بازدید 7384
۱

احمدی‌نژاد: به وقتش جواب همه نقدها را می‌دهم

موضوعي كه اين روزها شايد فكر بسياري را مشغول خود كرده است بازگشت احمدي‌نژاد به عرصه سياست ايران است؛ مساله‌اي كه نزديكان او بارها اين مساله را تكذيب كرده‌اند اما اقدامات و عملكرد آنها در برنامه‌هايي كه تدارك مي‌بينند گواه ديگري است
کد خبر: ۵۳۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶ 10 October 2015
«به وقتش جواب همه نقدها را می‌دهم.» این تنها پاسخی است که احمدی‌نژاد در پاسخ به نقدهایی که دو سال است مطرح می‌شود، دارد.

به ترشته اعتماد، اما موضوعي كه اين روزها شايد فكر بسياري را مشغول خود كرده است بازگشت احمدي‌نژاد به عرصه سياست ايران است؛ مساله‌اي كه نزديكان او بارها اين مساله را تكذيب كرده‌اند اما اقدامات و عملكرد آنها در برنامه‌هايي كه تدارك مي‌بينند گواه ديگري است. با اين حال احمدي‌نژاد در پاسخ به اين سوال هم پاسخ صريحي نمي‌دهد و مي‌گويد: بيكاريد براي خود دردسر درست مي‌كنيد‌؟!

محمود احمدي‌نژاد در حاشيه شركت در مراسم ختم رحيم آقايي‌پور، معاون مديركل امور مجلس وزارت خارجه در پاسخ به اين سوال كه آيا در انتخابات مجلس دهم شركت خواهيد كرد، اظهار داشت: «بيكاريد كه براي خودتان و ما دردسر درست مي‌كنيد؟ من يك ايراني‌ام و قطعا در انتخابات شركت مي‌كنم و راي مي‌دهم.» وي درباره حضورش در انتخابات به عنوان كانديدا گفت: من نه فعاليت حزبي خواهم كرد و نه مطلقا كانديدايي را معرفي مي‌كنم. احمدي‌نژاد در پاسخ به سوالي درباره برخي نقدها به دولت‌هاي نهم و دهم نيز تصريح كرد: به وقتش جواب همه نقدها را مي‌دهم. حال اينكه وقت اين مساله كي مي‌تواند باشد همچنان در هاله‌اي از ابهام است و مشخص نيست اين زمان مناسب براي رييس دولت سابق چه زماني خواهد بود.

نكته قابل تامل اين است كه محمود احمدي‌نژاد چند ماه پيش از معاون اول حسن روحاني به دادگاه شكايت كرده بود و دليل اين شكايت اظهارنظرهاي اسحاق جهانگيري و انتقاد شديد وي از دولت سابق بوده است. جهانگيري دفاعيات خود را تقديم دادگاه كرده است و حالا بايد منتظر برگزاري اين دادگاه بود، شايد منظور احمدي‌نژاد از زمان مناسب دادگاهي باشد كه به عنوان شاكي انتظارش را مي‌كشد، هرچند خودش حاضر نشد در دادگاهي كه به عنوان متهم بايد در آن حضور پيدا مي‌كرد، حاضر شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۳
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر