بازدید 2267

احتمال برگزاری انتخابات پنجشنبه هفته جاری

کد خبر: ۵۳۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳ 10 October 2015
عضو مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی باید به طور جدی به بررسی مشکلات انتخابات نظام مهندسی بپردازد، از احتمال برگزاری انتخابات در پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

سیدمهدی هاشمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص لغو انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی در تهران و چند شهرستان، گفت: اینکه در برخی حوزه ها مطرح شده  در پرینت نهایی رای گیری تنها اسم 7 نفر درفهرست خروجی قرار داشته جای اشکال ندارد، اما در برخی دیگر از حوزه ها انتخابات بدون پرینت انجام شده که به طور حتم این موضوع باید بررسی شود و باید منتظر ماند و دید وزارت راه و شهرسازی چه پاسخی دراین خصوص دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهرو پردیس درمجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد: مسئولان مربوطه در کوتاه ترین زمان نسبت به مشکلات مطرح شده در این دوره از انتخابات نظام مهندسی پاسخ های لازم را برای پیشگیری بیشتر از اعتراضات ارائه دهند.

هاشمی ادامه داد: به رغم برنامه‌ریزی ها و تذکرات در جهت برگزاری صحیح انتخابات، پیش بینی‌های لازم دراین دوره صورت نگرفته است.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای انتخابات دقت‌های لازم از سوی مسئولان مربوطه صورت نگرفته است، تصریح کرد: عدم توجه به نکات مهم دراجرای انتخابات و بی دقتی موجب شد که دراین دوره ازانتخابات مشکلات این چنینی به وجود آید، بنابراین امیدوار هستیم که وزارت راه و شهرسازی به طور جدی به بررسی مشکلات انتخابات نظام مهندسی بپردازد.

هاشمی درخصوص زمان برگزاری مجدد انتخابات در حوزه‌هایی که انتخابات‌شان لغو شده است، گفت: گفته می‌شود که انتخابات برای دو حوزه‌ای که انتخابات‌شان ابطال شده 5 شنبه هفته جاری برگزار شود، اما اینکه تاکنون اشکالات رفع شده و امکان برگزاری انتخابات وجود دارد یا خیر جای ابهام دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی درباره بخشنامه وزارت راه برای جلوگیری ازشرکت اعضای شورای شهر و شهرداری درانتخابات نظام مهندسی، افزود: به هرحال اعتراضات نسبت به این موضوع در حال حاضر جدی بوده و این موضوع مغایرت قانونی دارد؛ بنابراین یکی از موضوعاتی که ممکن است انتخابات برگزار شده را مخدوش کند همین مسئله است و باید دید وزارت راه و شهرسازی چگونه می خواهد این موضوع رااصلاح کند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،  هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی استان تهران که از ساعت هشت صبح پنج شنبه (16 مهر) در 31  شعبه اخذ رای در تهران و شهرستانهای استان تهران آغاز شد به دلیل مشکلات فنی در سیستم مختل شد، به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران رأی‌گیری انتخابات نظام مهندسی ساختمان در تهران و چند استان دیگر متوقف شد و انتخابات دوباره هفته آینده و یا دو هفته دیگر برگزار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی