بازدید 4417

ونگر: شکست بایرن آسان نبود + عکس

اطمینان داشتم که پیروز بازی خواهیم بود اما نمی‌دانستم که چه تیمی ابتدا تسلیم می‌شود. خوشبختانه این بایرن مونیخ بود که ابتدا تسلیم شد و در کل شکست بایرن آسان نبود.
کد خبر: ۵۴۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲ 21 October 2015
به گزارش تابناک ورزشی، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آرسنال در ورزشگاه خانگی خود از بایرن مونیخ پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر صفر شاگردان آرسن ونگر به پایان رسید تا توپچی‌ها نخستین پیروزی خود بعد از دو شکست پیاپی را به دست آورند.

ونگر: شکست بایرن آسان نبود + عکس خوشحالی ونگر

در این دیدار ابتدا اولیویه ژیرو و سپس مسوت اوزیل برای توپچی‌ها گلزنی کردند. آرسن ونگر در نشست خبری بعد از بازی گفت: بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که پیروز این میدان باید با نهایت تمرکز و نظم و تاکتیک بازی کند. اطمینان داشتم که پیروز بازی خواهیم بود اما نمی‌دانستم که چه تیمی ابتدا تسلیم می‌شود. خوشبختانه این بایرن مونیخ بود که ابتدا تسلیم شد و در کل شکست بایرن آسان نبود.

ونگر: شکست بایرن آسان نبود + عکس خوشحالی ونگر

او ادامه داد: پیروزی ارزشمندی را به دست آوردیم. بازی کردن برابر تیم آماده بایرن اصلا آسان نبود اما ما بار دیگر نشان دادیم که تیم خوبی هستیم و این توانایی را داریم که برابر بزرگان به پیروزی دست یابیم. آرسنال در فصل جاری روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز نکرده بود و بازیکنان تنها به دنبال درخشش در رقابت‌های لیگ جزیره بودند و به همین خاطر هم در دو بازی نخست خود بازنده بودیم. خودمان باعث شدیم که در شرایط سختی قرار بگیریم اما خوشبختانه با این برد ارزشمندی که به دست آوردیم شرایط بهتر شد.

سرمربی فرانسوی آرسنال در ادامه سخنان خود تاکید کرد که تیمش شایسته پیروزی در این دیدار بود. او گفت: از نظر تاکتیکی و تمرکز بهتر از حریف خود بودیم. مدافعان بایرن را زیاد اذیت کردیم و باید تاکید کنم که شایسته پیروزی بودیم. بازیکنان آرسنال شایسته ستایش و تقدیر هستند.

گل نخست آرسنال را در این دیدار اولیویه ژیرو به ثمر رساند. ونگر درباره این بازیکن گفت: ژیرو روزهای سختی را پشت سر گذاشت. او 15 روز است که خوب بازی می‌کند و به نظر می‌رسد که به روزهای اوج خود برگشته است. می‌دانستم که بازیکنان بایرن توپ را بیشتر در اختیار خواهند گرفت اما در کل ما بهتر بودیم. آرسنال مهاجمان خوبی در اختیار دارد و من هر بار از یکی از آنها استفاده می‌کنم.

ونگر در پایان سخنان خود به ستایش از پتر چک هم پرداخت و گفت: نباید فراموش کرد که چک هم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و باعث شد تا در این دیدار پیروز شویم. البته باید این را هم بگویم که مانوئل نویر هم دو فرصت مسلم گلزنی را از ما گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار