بازدید 5521

کاپیتان نوری به پرسپولیس برمی گردد؟

زنده یاد هادی نوروزی با بستن بازوبند کاپیتانی بود که با فشار و استرس بیشتری در تیم بازی می کرد. اول فصل برانکو بارها اعلم کرد که محمد نوری را می خواهد اما مذاکرات او با مدیران باشگاه نتیجه نداد تا نوری برای مبلغی بیشتر به آنسوی آب ها پناه ببرد! به تیمی که فقط می بازد
کد خبر: ۵۳۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 12 October 2015

به گزارش تابناک ورزشی، نتایج ضعیف تیم مسیمیر در لیگ ستارگان قطر باعث شده مسئولان این باشگاه تصمیم بگیرند در نیم فصل تغییراتی در تیم‌شان به وجود بیاورند و حتی این امکان وجود دارد که قرارداد محمد نوری با این تیم نیز با رضایت طرفین فسخ شود.
تیم مسیمیر با وجود هزینه‌های زیادی که در فصل نقل‌وانتقالات کرده در فصل جاری لیگ ستارگان قطر ضعیف‌ترین عملکرد ممکن را داشته تا حدی که در 4 بازی نه تنها نتوانسته یک امتیاز هم کسب کند بلکه حتی بازیکنان هنوز موفق به گلزنی هم نشده‌اند. در این شرایط خیلی دور از انتظار نیست که مسئولان این باشگاه تصمیم بگیرند در نیم فصل بازیکنان خارجی جدیدی را به خدمت بگیرند تا حداقل این شانس را داشته باشند که مجدد به لیگ دسته اول قطر سقوط نکنند.
 
کاپیتان نوری به پرسپولیس برمی گردد؟

قضیه بازگشت محمد نوری در نیم فصل به پرسپولیس توسط اطرافیان این بازیکن به گوش مسئولان باشگاه پرسپولیس رسیده و قرار است این موضوع نزد برانکو ایوانکوویچ هم مطرح شود. بعد از درگذشت هادی نوروزی طبیعی است که برانکو به دنبال پیدا کردن جانشین برای وی باشد و باید دید او نظرش در خصوص بازگشت نوری به جمع سرخپوشان چه خواهد بود، البته با توجه به نبود یک هافبک طراح تخصصی در ترکیب سرخپوشان به احتمال فراوان نظر برانکو در مورد بازگشت نوری به تیمش مثبت خواهد بود و همین مسئله احتمال این اتفاق را بیشتر می‌کند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر