب بروز اختلافات ميان اين طيف با رهپويان شود هرچند که بنده اختلاف راهبردي ميان اين دو جريان نمي بينم .اين فعال سياسي اظهار داشت:بخش مهمي از اصولگرايان در ماجراي برجام ناکام ماندند و نتوانستند منويات خودشان را تصويب کنند اينها حول محور گفتمان آقاي احمدي نژاد بازسازي مي شوند و به لحاظ گفتماني ،جمعيت رهپويان و آقاي زاکاني به گفتمان آقاي احمدي نژاد رجوع مي کنند.


جگر هم سیاسی شد!

مذاکرات چندساله هسته ای سبب شده است تا مردم در در تمامی عرصه های زندگی خود، با این موضوع سر و کار داشته باشند.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمهوری اسلامی ایران چند سالی است که بر سر موضوع هسته ای با 1+5 بر سر میز مذاکره نشسته بود، همین امر سبب شد تا مردم در لحظه لحظه زندگی خود با این موضوع سیاسی پر اهمیت برای توانمدی های کشور سر و کار داشته باشند.در تیرماه سال جاری مذاکرات بر بار نشست و توافق هسته ای میان ایران و کشورهای اتحادیه اروپا امضا شد. اخیرا عکسی در فضای مجازی دست به دست می چرخد، که فردی نام 1+5 را بر سر در خود گذاشته است.

چهارشنبه


شورای هماهنگی اصولگرایان در هاله ابهام

کوهکن درباه تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان گفت: جامعه روحانیت برای تشکیل این شورا اقدامات لازم را انجام خواهد داد ولی هنوز زمان علنی کردن این شورا مشخص نیست.محسن کوهکن، عضو ارشد جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری آنا، درباره سرنوشت شورای هماهنگی که قرار بود تا اواسط مهرماه تشکیل شود، اظهار کرد: در حال پیگیری هستیم ولی هنوز اعضای حقیقی و حقوقی که بخواهند در این شورا حضور داشته باشند، مشخص نیست.وی گفت: جامعه روحانیت برای تشکیل این شورا اقدامات لازم را انجام خواهد داد ولی اینکه چه زمانی بخواهیم این شورا را علنی کنیم هنوز مشخص نیست و رایزنی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است.

کوهکن ادامه داد: هدف اصلی این شورا همگرایی، وحدت و انسجام بین اصولگرایان است تا بتوانند با این شورا موقعیت‌های از دست رفته را به‌ دست آورند.به گزارش آنا، محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشست مطبوعاتی خود که در شهریور برگزار شد، تأکید کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که اعضای شورای هماهنگی اصولگرایان تا اواسط مهرماه مشخص شده و این شورا تأسیس شود.


حضور محسن رضایی در هیئت محمود کریمی

حضور محسن رضایی،‌ عضو تشخیص مصلحت نظام در هیات رایه العباس(ع) از حاشیه‌های مراسم شب هفتم محرم بود.شب هفتم محرم در هیات رایه العباس(ع) چهارشنبه با مداحی محمود کریمی در جوار بارگاه امامزاده علی‌اکبر(ع) چیذر برگزار شد.

چهارشنبه


سلفی با رئیس جمهور سابق

محمود احمدی نژاد شب ششم محرم با حضور در مراسم عزاداری و دسته هیئت دارالشفاء میدان ۷۲ نارمک به عزاداری پرداختند.در بین تصاویر منتشر شده از این مراسم و احمدی نژاد، عکسی بیش از سایر تصاویر جلب نظر می‌کند که در آن مشخص است تعدادی از دختران نوجوان محله نارمک با خنده‌های شیطنت آمیز با رئیس جمهور سابق کشورمان عکس گرفته اند.

چهارشنبه


مجلس صوت جلسه رامنتشر کند

پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی نوشت: فرشته روح افزا معاون خواهران سازمان بسیج دانشجویی و معاون طرح و برنامه و تدوین سیاست شورای فرهنگی - اجتماعی زنان در واکنش به تکذیب اظهاراتش توسط حجت الاسلام انصاری تصریح داشت: در جلسه فراکسیون فرهنگی مجلس که دو ماه قبل برگزار شد افراد زیادی از نمایندگان، نیروی انتظامی و غیره حضور داشتند و شاهد سخنان آقای انصاری بوده اند البته به دلیل نزدیکی به انتخابات مجلس شاید علاقه ای به اینکه مصاحبه کنند نداشته باشند.وی ادامه داد: مستندات و صوت جلسات مجلس همگی ضبط و بایگانی می شود. لذا بنده از آقای انصاری به عنوان معاون پارلمانی دولت و همچنین مسئولین مجلس می خواهم صوت جلسه که ضبط شده است را در اختیار افکار عمومی قرار دهند تا مردم خود قضاوت کنند و هرکه دروغ گفته رسوا شود. لذا انتظار می رود ایشان از این موضوع استقبال کند و از مجلس انتشار صوت را بخواهند.وی در پاسخ به سخنان انصاری که گفته بود در محرم نباید دروغ گفت تاکید داشت: نه تنها در محرم الحرام بلکه در تمامی ایام سال دروغ گوی کار درستی نیست اینکه حرفی بزنیم و بعد تکذیب کنیم و به دیگران تهمت بزنیم هم کار صحیح نیست.


تلگرام: ایران تنها 2 ساعت ما را فیلتر کرد

موسس تلگرام در اظهار نظری تازه اعلام کرد که فیلترینگ این نرم افزار در ایران موقت بوده است.به گزارش «انتخاب»، دوروف گفت: تلگرام به مدت 2 ساعت کاملا در ایران مسدود شد.وی افزود:با این حال اکنون این انسداد برداشته شده است.دوروف در ادامه گفت: ما در حال کار بر روی راه حل «پی 2 پی» هتسیم که تلگرام را غیرقابل فیلتر می کند.موسس تلگرام افزود: اکنون از سوی ایران دستوری صادر شده تا بخشی از تلگرام مختل شود. یعنی 50 درصد ترافیک آن محدود و غیر قابل استفاده شود.


روزنامه آرمان هیچ ارتباطی با آیت الله هاشمی و خانواده ایشان ندارد

رییس دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:مطالب تخریبی روزنامه آرمان درباره دکتر عارف مورد تایید آیت الله هاشمی نبوده و نیست چرا که آیت الله هاشمی همواره بر وحدت نیروهای سیاسی کشور تاکید داشته اند.محمد هاشمی در گفتگو با خبرنگار روز نو با اشاره به اصرار یک روزنامه برای انتصابش به آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: روزنامه آرمان هیچ ارتباطی با آیت الله هاشمی و خانواده ایشان ندارد و مطالب این روزنامه هم مورد تایید ما نیست.

وی افزود: این روزنامه هم مثل سایر رسانه ها شاید طرفدار آیت الله هاشمی باشد اما اینکه بگویند روزنامه خانواده هاشمی می باشد صحت ندارد.رییس دفتر آیت الله هاشمی با اشاره به خط و نشان اخیر این روزنامه برای دکتر عارف تاکید کرد: مطالب تخریبی این روزنامه درباره دکتر عارف مورد تایید آیت الله هاشمی نبوده و نیست چرا که آیت الله هاشمی همواره بر وحدت نیروهای سیاسی کشور تاکید داشته اند.وی افزود: آیت الله هاشمی همواره روابط خوبی با دکتر عارف داشته است وتاکید داشته اند که دكتر عارف شخصيت متعهد و با اخلاقي است.گفتی است اخیرا روزنامه آرمان در گزارشی با عنوان به ریاست مجلس نیاندیش! اقدام به خط و نشان کشیدن برای دکتر عارف و ایجاد تفرقه در میان اصلاح طلبان کرده بود.


ماکت لاشه گوشت در قصابی‌ها

رئیس اداره دامپزشکی گتوند گفت: به منظور جلوگیری از آلودگی و فساد ثانویه گوشت قرمز استحصالی در کشتارگاه دام و ایجاد مخاطرات بهداشتی انسانی در نتیجه آویزان کردن لاشه دام ها جلوی مغازه های عرضه فرآورده های خام دامی کلیه واحدهای قصابی این شهرستان با توجه به عادت مرسوم در این شهرستان مبنی بر دیدن لاشه دام در درب مغازه ، اقدام به نصب ماکت لاشه در سردر قصابی ها شد. دکتر مسلم همتیان افزود: با نصب ماکت لاشه در سردرب واحدهای قصابی شهرستان گتوند دیگر لاشه ها در یخچال نگهداری شده و از ایجاد آلودگی جلوگیری می شود.

برخورد با رانندگانی که دسته‌ها را متفرق می‌کنند

رییس پلیس راهور نیروی انتظامی تاکید کرد: برابر مقررات، رانندگان خودرو و موتورسیکلت سواران حق ندارند به دسته جات عزاداری ورود و آن ها را متفرق کنند که در غیر این صورت با آنان برخورد قانونی خواهد شد. سردار تقی مهری روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در مورد تمهیدات ایام تاسوعا و عاشورا افزود:اطلاع رسانی در این زمینه از طریق رسانه های گروهی، استانی و محلی انجام خواهد شد؛ همچنین رانندگان باید توجه داشته باشند که ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، متفاوت از روزهای دیگر به لحاظ رفت و آمد است به همین دلیل توصیه می شود تا نسبت به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توجه بیشتری داشته باشند. مهری تاکید کرد: رانندگان باید به علایم دسته جات عزاداری و نسبت به کم کردن سرعت خود در خیابان ها در این ایام توجه داشته باشند؛ در صورت نیاز نیز توقف کنند تا دسته جات عزاداری به صورت کامل عبور کنند.


متولیان مبارزه با زمین خواری در روستای زیارت، خود متخلف هستند

عزت اله یوسفیان ملا نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با عصر خبر با اشاره به آخرین وضعیت پرونده زمین خواری و بیش از هزار واحد ساخت و ساز غیر مجاز صورت گرفته در روستای زیارت گرگان گفت: بعد از مطرح شدن پرونده مذکور در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، از رئیس سازمان امور اراضی کشور خواسته شده تا گزارشی از میزان و حجم تخلفات صورت گرفته در این منطقه تهیه و به ستاد ارائه تا در جلسه رسمی قرائت شود. وی با تاکید بر اینکه باید تصمیمات لازم در این زمینه گرفته شود، اظهار داشت: متاسفانه با بررسی های اولیه متوجه شدیم که مقامات و مسئولین برخی دستگاههای متولی که باید مانع زمین خواری و تخلفات در این روستا شوند، خود در آنجا ویلا دارند و واحدهای انها با تخلف از قانون ساخته شده است.


سخت‌ترین آزمون‌های الهی از زبان نماینده ولی فقیه در سپاه

حجت‌الاسلام علی سعیدی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ بصیرت در جمع بیش از یک هزار و 200 نفر از بانوان طلاب حوزه علمیه با اشاره به لزوم بصیرت افزایی سیاسی در قشر فرهیخته کشور گفت: بصیرت سیاسی از اهمیت والایی برخوردار است و شامل تفسیر، تحلیل، توجیه و موضع‌گیری است. نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دو آزمون سنگین الهی تأکید کرد: دو آزمون از طرف خداوند متعال گرفته خواهد شد که از همه آزمون‌های الهی سخت‌تر و سنگین‌تر است؛ نخست آزمون سخت ولایت‌مداری و دوم آزمون شریعت‌محوری که شامل حجاب، تجارت، اقتصاد، روابط خانوادگی و ... ما است.


توصیه هاشمی به استفاده از دسترنج به جای یارانه

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حفظ شأن و جایگاه انسان را یکی از مهمترین دستاوردهای ایجاد اشتغال توصیف کرد و گفت: جوانی که به جای پول ماهیانه یارانه، از دسترنج خود هزینه کند، در روحیاتش هم تأثیرات مثبت می‌گذارد.آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صبح امروز در دیدار جمعی از مسئولان و کارآفرینان شهرستان تالش و آستارا، ایجاد اشتغال را ضرورت سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و حتی اجتماعی امروز کشور دانست و گفت: اگر چه در شرایط تحریم صادرات و واردات گران تمام می‌شود و به‌تبع آن تولیدگران و صنعتگران هم دست از کار می‌کشند، ولی در شرایط جدید باید همه کسانی که دلشان برای ایران و مردم می‌‌سوزد، دست به کار شوند تا رونق اقتصادی به کشور برگردد.


کمک میلیاردی به خانواده آسیب‌دیدگان منا

دولت به منظور کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از حادثه منا، 50 میلیارد ریال در نظر گرفته است.روزنامه خراسان نوشت: بر اساس ابلاغیه جدید یک مسئول ارشد اجرایی به تعدادی از اعضای کابینه، اعلام شده است که حسب موافقت هیأت وزیران و به استناد اصل 138 قانون اساسی، مبلغ 50 میلیارد ریال از محل منابع ماده 12 قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور به منظور کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از حادثه منا در اختیار وزارت کشور قرار گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.


رسایی به اشرفی اصفهانی پاسخ داد

به گزارش ایلنا٬ متن جوابیه حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس نهم در پاسخ به اظهارات حجت‌الاسلام محمد اشرفی اصفهانی که برای ایلنا ارسال شده است٬ به شرح زیر است:«بعد از مصاحبه‌ام درباره نقض حکم غیرقانونی انفصال از خدمت در هیات تخلفات نهاد ریاست جمهوری به ریاست آقای اشرفی اصفهانی که مربوط به مدیریت ۱۰ سال قبل بنده در ارشاد قم بود و همچنین خبر شکایت رسایی از ایشان در رسانه‌ها، آقای اشرفی اصفهانی (که خدا بر درجات پدر شهیدشان بیفزاید) در مصاحبه با رسانه‌ها گفته: «بعدا جواب رسایی را می‌دهم اما رسایی پرونده‌های زیادی در دادگاه ویژه روحانیت دارد.»البته وی درست گفته است! چون من پرونده‌های متعددی (پرونده‌ شکایت چند عضو فرقه بهایی، شکایت خانواده هاشمی رفسنجانی: عفت، محسن، فائزه، مهدی، فاطمه، یاسر، شکایت مرتبط با علی لاریجانی معاونت حقوقی دولت قبل، شکایت مشایی، شکایت رحیمی، شکایت جهانگیری، شکایت حسین فریدون، شکایت وزارت ارشاد) در دادگاه ویژه روحانیت دارم.البته پرونده برخی از این شکایت‌ها که مختومه شده٬ دقیقا شکایت هیات تخلفات نهاد ریاست جمهوری به ریاست آقای اشرفی اصفهانی در این دولت است که محتوای آن دو سال قبل رسیدگی و مختومه شده است.

آقای اشرفی اصفهانی! من به تمام این پرونده‌ها افتخار می‌کنم و برای همه آنها هم سرم را بالا می‌گیرم آیا شما هم همین حس را دارید؟ شما باید در دادگاه بابت نشر اکاذیب، توهین و افترا نسبت به اینجانب که صدای آمریکا برنامه یک‌ساعته از روی آن ساخت، پاسخگو باشید. راستی قرار بود امسال سال بگم بگم شما باشد نه سال می‌گویم می‌گویم٬ چرا به رسانه‌ها وعده داده‌اید که بعدا جواب رسایی را می‌دهید!؟»


قبض آب وزیر نیرو چقدر افزایش یافت؟

چندی پیش بود که چیت چیان وزیر نیرو در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص رقم تعرفه آب منزل مسکونی اش گفت: بنده در منزل از شیرآلات و تجهیزات کم‌مصرف استفاده می‌کنم. کسی باور نمی‌کند که قبض آب منزل من در هر دوره 5 تا 6 هزار تومان است.حال پس از گذشت مدتی که افزایش 10 الی 30 درصدی قیمت آب قرار است از ابتدای مهرماه اعمال شود باشگاه خبرنگاران باری دیگر به سراغ وزیر نیرو رفته و میزان مبلغ قبض آب وی را جویا شد.چیت چیان در پاسخ به باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قبض جدید را تاکنون دریافت نکرده ام ولی افزایش 10 درصدی خواهد داشت.


مسئول حراست معاونت هنری ارشاد برکنار شد

نسیم نوشت؛ عرب سرخی پس از انتشار فیلم آوازه خوانی یک زن در اپرای عاشورا و با افزایش فشار به معاونت هنری ارشاد توسط علی مرادخانی برکنار شده و سلمان زاده سرپرستی حراست این معاونت را بر عهده گرفته است.خبرنگار ما همچنین کسب اطلاع کرده که در حکم برکناری عرب سرخی، «عدم صلاحیت» علت عزل وی عنوان شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار