بازدید 4316

آموزش سواد به بیسوادان در شبکه آموزش

برنامه تلویزیونی آموزش سواد از این هفته در 150 قسمت طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از طریق شبکه آموزش پخش خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۵ 17 October 2015
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به طرح باسواد کردن افراد بیسواد با استفاده از نزدیکان فرد گفت:‌برنامه تلویزیونی آموزش سواد از این هفته در 150 قسمت طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از طریق شبکه آموزش پخش خواهد شد.

علی باقرزاده در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت:‌ امسال براساس مصوبه دولت روش خودآموز در سوادآموزی را اجرا می‌کنیم و براین اساس افراد بدون اینکه آموزش دهنده داشته باشند با استفاده از اعضای خانواده، دوستان و همکاران خود سوادآموزی را به صورت خودآموز فرا می‌گیرند.

وی افزود: در این طرح یکی از نزدیکان فرد بیسواد وظیفه آموزش سواد را برعهده می‌گیرد. در این روش کتاب‌ها به صورت فرد به فرد بوده و آزمون پایانی نیز وجود دارد تنها تفاوت در این است که سوادآموز خودش فرد آموزش دهنده را انتخاب می‌کند و میانگین سرانه سوادآموزی معادل 670 هزار تومان به حساب این فرد واریز خواهد شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: با همکاری شبکه آموزش برنامه سوادآموزی تحت عنواون لوح و قلم در 150 قسمت از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 20 به مدت 4 ساعت پخش می‌شود و باز پخش برنامه روز بعد از ساعت 12.30 دقیقه از همان شبکه خواهد بود.

باقرزاده عنوان کرد:‌100 هزار نفر در دوره سوادآموزی ثبت‌نام کرده‌اند. این افراد علاوه بر اینکه از آموزش دهنده استفاده می‌کنند می‌توانند برای مرور دروس از برنامه تلویزیونی بهره‌مند شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر