بازدید 3752

چیزی جز شهادت سزاوار "سردار همدانی" نبود

کد خبر: ۵۳۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶ 10 October 2015
عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: سردار همدانی در دفاع از حریم اهل بیت همه هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابراهیم آقامحمدی با اشاره به شهادت سردار حسین همدانی گفت: غیر از شهادت، چیزی سزاوار این مرد الهی نبود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: این مردان الهی از روزی که خودشان را شناختند یک لحظه آرام نگرفتند و برای برقراری احکام الهی روی زمینة، همه هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته و رفتند.

وی با بیان اینکه سردار همدانی نیز جزئی از این خیل عظیم بود تصریح کرد: ایشان در دفاع از حریم اهل بیت با بدترین موجودات روی زمین که هیچ رحم و شفقتی در کشتن مردم غیرنظامی و بی‌گناه ندارند پیکار کرد و در این راه به آرزویش که شهادت بود رسید.

آقامحمدی با اشاره به اینکه شهدایی چون سردار همدانی باید الگو و عبرتی برای ما باشند، بیان داشت: ما باید پیرو راه این مردان الهی باشیم که با تلاش و مجاهدت در راه خدا و با رهبری انسان‌هایی الهی چون حضرت امام خمینی(ره) به این مرتبه رسیده‌اند.

نماینده خرم آباد با بیان اینکه نباید گرفتار بازی‌های دنیوی و غافل از رسالتمان باشیم، اظهار داشت: نام‌ها و نشان‌های دنیوی  از بین رفتنی هستند و نباید درگیرشان باشیم بلکه باید هوشیارانه و وفادارانه در راستای حفظ خون مطهر این عزیزان حرکت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: حرکتمان در زندگی باید در جهت دفاع از اصول و ارزش‌های اسلام، خون شهدا و تلا‌ش‌های حضرت امام خمینی(ره) باشد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار