بازدید 86411

حسینیان و زارع زاده، علی اکبر صالحی را تهدید به قتل کردند+صوت

بنده پیش آقای صالحی رفتم. آقای صالحی عصبانی بود و به بنده گفت: من بیدی نیستم که با این بادها بلرزم و از هیچ کس واهمه ای ندارم. ایشان گفت، حسینیان او را تهدید کرده و می‌خواهد روشنگری کند و در نطق خود نیز این موضوع را با صراحت بیان کرد.
کد خبر: ۵۳۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴ 11 October 2015
در جریان بررسی کلیات طرح مربوط به نحوه اجرای برجام، صالحی به نمایندگی از دولت پشت تریبون حاضر شد و گفت: مذاکرات در چارچوب انجام شده و من تا امروز سکوت کردم؛ اما چند روز پیش برای من در تلویزیون آرزوی مرگ کردند.

به گزارش «تابناک»، صالحی ادامه داد، برادر عزیزی در مجلس اینجا آمد و خیلی عجیب با قسم جلاله می‌گوید: سیمان روی تو می‌ریزیم و تو را می‌کشیم. آیا این نحوه صحبت کسانی است که می‌خواهند خدمت به نظام بکنند که بگویند سیمان روی شما می‌ریزیم و در قلب راکتور اراک دفنتان می‌کنیم؟

صالحی در گفته های خود، اشاره ای به فردی که این جمله را به وی گفته بود، نکرد؛ اما یکی از نمایندگان مجلس که در نزدیکی وی بود نام فردی را که این جمله را گفته بود، فاش کرد.

کمال الدین پیرموذن در گفت و گو با تابناک در خصوص این موضوع اظهار داشت: امروز در جلسه علنی، قبل از اینکه صالحی نطق خود را شروع کند، یکی از نمایندگان مجلس به پیش وی رفت و با وی صحبت کرد؛ اما متأسفانه بعد از اندکی این نماینده کنترل خود را از دست داد و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور را تهدید به قتل کرد.

این نماینده گفت: همان طور که صالحی در گفته های خود عنوان داشت، نماینده ای که وی را تهدید کرده آقای حسینیان بود. این نماینده پیش آقای صالحی رفت و با کمال تأسف گفت: اگر برجام به فرجام برسد، تو را می‌کشیم و سیمان رویت می‌ریزیم.

وی ادامه داد: بنده پیش آقای صالحی رفتم. آقای صالحی عصبانی بود و به بنده گفت: من بیدی نیستم که با این بادها بلرزم و از هیچ کس واهمه ای ندارم. ایشان گفت، حسینیان او را تهدید کرده و می‌خواهد روشنگری کند و در نطق خود نیز این موضوع را با صراحت بیان کرد.

پیرموذن با بیان اینکه صالحی تا انتهای جلسه علنی مورد تهدید برخی از نمایندگان قرار گرفت، گفت: بیشترین تهدید و شلوغی از سوی حسینیان بود که بعد از روشنگری آقای صالحی، برخی از نمایندگان به خصوص نبویان و زارع زاده با تجمع جلوی تریبون، فریاد می‌کشیدند که بنده به همراه جلالی و فتاحی برای مراقبت از صالحی کنار او ایستاده بودیم.

پیر موذن در پایان گفت: به جز روح الله حسینیان، دخیل عباس زارع زاده نیز بی احترامی زیادی به صالحی کرد و در حین سخنرانی رئیس سازمان انرژی اتمی، بارها وی را تهدید به قتل کرد، البته من و آقای جلالی، نزدیک ایشان ایستاده و مراقب بودیم تا آسیبی به وی نرسد.

تعداد بازدید : 14
دانلود
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی