بازدید 8483
گزارش

افشای تقسیم رقم قراردادهای نوروزی بین افرادی خاص/ هادی پنج سال استثمار می شد!

هنگام عقد قرارداد 5 ساله نخست هادی با پرسپولیس، فقط 50 تا 60 میلیون تومان از قرارداد 260میلیون تومانی به خود نوروزی رسید.در آن مقطع افرادی درتیم پرسپولیس و داماش هم ازاین رقم سهم بردند. افرادی که در ادوار بعدی هم بعضی بازیکنان جدید پرسپولیس مدعی بودند ازسوی آنها مورد سهم خواهی واقع شده اند.
کد خبر: ۵۳۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳ 09 October 2015

به گزارش تابناک ورزشی، یکی از سایت های ورزشی در گزارشی تکان دهنده از مسایل پشت پرده ای نوشته که می تواند ریشه های استرس و ناراحتی های درونی کاپیتان جوانمرگ پرسپولیس پرده بردارد.

هادی نوروزی جزو بازیکنانی بود که در سال های ابتدایی فوتبالش دریافتی زیادی نداشت و اکنون این شبهه وجود دارد که آیا بخشی از درآمد وی به جیب افراد دیگری رفته است که تا سالها از او سهم خواهی می کردند یا خیر؟!

این روزها درباره بازیکنی مانند ریوالدو دراستقلال و دلارهای گم شده او هم بحث های بسیاری وجوددارد . این موضوع مشکلی قدیمی فوتبال ایران است. بازیکنانی که برای حضور درتیم های بزرگ مجبور می شوند بخش مهمی از درآمد خود را به دیگران واگذارکنند و این جدایی از پولی است که طبق عرف معمول واسطه ها و مدیران برنامه دریافت می کنند.

افشای تقسیم رقم قراردادهای نوروزی بین افرادی خاص/ هادی پنج سال استثمار می شد!

هادی نوروزی هشت سال پیش مثل امروز یک چهره سرشناس و شناخته شده نبود. هرچند آنها که سروکارشان با فوتبال بود او را به عنوان یک پدیده جوان و نوظهور می شناختند. سایت کاپ نوشته ؛ او جزو بازیکنانی است که در سال های اولیه فوتبالش دستمزد آنچنانی نگرفت. هادی فقط طی سال های اخیر پس ازپایان یافتن قرارداد پنج ساله ای که با پرسپولیس داشت، توانست قراردادهای نسبتا خوبی نسبت به قراردادهای قبلی خودش منعقد کند. هرچند ارقام دریافتی وی همچنان نسبت به سایر بازیکنان قابل توجه نبود.

او همین امسال به عنوان باسابقه ترین بازیکن و کاپیتان تیم و در حالی که اثرگذارترین بازیکنان تیم بود نسبت به خیلی از همبازیان خود رقم کمتری را با پرسپولیس منعقد کرد. که این مساله در زمان اعلام افشای رقم قراردادها مشخص شد.

اکنون نکته دردناکی که مشخص شده این است که هادی نوروزی هنگام پیوستن به پرسپولیس درهشت سال پیش بخش بسیارکمی از رقم منعقد شده را دریافت کرد. البته طبیعی بود که وی به عنوان بازیکن داماش باید برای جلب رضایت باشگاهش مبالغی را پرداخت می کرد. اما صحبت برسر شائبه های دیگری است که در این باره وجود دارد. اینکه هنگام عقد قرارداد 5 ساله فقط 50 تا 60 میلیون تومان از قرارداد 260میلیون تومانی به خود نوروزی رسید.اگرتمام مابقی این مبلغ به باشگاه قبلی او یا افرادی که روی او سرمایه گذاری کرده بودند رسیده باشد جای بحثی نمی ماند اما به نظر اینطور نیست. 

دراین ارتباط یکی از اعضای هیات مدیره وقت پرسپولیس اظهارداشت: آنچه به ما گفته شد این بود که مابقی مبلغ هزینه رضایتنامه باشگاه داماش است و چک این بازیکن نیزبه کسی که مورد تایید وی بود، تحویل داده شد.

دراین باره گفته می شود در آن مقطع افرادی درتیم پرسپولیس هم ازاین رقم سهم بردند. افرادی که در ادوار بعدی هم بعضی بازیکنان جدید پرسپولیس مدعی بودند ازسوی آنها مورد سهم خواهی واقع شده اند. به این ترتیب رقم دریافتی هادی نوروزی به قدری شده بود که مدیران بعدی پرسپولیس در مقاطعی با توجه به عملکردش و اینکه می دیدند دستمزد او ناچیز شده است خود اقدام به افزایش آن هرچند به میزان اندک کرده بودند تا بیش از این در حق این بازیکن اجحاف نشود.

حال شاید بد نباشد نهادهای ذیربط در فدراسیون فوتبال از جمله کمیته اخلاق(اگر وجود داشته باشد) و یا حراست فدراسیون و وزارت ورزش در این ارتباط پیگیری ها و بررسی هایی داشته باشند. بی شک جوینده، یابنده خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار