بازدید 2029

ستاد اشتغال در کشور تعطیل شده

کد خبر: ۵۳۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶ 13 October 2015
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خواستار رسیدگی به تشکیل فوری ستاد عالی اشتغال شد و تصریح کرد: ستاد اشتغال در کشور تعطیل شده است و هر روز شاهد سیل جوانان تحصیل کرده ای هستیم که جویای کار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، شهباز حسن پور در نشست علنی امروز (سه شنبه 21 مهرماه) در تذکر شفاهی خود گفت: خدای بزرگ را شاکر هستیم که تدبیر مقام معظم رهبری به نتیجه رسید و برجام با رعایت خطوط قرمز موجب وحدت در جامعه شد؛ مجلس هم با رعایت خطوط قرمز امروز طرحی را تصویب کرد که ضمن حفظ عزت ایران موجبات وحدت را فراهم کرده است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به سازمان مدیریت و برنامه ریزی افزود: بر حسب مذاکرات سازمان با کمیسیون برنامه و وعده ای که آقای نوبخت داده انتظار داریم که تخصیص های مربوط به طرح های عمرانی با سرعت و عدالت بیشتری انجام شود چرا که تا کنون در مناطق و شهرستان ها تخصیص عمرانی بسیار پایین بوده است و در برخی استان ها خصوصا استان کرمان هنوز ریالی از ماده 180 ابلاغ نشده و این امر باعث شده که طرح های عمرانی یکی پس از دیگری تعطیل می شوند و بیش از 10 هزار نفر از ابتدای سال تا کنون بیکار شده اند.

وی در تذکری به رئیس جمهور و هیأت دولت ادامه داد: خواستار رسیدگی فوری و جدی به وضعیت واحدهای تولیدی و جلوگیری از بیکاری عده زیادی از کارکنان واحدهای تولدی و صنعتی هستم.

وی در ادامه در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: به وضعیت معیشت فرهنگیان و همچنین تعیین تکلیف معلمان پیش دبستانی توجه ویژه داشته باشید.

حسن پور در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: رسیدگی به تشکیل فوری ستاد عالی اشتغال را دارم که متأسفانه ستاد اشتغال در کشور تعطیل شده است و هر روز شاهد سیل جوانان تحصیل کرده ای هستیم که جویای کار هستند.

این نماینده مردم در مجلس نهم در تذکری به وزیران اقتصاد، جهاد کشاورزی و وزیر کشور گفت: برای رسیدگی به وضعیت صنعت پسته کشور و وضعیت کشاورزان خواستار تشکیل فوری جلسه ای در این رابطه هستم.

وی در تذکری به وزیر کشور رسیدگی به وضعیت انتخابات و هزینه های گزافی که در این راستا شکل می گیرد را خواستار شد و در ادامه گفت: چرا باید روستاهای استان کرمان از نعمت کار محروم باشند و از وزیر راه برای سفر به استان کرمان تشکر کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در پایان در تذکری به وزیر نفت اظهار داشت: زمستان فرا رسید اما مردم استان کرمان همچنان در انتظار گازرسانی هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان