بازدید 14882
۵

پاسخ مخابرات به مخاطب تابناک

کد خبر: ۵۴۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹ 20 October 2015
با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

از شرکت مخابرات در ارائه سرویس اینترنت اختصاصی شکایتی مستدل داریم که به شرح زیر تقدیم حضور می گردد .
شرکت مخابرات استان تهران به نام اینترنت اختصاصی اقدام به فروش سرویس اینترنت Dedicate در قالب قرار داد SLA به ما نموده است و مبلغ ششصد هزار تومان ودیعه و یکصدو ده هزار تومان هزینه راه اندازی و ماهانه مبلغ چهارصد و پنجاه و پنج هزارتومان معادل چهار میلیون و پانصد و پنج هزار ریال نموده است . و این اینترنت در بهترین حالت تنها 100 کیلوبایت سرعت دانلود دارد !!!!! و در قرار داد هم سرعت یک مگابایت درج شده است !!! ولی هیچ کس پاسخگو نیست .شکایت به بازرسی انجام شده است که کسی پاسخگو نبوده ، مرکز هم رسیدگی نمیکند ، شرکت دیتا مخابرات هم عهده دار نمی شود ، فقط به صورت مرتب برای ما صورتحساب میلیونی ارسال می شود !!

پاسخ:
باسلام
احتراما در پاسخ به نامه به شماره 113/415 مورخ94/06/19 آن سایت خبری به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، نظر به بررسی های انجام شده توسط کارشناسان ، هیچگونه مشکلی در سرویس مشترک مشاهده نشده است بنابراین مشترک محترم می تواند جهت رفع مشکل و اعزام کارشناس با واحد ارتباط مردمی شرکت مخابرات استان تهران(2090)تماس حاصل نمایید.

با توفیق الهی
حجت ا... فرزین
مدیر کل دفتر روابط عمومی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۱
انتشار یافته: ۵
این جوابی که مدیر کل دفتر روابط عمومی مخابرات فرستاده واقعا بینظیر بوده در نوع خودش
البته این دوست عزیزمون که میگن اینترنتشون 1 مگ هست ، 1 مگابایت هست یا 1 مگابیت ؟ اگه 1 مگابیت هست حداکثر 132 کیلوبایت باید دانلود بتونن بکنن و dedicate بودن اینترنت به معنای این هست که اشتراکشون 1 به 5 نیست.
واحد سرعت مگابیته نه مگا بایت. اگه سرعتشون 100 کیلوبایت باشه تقریبا میشه 0.8 مگابیت که تقریبا برابره با مقدار اسمی.
پیشنهاد می کنم واحد های درج شده در قرارداد را مجددا بررسی کنید، معمولا سرعت اینترنت به واحد "مگابیت" است و نه "مگابایت".
تفاوت این دو واحد بسیار شبیه تفاوت ریال و تومان است و هر 8 مگابیت معادل یک مگابایت است.
اگر در قرارداد شما سرعت یک مگابیت درج شده، حداکثر سرعت شما معادل 128 کیلوبایت خواهد بود.
این تفاوت کوچک در اسامی واحدها سبب سوءتفاهم های بسیاری می شود.
متقاضی محترم شما باید برای کم فروشی اینترنت به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که مرجع رسیدگی به شکایات در حوزه ICT است مراجعه نمایید و شکایت خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت رسیدگی و پاسخ لازم به شما داده شود.
منم یک بار درگیر شکاست به خاطر هم فروشی شرکت مخابرات بابت اینترنت شدم و بعد از گذتش حدودا ۵ ماه به جایی نرسیدم و در نهایت اشتراکم رو حذف کردم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان