بازدید 3167
۴

کرار: به ایران نمی آیم که کارتن خواب شوم؟

کد خبر: ۵۳۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵ 10 October 2015

بازیکن عراقی استقلال که کلکسیونی از حاشیه‌های ریز و درشت در کارنامه‌اش دارد، به اعتصاب تازه اش ادامه می‌دهد و حاضر نیست عراق را ترک کرده و برای حضور در تمرینات استقلال به تهران بازگردد. در مقابل مدیران استقلال هم معلوم نیست چرا تا این حد مستاصل و منفعل هستند و با یک حکم فوری، چنین مهره ای را اخراج نمی کنند.

از روزي كه كرار به نشانه اعتراض به عدم پرداخت مطالباتش، ايران را ترك كرد، از طريق مدير برنامه‌هايش مذاكراتي را با مسئولان استقلال شروع كرد. او براي بازگشت دوباره به ايران شرط بزرگي داشت؛ مطالباتم را پرداخت كنيد تا برگردم در غير اين صورت در عراق مي‌مانم و براي گرفتن حق و حقوقم به فيفا شكايت مي‌كنم.

وقتي غيبت كرار ادامه پيدا كرد، بهرام افشارزاده با كرار و مدير برنامه‌هايش مذاكراتي داشت و قرار براين شد نهايت تا پنج‌شنبه 16 مهر مطالبات اين بازيكن را پرداخت كند.كرار نيز قول داد در صورتي كه اين اتفاق رخ دهد، پنج‌شنبه شب به ايران بازمي‌گردد. درحالي كه تصور مي‌شد پس ازاين توافق شفاهي، اعتصاب كرار شكسته و حضوري دوباره در تمرينات استقلال داشته باشد، بازهم طرفين به بن‌بست خوردند. مديران آبي‌پوش كه نتوانسته بودند مطالبات اين بازيكن را تا تاریخ مذکور آماده كنند، تماسي با او نگرفتند و كرار نيز در عراق ماند!

کرار هم در دنیای حرفه ای فوتبال حق قراردادی اش را می خواهد و می داند که اسطوره های این باشگاه هم هنوز دنبال گرفتن حق و حقوق شان می دوند. هافبک عراقی حرف‌هايش با خبرورزشي را با اين جملات آغاز كرد: فكر مي‌كنند من خوشم مي‌آيد در تمرينات شركت نكنم. من يك بازيكن حرفه‌اي هستم، چرا بايد برگردم؟ نه خانه‌اي برايم گرفته‌اند و نه پولي داده‌اند. بيايم تا در خيابان بخوابم؟ بيايم تا كارتن‌خواب باشم؟ قرار بود برايم خانه بگيرند. زير قول‌شان زدند. مرا به هتل مي‌فرستند اما پولش را نمي‌دهند و چند روز بعد مرا به بدترين شكل بيرون مي‌اندازند. پول هم نداده‌اند تا خودم خانه بگيرم. اگر پولي به من دادند بابت فصل قبل بود كه بدهكاري داشتم و به طلبكاران دادم. آنها اول برايم خانه بگيرند و پولم را بدهند بعد اگر نيامدم، حرف بزنند. مرا سر كار نگذاريد. دروغ به من نگوييد. امروز و فردا نكنيد. براي پرداخت پول مشكل داريد عيب ندارد، بياييد و حقيقت را بگوييد. الكي نگوييد تا آخر هفته پولت را مي‌دهيم تا روي آن حساب كنم. يك لحظه آقايان خودشان را جاي من قرار دهند، ببينند مي‌توانند با اين شرايط كنار بيايند؟

حالا استقلالي‌ها چه مي‌كنند؟ يكي از مسئولان آبي‌پوشان در اين باره مي‌گويد: كرار بايد به ايران برگردد و در تمرينات استقلال شركت كند و اگر مشكلي دارد، با حرف زدن حل كند، مثل بقيه! او در پاسخ به اين پرسش كه كرار جريمه مي‌شود يا نه؟ گفت: حتماً اين اتفاق مي‌افتد و بابت هر جلسه غيبت، جريمه خواهد شد.

افشارزاده مخالف ادامه حضوركرار در استقلال است و مظلومي كماكان سفت و سخت پاي اين بازيكن ايستاده و او را مي‌خواهد! همان كسي كه مي‌گفت در زمين‌هاي خاكي تهران و آبادان صد تا بهتر از دژاگه هست و حالا در كل ايران جايگزيني براي اين عراقي 100 كيلويي با 24 درصد چربي و 20 كيلو اضافه وزن نمي‌بيند! مظلومي باز هم از مديران استقلال خواست پول كرار را بدهند و خواسته‌هايش را اجرا كنند! صدالبته بازيكن‌سالاري هم در كار نخواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
فوتبال چه گلی به سر مردم ما زده که باید ناز یک
شوتبالیست خلمشنگ را هم بکشند؟
شما خبرگزاری ها معلوم نیست چتونه . خوب مگه اشتباه میگه ؟ برگشتی میگی چرا اخراج اش نمیکنند ؟ خوب بگو چرا براش خونه نمیگیرند . و چرا پولش رو سروقت نمیدن . استقلال تعهدی کرده که بهش عمل نمیکنه اونوقت اینطوری میگید ؟ خوبید شما ؟
توروخداهرچی حق نداشتش هست بدید بره .یعنی دیگه انقدر قحطی فوتبالیست داشتیممممممم
ببین بحث بازیکن سالاري نیست حرف حق جواب نداره و تلخه شما جای کرار اگه تو کشور غریب این برخورد بات بکنند چه می کنی مگه ميشه مگه داریم آقای عزیز وقتی باشگاه براش خونه نمی گیره پولشو نمی ده بیشتر آبروی کشور باشگاه ومردم ایران می ره به نظر من حق با کرار هست چون خدا جای حق نشسته پس بی انصافی که کرار به تنهایی مقصر بدونيم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی