بازدید 5985
خبر

چند بازیکن معتاد از لیگ برتر فوتبال اخراج شدند!

این شناسایی از محل تست های پزشکی است که امسال سفت و سخت از بازیکنان شاغل در لیگ بر‌تر گرفته شده که البته یکی از آزمایش‌ها مربوط به شناسایی مواد مخدر در نمونه‌ بازیکنان بوده . قرار است از سال ۲۰۱۶ حتی نیکوتین هم در لیست مواد ممنوعه قرار بگیرد و این مطمئنا باعث می‌شود که بسیاری از بازیکنان مصرف سیگار و دیگر مخدرات را کنار بگذارند.
کد خبر: ۵۳۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۰ 13 October 2015
طی چند هفته گذشته درباره قلیان کشیدن‌ها و ماجراهای مربوط به این پدیده عجیب در فوتبال مطالب و گزارش های زیادی نوشته شده و البته برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی زیادی پخش شده‌اند. اما ماجرای جدید فراتر از این حرفهاست. خبر شناسایی بازیکنانی که در لیگ بر‌تر اعتیاد دارند و البته تعدادشان هم زیاد نیست! گویا این بازیکنان خیلی محرمانه شناسایی شده‌اند و البته از تیم‌های شان کنار هم گذاشته شده‌اند.
به گزارش تابناک ورزشی، گویا این شناسایی از محل تست های پزشکی است که امسال سفت و سخت از بازیکنان شاغل در لیگ بر‌تر گرفته شده که البته یکی از آزمایش‌ها مربوط به شناسایی مواد مخدر در نمونه‌ بازیکنان بوده ... منابع آگاه می گویند ازاین راه چند بازیکن معتاد شناسایی شده‌اند و کنار گذاشته شده‌اند. جالب است بدانید که در میان این بازیکنان کسانی بوده‌اند که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های بزرگ و حتی تیم ملی بزرگسالان را هم داشته‌اند.
درهرحال عدم نظارت باشگاه‌ها برکار برخی بازیکنان، باعث شده تا آن‌ها از فرصت سواستفاده کرده و دست به مصرف مواد مخدر گران قیمت هم بزنند. آزمایشهایی هم که باشگاه‌ها انجام می‌دهند نمی‌تواند میزان مصرف قلیان و سایر مخدرات را نشان دهد. چه بسا که گفته می‌شود طیفی از بازیکنان هستند که سیگار هم می‌کشند. قرار است از سال ۲۰۱۶ نیکوتین در لیست مواد ممنوعه قرار بگیرد و این مطمئنا باعث می‌شود که بسیاری از بازیکنان مصرف سیگار و دیگر مخدرات را کنار بگذارند.
تماس‌های ما با دکترسیف رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال هم این ماجرا را تایید کرد. وی به سایت نود گفت: «تا سال ۲۰۱۴ که نمونه گیری در اختیار کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال بود چند مورد مصرف مواد مخدر شناسایی شد و بازیکنان خاطی یکساله و دوساله محروم شدند و حتی ما به فیفا گزارش دادیم و آن‌ها را محکوم کردیم از سال ۲۰۱۴ به بعد در اختیار ستاد ملی مبارزه با دوپینگ است و باید برای اینکه آمار را بدانید با این ستاد تماس بگیرید. البته ممکن است در دوره جدید باشگاه‌ها و یا ستاد متوجه مصرف چند بازیکن شده باشند.»
خبری که به دست رسانه ها رسیده این است که پزشکان باشگاه‌ها متوجه اعتیاد چند بازیکن شده‌اند و آن‌ها را کنار گذاشته‌اند. به نظر می‌رسد باشگاه‌ها برای نظارت بر کار بازیکنان واینکه آن‌ها در میهمانی ها و یا دورهمی‌ها سراغ مواد مخدر و قلیان و دود و دم نروند، باید برنامه ریزی ویژه داشته باشند و قراردادهای سفت و سختی با بازیکنان ببندند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر