با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی
با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.
طرح مشکل:از شرکت مخابرات در ارائه سرویس اینترنت اختصاصی شکایتی مستدل داریم که به شرح زیر تقدیم حضور می گردد .
شرکت مخابرات استان تهران به نام اینترنت اختصاصی اقدام به فروش سرویس اینترنت Dedicate در قالب قرار داد SLA به ما نموده است و مبلغ ششصد هزار تومان ودیعه و یکصدو ده هزار تومان هزینه راه اندازی و ماهانه مبلغ چهارصد و پنجاه و پنج هزارتومان معادل چهار میلیون و پانصد و پنج هزار ریال نموده است . و این اینترنت در بهترین حالت تنها 100 کیلوبایت سرعت دانلود دارد !!!!! و در قرار داد هم سرعت یک مگابایت درج شده است !!! ولی هیچ کس پاسخگو نیست .شکایت به بازرسی انجام شده است که کسی پاسخگو نبوده ، مرکز هم رسیدگی نمیکند ، شرکت دیتا مخابرات هم عهده دار نمی شود ، فقط به صورت مرتب برای ما صورتحساب میلیونی ارسال می شود !!
پاسخ:باسلام
احتراما در پاسخ به نامه به شماره 113/415 مورخ94/06/19 آن سایت خبری به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، نظر به بررسی های انجام شده توسط کارشناسان ، هیچگونه مشکلی در سرویس مشترک مشاهده نشده است بنابراین مشترک محترم می تواند جهت رفع مشکل و اعزام کارشناس با واحد ارتباط مردمی شرکت مخابرات استان تهران(2090)تماس حاصل نمایید.
با توفیق الهی
حجت ا... فرزین
مدیر کل دفتر روابط عمومی