بازدید 3245

پوزخند کی روش به کیفیت چمن کمپ

کد خبر: ۵۳۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱ 10 October 2015
اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی برابر عمان در شرایطی در کمپ تیم های ملی فوتبال برگزار شد که بیشتر زمان این تمرین به بدنسازی اختصاص یافت. 
اما در اواسط این تمرین سرمربی و کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در کنار زمین چمن کمپ، نسبت به کیفیت آن که قراراست تمرینات تاکتیکی تیم ملی روی آن برگزار شود، اعتراض داشتند و وضعیت آن را نامناسب عنوان کردند.

پوزخند کی روش به کیفیت چمن کمپ تیم ملی

پیش ازآغاز تمرین، افشین پیروانی از وضعیت چمن کمپ تیم های ملی گله مند بود و کارلوس کی روش نیزهنگامی که به چمن نگاه کرد خنده معناداری کرد و گفت: دیگرعقلانی نیست که انتظار داشته باشیم این زمین درست شود.
* ملی‌پوشان سپس به بازی هندبال در یک زمین کوچک در دو گروه سبز و سفید مشغول شدند و خسرو حیدری که مصدوم است با کاور مشکی در این بخش از تمرین همراه سایر ملی پوشان تمرین کرد.
* دروازه بان ها نیز پس از پایان این بخش به انجام تمرینات اختصاصی زیر نظر گاسپا مشغول شدند.
* ملی پوشان نیز به فوتبال در چهار دروازه کوچک در دو گروه پرداختند به نحوی که اکثر نفرات اصلی در یک گروه و نفرات ذخیره در گروه دیگر قرار داشتند.
تیم ملی فوتبال ایران خود را برای برگزاری دیدار تدارکاتی روز سه شنبه با تیم ملی ژاپن آماده می کند. این بازی ساعت 18 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها