بازدید 4913

رفیق صمیمی وزیر،جای شهنازی را گرفت

کد خبر: ۵۳۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 10 October 2015

تعیین تکلیف مدیرآکادمی ملی المپیک و پارالمپیک یکی از محورهای اصلی نشست امروز اعضای هیات اجرایی بود. اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک هم با رای خود فضل‌الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی را به عنوان سرپرست آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک انتخاب کردند.

رفیق صمیمی وزیر،جای شهنازی را گرفت

در این نشست ضمن بررسی جوانب مختلف و با در نظر گرفتن پیشنهادات مطرح شده دراین زمینه، اعضای هیات اجرایی انتخاب فضل‌الله باقرزاده از دوستان قدیمی و صمیمی وزیر ورزش که ریاست فدراسیون شمشیربازی را نیز برعهده دارد را به عنوان سرپرست آکادمی ملی المپیک نهایی کردند. این آکادمی طی ماه‌های گذشته به لحاظ مدیریت در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

براین اساس باقرزاده که یکی از اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک هم محسوب می شود، تا زمان تعیین تکلیف نهایی مدیریت آکادمی ملی المپیک به عنوان سرپرست مدیریت این نهاد علمی را برعهده خواهد داشت.

فضل الله باقرزاده، مدیر و استاد قدیمی ورزش، چندین دوره رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران بوده و همچنین سابقه ریاست تربیت بدنی استان تهران را نیز در کارنامه دارد.

پیش ازاین شاهرخ شهنازی رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک بود، اما طبق قانون و اساسنامه کمیته ملی المپیک، دوره مدیریت وی دو سال پیش تمام شد، با این حال شهنازی که اکنون دبیرکل کمیته ملی المپیک است، طی دو سال گذشته مدیریت خود در این آکادمی را ادامه داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار