بازدید 2865
۱

روحانی: دوران ایران‌هراسی سپری شده است

رییس جمهور گفت: اکنون کشورهای مختلف می‌توانند در ایران سرمایه‌گذاری‌ کنند چراکه اکنون دوران ایران‌هراسی سپری شده است.
کد خبر: ۵۳۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 10 October 2015
رییس جمهور گفت: اکنون کشورهای مختلف می‌توانند در ایران سرمایه‌گذاری‌ کنند چراکه اکنون دوران ایران‌هراسی سپری شده است.

به گزارش ایلنا٬ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در همایش بین‌المللی صنعتی و تجاری برای توسعه صادرات و اشتغال٬ با بیان اینکه خوشحالم در جمع کارآفرینان و اهالی صنعت هستم٬ گفت: در فعالیت اقتصادی در شرایطی که از لحاظ بین‌المللی در آن قرار داریم٬ برای آنکه کشور از لحاظ اقتصادی در مسیر رونق قرار بگیرد و شاهد ثبات در حرکت اقتصادی باشد و برای آینده امیدآفرین باشد و اقتصادش در مسیر آینده قابل پیش‌بینی باشد و به آن حرکت اطمینان شود؛ ضروری بود دولت یازدهم با توجه به شرایطی که در آغاز با آن مواجه بود٬ قدم‌های محکم و باثباتی برای رفع مشکلات اقتصادی بردارد.

رییس دولت یازدهم ادامه داد: آنچه دولت تا به امروز انجام داده٬ در سایه امید٬ اعتماد و مشارکت مردم در مسائل اقتصادی بوده است.

وی افزود: این دولت معتقد است که ما در صورتی می‌توانیم در زمینه اقتصادی٬ حرکتی مستمر و مناسب داشته باشیم که فضای کسب و کار به‌وجود بیاید؛ بر همین مبنا٬ بنای دولت بر تقویت بخش خصوصی و ایجاد یک رقابت در اقتصاد است که اگر این دو محقق شود و همچنین ما بتوانیم فضای رقابتی ایجاد کنیم٬ در عبور از موانع موفق خواهیم بود.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: اکنون کشورهای مختلف می‌توانند در ایران سرمایه‌گذاری‌ کنند چراکه اکنون دوران ایران‌هراسی سپری شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها