بازدید 3791
نشست خبری

هودزیچ: بازی و جنگ خیلی خوبی بود/ نقشه ما کنترل شماره 21 و 10 ایران بود

کد خبر: ۵۳۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵ 13 October 2015

حلیل هودزیچ پس از تساوی تیم ملی ژاپن مقابل ایران اظهار داشت: در زمین مسابقه بازی خیلی خوب و در واقع جنگی واقعی بود. رقابتی خوبی داشتیم، در نیمه اول نتوانستیم کنترل بازی را داشته باشیم اما در نیمه دوم به گل رسیدیم ایران هم 2-3 فرصت داشت اما در پایان نتیجه منصفانه بود.

هودزیچ: بازی و جنگ خیلی خوبی بود/ نقشه ما کنترل شماره 21 و 10 ایران بود

سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن در مورد اینکه ایران در نیمه اول بازی را در دست داشت و در نیمه دوم چه اقدامی انجام دادید که توانستید بازی را کنترل کنید تصریح کرد: می‌دانستیم که ایرانی‌ها سانترهای خوبی انجام می‌دهند. شماره 21 و 10 ایران بازیکنان خوبی هستند بنابراین سعی کردیم اجازه ندهیم از ارسال های شان استفاده کنند و یارگیر کردیم. سعی کردیم در کرنر با توجه به اینکه 2 بازیکن بالای 190 سانتی متر داشتند به خوبی یارگیری کنیم. در مناطق حساس خطا نکردیم تا نتوانند از آن استفاده کنند.

سرمربی ژاپن در مورد اینکه نظرش در مورد کورا چیست؟ تاکید کرد: این بازی تجربه خوبی بود برای بازیکنانی که در آینده بهتر شوند. بازیکنان باید این را بدانند که چگونه مقابل بازیکنان فیزیکی بازی کنند. در نیمه اول عجله کردیم و کنترل بازی را از دست دادیم اما در نیمه دوم شانس بردن داشتیم اما نتوانستیم و این موضوع نشان می‌دهد که باید بیشتر کار کنیم. کورا در نیمه اول خیلی از بازی خودش دور بود اما در نیمه دوم بهتر کار کرد و نشان داد که می تواند در آینده بهتر شود. طبیعی است که در نیمه اول این گونه باشد زیرا بیشتر دنبال کسب تجربه بود.

هودزیچ در مورد اینکه برای پیروزی به میدان آمده بود و یا دنبال شکست نخوردن بوده؟ تاکید کرد: ما اینجا آمده بودیم که پیروز شویم. می دانیم که ایران اول آسیاست ولی ژاپن نشان داد که درحال پیشرفت است و این نقطه قوت است درآینده تیمی می‌خواهیم که ثبات داشته باشد. می‌توانستیم ببریم اما با توجه به کمبودهایی که داشتیم مثل تجربه نتوانستیم. وقتی مقابل تیم‌هایی چون برزیل و آرژانتین هم بازی می کنید 100 درصد برای برد به میدان می روید هر موقع مقابل تیمی می خواهیم بازی کنیم از برد صحبت می کردم برخی مواقع همه فکر می‌کنند که صحبت‌های من عجیب است اما وقتی می‌بردیم متوجه می‌شدند که می‌توانیم به این مهم دست یابیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار