بازدید 3386
۱
با قهرمانی خوزستان؛

پرونده کشتی قهرمانی جوانان کشور بسته شد

دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور با برتری خوزستان در شهرستان اسلام آباد غرب پایان یافت.
کد خبر: ۵۳۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰ 09 October 2015
دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور با برتری خوزستان در شهرستان اسلام آباد غرب پایان یافت.

منصور کیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشور با قهرمانی فرنگی کاران خوزستان به پایان رسید و البرز با ۴۵ امتیاز توانست عنوان دوم تیمی را صاحب شود.

وی با بیان اینکه خوزستان ۵۴  امتیاز تیمی را بدست آورد، افزود: تیم کشتی فرنگی قم نیز با ۴۳ امتیاز در رده سوم ایستاد و کرمانشاه در این بخش عنوانی کسب نکرد.

کیانی در تشریح برترین‌های ۴ وزن باقی مانده در این پیکارها گفت: در وزن ۵۵ کیلوگرم فرامرز پیامی از قم طلا گرفت، مسعود آدینه‌وند از لرستان صاحب عنوان دوم شد و رضا عباسی از البرز در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی حسین اسدی از خوزستان، محمود حبیبی از تهران و محمد حسن حسینی از خراسان رضوی را برترین‌های اول تا سوم وزن ۶۶ کیلوگرم فرنگی نام برد و گفت: در ۸۴ کیلوگرم سهیل ویسی از البرز به مقام قهرمانی دست یافت.

کیانی سطح برگزاری این پیکارها را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: مهدی محمد زاده از مازندران عنوان دوم ۸۴ کیلوگرم را بدست آورد و کیوان رضایی از فارس گردن آویز برنز این وزن را گرفت.

وی همچنین به برترین‌های وزن ۱۲۰ کیلوگرم فرنگی قهرمانی جوانان کشور اشاره کرد و گفت: امیر محمد حاجی پور از مازندران قهرمان این وزن شد، حمید رضا کریمی از آذربایجان شرقی در رده دوم قرار گرفت و ابوالفضل نجفی از تهران به عنوان سومی رضایت داد.

پیش از این مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جوانان کشور یادواره شهیدان والامقام محمود شهبازی و داریوش ریزه وندی از ۱۳ مهر به میزبانی شهرستان اسلام آباد غرب برگزار و در پایان مازندران قهرمان کشتی آزاد و خوزستان نیز عنوان نخست فرنگی را صاحب شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر