بازدید 11618
۱

رونالدو در فرودگاه بر بال جت شخصی اش + عکس

پس از مصدومیت مسی حالا نوبت رونالدو دیگر ستاره مطرح فوتبال دنیا بود که دچار مصدومیت شود اما او به هوادارانش پیام می دهد نگران نباشید. همچنین رونالدو از فرودگاه و روی بال جت شخصی اش به هواداران عکس می فرستد
کد خبر: ۵۳۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۱ 10 October 2015
به گزارش تابناک ورزشی، رونالدو ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها که شب گذشته در دیدار مقابل دانمارک از ناحیه ساق پا احساس ناراحتی کرد و باعث نگرانی هوادارانش شد امروز اعلام کرد که مشکلی ندارد.

پیام رونالدو به هواداران: صحیح و سالمم + عکس

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید که شب گذشته به همراه تیم ملی پرتغال در رقابت‌های مقدماتی یورو 2016 برابر تیم ملی دانمارک قرار گرفت، در جریان بازی از ناحیه ساق پا احساس ناراحتی کرد که نگرانی هوادارانش را به همراه داشت اما او امروز در پیامی اعلام کرد که کاملاً سالم است و هیچ مشکلی ندارد.
 
رونالدو گفت: خداروشکر ساق‌هایم کاملاً سالم است و هیچ مشکلی ندارم و به هوادارانم می‌گویم که نگران نباشند.  این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم ملی پرتغال به پایان رسید. وی پس از این پیروزی در فرودگاه براگا به همراه دوستانش در کنار هواپیمای شخصی خود به شادمانی پرداخت و تصویر وی در حالی که برروی بال هواپیمای خود نشسته است، توسط رسانه‌ها منتشر شده است.

پیام رونالدو به هواداران: صحیح و سالمم + عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار