بازدید 2444
۱

صعود آسان نفت در جام حذفی با شکست باقرشهر

کد خبر: ۵۳۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶ 09 October 2015

تیم نفت تهران بالاخره طلسم پیروزنشدن اش را شکست و با بردن تیم ضعیف دیانای باقرشهر به مرحله بعد صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان منصوریان در دیدارمعوقه از مرحله یک شانزدهم جام حذفی از ساعت 16 در ورزشگاه تختی تهران به مصاف تیم دیانای باقر شهر رفت که این بازی با نتیجه 5 بر یک به سود نفت به پایان رسید. عیسی آل کثیر در دقایق 11 و 43( پنالتی) و 48، مهدی مومنی در دقیقه  54 و کارلوس سانتوز( پنالتی ) در دقیقه 58 گل‌های نفت را به ثمر رساندند و در دقیقه 90 وحید جلالوند تک گل دیانا را به ثمر رساند.

سانتوز ضربه پنالتی‌اش را دوبار زد، در مرتبه اول با وجود اینکه پنالتی‌اش گل شده بود به دلیل ورود بازیکنان به محوطه جریمه داور دستور تکرار این ضربه را داد. حدود 300 تماشاگر در این مسابقه حضور دارند که اکثر آنها حامی تیم دیانای باقرشهر بودند.  تیم نفت در نیمه اول مسلط بر بازی بود اما تیم دیانا نیز دو موقعیت گلزنی خلق کرد.

دردقیقه 24 مسابقه نیز تماشاگران یک دقیقه هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس را تشویق کردند.عیسی آل کثیر در این مسابقه با زدن سه گل هت‌تریک کرد.این اولین برد شاگردان منصوریان در فصل جاری است. نفت در این فصل هیچ بردی در لیگ برتر کسب نکرده بود.تیم نفت در این مسابقه با ترکیب اصلی به میدان رفت. تیم دیانای باقرشهر نایب قهرمان توابع استان تهران است که در این مسابقه حضور داشت.پیروز سیف‌الهی داور مسابقه بود که به علیرضا صبوری از نفت و مهدی قاسمی و رحیم جلالوند از دیانا کارت زرد نشان داد.تیم نفت در مرحله یک هشتم به مصاف تیم پدیده خواهد رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل