بازدید 3222
۲
فوتبال اروپا

آخرین شب مقدماتی یورو/ نارنجی ها غایب بزرگ تابستان فرانسه، ایتالیا نروژ صدرنشین را به پلی آف فرستاد

کد خبر: ۵۳۹۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۳ 14 October 2015

مرحله گروهی یورو 2016 امشب با برگزاری 9 دیدار و مشخص شدن چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی خاتمه یافت. براساس نتایج امشب بزرگترین اتفاق این دوره از مسابقات رخ داد و نارنجی های دوست داشتنی اروپا با خیل ستارگان خود نتوانستند بلیت فرانسه را به دست آورند. نتایج کامل دیدار‌های برگزار شده و چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی یورو 2016 در سه گروه پایانی به شرح زیر است:

گروه A

ترکیه یک - ایسلند صفر

لتونی صفر - قزاقستان یک

هلند 2 - جمهوری چک 3

در این گروه جمهوری چک با 22 امتیاز و ایسلند با 20 امتیاز به صورت مستقیم و ترکیه با 18 امتیاز به پلی‌اف صعود کرد.شگفتی این گروه جایی رقم خورد که هلند نتوانست در میان تیم‌های نچندان بزرگ قاره اروپا از گروه خود صعود کند و از حضور در مرحله نهایی یورو 2016 باز ماند تا ناکام بزرگ مرحله مقدماتی نام بگیرد.


 گروه B

بلژیک 3 - رژیم صهیونیستی یک

ولز 2 - آندورا صفر

قبرس 2 - بوسنی 3

در این گروه بلژیک با 23 امتیاز و ولز با 21 امتیاز به طور مستقیم و بوسنی با 17 امتیاز راهی مرحله پلی‌اف شد.


 گروه H

ایتالیا 2 - نروژ یک

مالت  صفر - کرواسی یک

بلغارستان 2 - آذربایجان صفر

در این گروه تا آخرین دقایق نروژ به عنوان تیم اول در حال صعود به مرحله نهایی بود اما در نهایت شاگردان کونته با گل‌های دقایق پایانی خود با کسب 24 امتیاز صدرنشین و راهی فرانسه شدند تا نروژ با 19 امتیاز راهی پلی‌اف شود و کرواسی با 20 امتیاز تیم دوم گروه باشد و به صورت مستقیم صعود کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چرا تیم ملی ترکیه با 18 امتیاز صعود کرد ولی نروژ با 19 امتیاز نتوانست
مقصدم اینست که از 9 تیم در مرحله پلی آف فقط یک تیم با امتیاز بالا به طور مستقیم صعود کرده میتوانست .ولی چرا ترکیه با 1 امتیاز کمنر نسبت به نروز به طور مستقیم صعود کرد.
دوست عزیز... توجه داشته باشید چون یکی از گروههای 9 گانه 5 تیمی بوده... از 8 گروه دیکه تیم آخر گروهها حذف شده و امتیازات دو بازی تیمهای سوم گروهها با تیم آخر گروه منظور نشده و با در نظر گرفتن این موضوع تیم ترکیه با کمک تیم قزاقستان که تا قبل از هفته آخر قعر نشین بود تونست بدون در نظر گرفتن امتیاز بازیهاش با لتونی تیم ترکیه بهترین تیم دوم شد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر