بازدید 2359

موشک‌های روسی دقیقا داعش را هدف قرار داده‌اند

کد خبر: ۵۳۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶ 10 October 2015
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادعای آمریکایی ها مبنی بر اصابت موشک های روسیه به خاک ایران گفت: آمریکایی ها از اینکه موشک ها دقیقا به مواضع داعش اصابت می کند، دردشان گرفته است و فضای روانی علیه روسیه ایجاد می کند.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تاکید بر اینکه موشک روسیه دقیقا مواضع داعش را هدف گرفته است، اظهار داشت: آمریکایی ها  که می بینند عوامل تروریستی شان در سوریه زمین گیر شده است و واضع خود را از دست داده اند دردشان گرفته است.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس نهم شورای اسلامی تاکید کرد: دلارهای آمریکا و ریال های نفتی نتوانسته داعشی ها را نجات دهد به این جهت آمریکایی ها تلاش دارند با ایجاد فضاهای روانی علیه روسیه مانع از بین رفتن عوامل تروریستی شان در منطقه شوند.

به گفته این نماینده آمریکا تلاش دارد بین متحدان علیه داعش تفرقه ایجاد کند به این جهت موضوع اصابت موشک روسی که دقیقا مواضع داعش را هدف گرفته است، را زیر سوال می برد.

وی با اشاره به بیانیه صادر شده از سوی مقامات روسی گفت: همانطور که در بیانیه صادرشده است، چنین  ادعایی کذب محض است  هیچ موشکی به خاک ایران نه عمدا نه سهوا و نه احیانا به صورت انحراف اصابت نکرده است و دقیق موشک ها  به هدف ها در سوریه اصابت می کند درد آمریکا از همین ماجرا است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تا جایی که ما اطلاع داریم واضع داعش با برنامه ریزی دقیق از روسیه موردهدف قرار گرفته و عصبانیت آمریکا و عربستان هم از همین اتفاق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، روز پنج شنبه 16 مهر ماه سی ان. ان ادعا کرده بود چند فروند از موشک هایی که ناوهای روسی از دریای خزر به سمت مواضع داعش در سوریه شلیک کرده اند در خاک ایران فرود آمده است.

مقامات نظامی روسیه نیز با تکذیب ادعای برخی رسانه های غربی اعلام کردند: این خبر سازی، بخشی از جنگ تبلیغاتی غرب علیه روسیه است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار