بازدید 19246
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

بزرگترین دریاچه آب شیرین باختر ایران

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۳۸۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ 13 October 2015
«دریاچه زریوار»، نگین کردستانبزرگترین دریاچه آب شیرین باختر ایران  گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر برای ورود به سایت و کلیک بر بیشتر ببینید و ادامه مطلب در ادامه خبر بخوانید.

«دریاچه زریوار»، نگین کردستان

دریاچه زریوار، نگین کردستان

این تالاب بزرگ‌ترین و زیباترین دریاچه‌ی آب شیرین باختر ایران و یکی از منحصربه‌فردترین دریاچه‌های آب شیرین در جهان بشمار می‌رود و کلیه شرایط جامع یک تالاب بین‌المللی را داراست.

عکس های بیشتر و ادامه مطلب را در اینجا ببینید


پرستو صالحی: نزدیک بود برادرم را دار بزنم

پرستو صالحی : نزدیک بود برادرم را دار بزنم !

برای اهدای اعضا و اهدا سلول های بنیادی یک کارهایی انجام دادیم كه خوب بودن و تازه فهمیدم چه كارهای بزرگی را می شود بدون هزینه های بیهوده و بسیار آسان در فضای مجازی انجام داد.

دغدغه‌های اجتماعی بنده زیاد است اما دغدغه اصلی من بعد از اهدای عضو، بحث اعتیاد و عواقب آن در خانواده است.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید


جواهراتی با الهام از قلمرو حیوانات



عکس ها و مدل های بیشتر را اینجا ببینید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی