بازدید 3447
۱

جام شگفتی ها/ دو بازیکن100 کیلویی درجام حذفی ایران!

کد خبر: ۵۳۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷ 09 October 2015

جام حذفی فوتبال در تمام کشورهای دنیا جام شگفتی ها لقب گرفته است اما این شگفتی فقط در نتایج تیم های ضعیف تر مقابل تیم های بزرگ است و منظور چیز دیگری نیست اما در جام حذفی ایران شگفتی های دیگری به این جام اضافه شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در بازی امروز تیم نفت تهران مقابل حریفی به نام دیانای باقرشهر، دو بازیکن با اندامی که به فوتبالیست شباهت هم نداشت دیده شدند که می تواند اعتبار یک جام را به تنهایی زیر سوال ببرد. این دو بازیکن تیم باقرشهری،  در مجموع حدود 200 کیلو وزن داشتند که این مساله باعث تعجب حاضران در ورزشگاه شده بود البته تماشاگران این تیم جنوب شهری تهران، گویا با آنها آشنایی داشتند و تعجب نمی کردند.

این دو بازیکن تیم دیانا که مشغول گرم کردن بودند کاملا توجه همه را به خود جلب کرده بودند. این دو بازیکن هر کدام بالای 100 کیلو وزن داشتند که این مساله سوژه‌‌ای برای تماشاگران و خبرنگاران حاضر در ورزشگاه شده بود.

نکته دیگر اینکه تیم دیانا پزشکی همراه خود نداشت به همین دلیل هر بار که بازیکنان این تیم مصدوم می‌شدند پزشکان تیم نفت در بالای سر بازیکن آنها حاضر می‌شدند.

ازنکات جالب توجه دیگر بازی امروز این بود که تیم دیانای باقرشهر درهرنیمه توسط یک مربی هدایت شد!به نظر می‌رسید بخش اعظمی از تماشاچیان تیم دیانای باقرشهر از دوستان و اقوام مدیرعامل این باشگاه بودند چرا که مدیرعامل این باشگاه هر چند دقیقه یک بار بلند می‌شد و تماشاگران را برای خروج تا دم در مشایعت می‌کرد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی