بازدید 2387
۱

رژیم‌اسرائیل تنها دارنده سلاح‌هسته‌ای در خاورمیانه

نماینده ایران در نشست کمیته خلع سلاح مجمع سازمان ملل در واکنش به ادعاهای نماینده رژیم صهیونیستی یادآور شد این رژیم تنها دارنده سلاح هسته ای در خاورمیانه است.
کد خبر: ۵۳۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۲ 10 October 2015
نماینده ایران در نشست کمیته خلع سلاح مجمع سازمان ملل در واکنش به ادعاهای نماینده رژیم صهیونیستی یادآور شد این رژیم تنها دارنده سلاح هسته ای در خاورمیانه است.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، در جریان برگزاری جلسه کمیته خلع سلاح مجمع عمومی سازمان ملل جنگی لفظی بین نمایندگان ایران و رژیم صهیونیستی رخ داد.

«آلون روتسنیر» نماینده رژیم اسرائیل در سازمان ملل در اولین نشست کمیته سازمان ملل مدعی شد ایران تهدیدی برای امنیت خاورمیانه است. وی ادعا کرد توافق هسته ای ایران فرصتی برای دستیابی این کشور به سلاح هسته ای فراهم می کند.

در پاسخ به این ادعاها «غلامعلی خوشرو» نماینده جمهوری اسلامی ایران به این مسئله اشاره کرد که اسرائیل تنها دارنده سلاح هسته ای در خاورمیانه است و اصلی ترین ناقض قوانین بین المللی در مورد خلع سلاح هسته ای محسوب می شود.

نماینده ایران در این جنگ لفظی برنامه هسته ای ایران را کاملاً صلح آمیز دانست و یادآور شد که تمام فعالیت های هسته ای در ایران تحت نظارت آژانس بین المللی اتمی قرار دارد.

نماینده اسرائیل همچنین از استفاده سلاح هسته ای در جنگ سوریه ابراز نگرانی کرد. وی در دفاع از تروریست های سوریه و با دروغ پردازی، دمشق را به استفاده از سلاح های شیمیایی متهم کرد. این در حالی است که در گزارشهای چند روز اخیر رسانه های غربی به استفاده تروریست های داعش از گاز خردل اشاره شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار