بازدید 4579
۲

کاشانی: کار خاکپور درست نبود

مدیر تیم ملی امید گفت: محمد خاکپور سرمایه فوتبال ما است اما در بدترین زمان استعفا کرد. کار خاکپور درست نبود، استعفا را باید در فدراسیون اعلام کند نه فرودگاه البته من هم از این تصمیم بی اطلاع بودم.
کد خبر: ۵۳۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱ 15 October 2015

به گزارش خبرنگار تابناک ورزشی، حبیب کاشانی پس از شنیدن استعفای محمد خاکپور و مواجه شدن با خبرنگاران گفت: من هم مثل شما الان این مسئله را شنیدم و در شرایطی که با زحماتی که کشیده بودیم مردم را خوشحال کرده بودیم به یک باره با این موضوع مواجه شدیم.
 
وی افزود: این یک تصمیم فردی است و اگر به این نتیجه رسیده که باید استعفا دهد نباید آن را در فرودگاه اعلام کند بلکه در کمیته فنی حضور یابد و این مسئله را ابلاغ کند. خاکپور بدترین زمان را برای این کار انتخاب کرد.
 
مدیر تیم فوتبال امید خاطرنشان کرد: در شرایطی که مردم از قهرمانی غرب آسیا خوشحالند ما نباید کام آنها را تلخ کنیم. خاکپور سرمایه فوتبال ما است اما اگر چنین تصمیمی گرفته باید پاسخگو باشد. اکنون زمان درستی برای این کار نبود.
 
کاشانی درباره ناراحتی محمد خاکپور و استعفایش از تیم امید گفت: وقتی کسی مایل نیست کاری انجام دهد نمی‌شود او را به زور نگه داشت. خاکپور برای تیم امید زحمت کشیده و دستش هم درد نکند اما به هر دلیلی تصمیم به این دارد که کنار تیم امید نباشد باید حتماً به فدراسیون فوتبال بیاید و صحبت کنیم. خاکپور با من هم خداحافظی نکرد هرچند به نظرم اتفاق خاصی نیفتاده و چیز خاصی نیست.
 
وی درباره اینکه شاید محمد خاکپور به خاطر عدم حمایتی که از تیم امید می‌شود از سمتش استعفا کرده، اظهار داشت: تیم امید اتفاقاً حمایت می‌شود تیمی که از دی ماه سال گذشته تا الآن 24 بازی دوستانه انجام داده یعنی حمایت شده؛ حمایتی که شاید قبل و بعد از انقلاب بی نظیر باشد. اگر خاکپور از نیامدن کفاشیان به فرودگاه ناراحت است که بحث دیگری است اما تیمی که به این تعداد بازی دوستانه داشته تدارکات خوبی داشته است.
 
مدیر تیم امید افزود: تیم امید بهترین امکانات را نسبت به تمام ادوار گذشته خود دارد. ما هیچ مشکلی در بحث تدارکات، خروج از کشور، بازیکنان سرباز البته و پول توجیبی نداریم. خاکپور با من صحبتی نکرد و نمی‌دانم دلیلش برای این استعفا چه بوده است.
 
کاشانی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا شکافی که بین تیم امید و تیم بزرگسالان وجود دارد باعث شود خاکپور استعفا کند گفت: چنین چیزی درست نیست و شما می‌خواهید تیم را وارد حاشیه کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ظاهراً جناب کاشانی از قواعد حرفه ای فوتبال فقط پول گرفتن های آنچنانی اش را بلدند. مربی تیم قهرمان در کنفرانس خبری بعد از بازی خداحافظی میکند، فرودگاه که جای خود دارد.
خب این تعداد بازی واسه این بازیکنا برگذار نشده اون بازیکنایی ک تو اردوها و بازی های قبلی بودنو کیروش ب زور میبره حق داره بنده خدا
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان