بازدید 5032
فوری

ابراز تمایل افشین قطبی برای هدایت تیم ملی امید!

کد خبر: ۵۳۹۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 16 October 2015
پس از استعفای محمد خاکپور از هدایت تیم ملی امید آن هم پس از قهرمانی در غرب آسیا، خیلی خا تصور می کردند که حبیب کاشانی مسوول مستقیم و تام الاختیار این تیم بلافاصله با آن مخالفت کند و پشت سرمربی منتخب خود بایستد اما گویا اختلاف اصلی بین خود کاشانی و خاکپور بوده به کاشانی این موضوع را در مصاحبه با تسنیم افشا کرده است.
به گزارش تابناک ورزشی، کاشانی متن نامه خاکپور را که در آن خود حاج حبیب را هم متهم به عدم حمایت از مربی ایرانی کرده ؛ را افشا کرد تا نشان دهد این دو به پایان خط رابطه کاری خود رسیده اند.
حالا با توجه به نحوه کناره گیری خاکپور، ان هم در استانه بازی های سرنوشت ساز انتخابی المپیک، باید منتظر معرفی گزینه جدید باشیم.
در این میان خبری توسط اطرافیان حبیب کاشانی  در اختیار رسانه ها قرار گرفته مبنی بر اینکه مربی خارج نشین فوتبال ایران هوای بازگشت به سرش زده و حالا که با کارنامه ضعیف خود بدون تیم شده است می خواهد هر طور شده به فوتبال ایران برگردد.
نام این مربی افشین قطبی است که مدتی است دستیار کلایورت در تیم یک جزیره ناشناخته شده و فعلا با نتایجی که در شیمیزو گرفته هیچ مشتری ندارد.
این مربی آمریکایی که ملیت اصلی خود را در ژاپن پنهان کرده بود حالا برای مدیرعامل سابقش پیغام فرستاده که آمادگی دارد هدایت امیدهای ایران را برعهده بگیرد و خاطره قهرمانی پرسپولیس را با بردن فوتبال ایران به المپیک زنده کند.
البته حبیب کاشانی در مصاحبه خودش با تسنیم ، اینکه نام این مربی افسین قطبی است را رد کرده اما منابع آگاه تابناک خبر دادند که بخاطر درخواست این مربی مبنی بر اعلام نشدن اسمش در رسانه ها ، کاشانی از تایید نام قطبی در رسانه ها خودداری کرد تا اخلاق حرفه ای را رعایت کرده باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
یه جوری از افشین قطبی میگین انگار تو لیگ یه کشور داغون مربی گری کرده و هیچ سابقه مثبتی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
گاهی خبرنگارها این کارها رو میکنن چون یه مربی دیگه برای تیم امید در نظر دارن
باز هم دل شیر و لگد الاغ و... گذاشتن کلاه بر سر مردم بدبخت و.....
تا کی بگیم قطبی انالیزور بوده چرا هی می خواهید اسم مربی روش بزارید و پوله مفت بدید.جای این کارا از مربی فعلی حمایت کنید.حاج حبیب اگه بخواد میشه.
دلالان فوتبال سري تصميم بگيريد جا نمانيد بخور بخور ماراتن آغاز شد
دلالان فوتبال سري تصميم بگيريد جا نمانيد بخور بخور ماراتن آغاز شد
درود بر افشین امپراطور
درود بر افشین امپراطور
قطبی هرچقدر بد باشه از خیلیها بهتره
مربي فقط يحيي گل محمدي.
واقعا برای مقاله جهت دارت متاسفم که هنوز یاد نگرفتین اولین البفبای خبر نگاری بی طرف بودنه .
افشین قطبی 4 سال تو لیگ ژاپن بود و یه قهرمانی جام حذفی هم آورد و تیمی هم که دستش بود هیچ وقت یه تیم درجه 1 نبود و بعد از رفتن قطبی هم هیچی نشد و حتی سال پیش بعد از رفتن قطبی داشت سقوط میکرد دستخه پایین تر
خواهشا اطلعاتت رو بالا ببر عزیز
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار